Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Nå hva hun på fest... så ringte hun for å høre.. kordan eg hadde det...

Tror hun hadde fått i seg litt å drikke ja... :p

 

Men men... hun sa at jeg ikke burde ta dritt fra folk å at hun hadde vært all over me.. viss hun isje hadde noe på gang... så gøy.. :D

Også sa hun en del annet... så hun angret på... så viss hun hva litt EKSTRA flau på mandag så vet jeg hvorfor.. :cool:

 

Artig jente hun ass.. artig jente.. :w00t:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arrgh..no har eg hatt så mange fæle drømmer at eg ikke får sove. Endelig e det helg, og eg ligger bare og stirrer i taket..sånn som det e no så det nesten ikke vits i å legge seg i det hele tatt..bare holde det gående med cola og kaffe kanskje  :ermm:

5244197[/snapback]

 

Legg deg... husk du skal til byn i morra ;)

Trenger litt søvn då....

Ta så mange armhevninger du klarer... og du sovner etter på ;)

Endret av chills
Lenke til kommentar

 

 

 

Dagen startet så grå så den kunne være.  :cry:

Tanker om at jeg ikke forstår noe, bare at jeg kan gi opp alt og ligge meg ned å dø.

 

Men så må jeg bare si dette. Begynner vel å synke mer og mer inn av det som skjer skjer, ikke ha hastverk.

 

Dagen min ble kjempe knaz.

 

En jente som jeg har snakket litt med, satt på fanget mitt..  :p

Friminuttet før lunsj(10min) og hele lunsjen(25min).

Jeg holdt litt forsiktig rundt hun, mens vi snakket om alt og ingenting...

Det hva helt utrolig, alt jeg har drømt om når det kommer til skole.. liksom

At en jente sitter på fanget mitt... jeg kan holde litt rundt hun å alt er liksom bare bra.

 

Senere på dagen, så logger jeg på msn hvor hun spør forsiktig om mob nummeret mitt... og om vi kanskje kunne funnet på noe en gang.. og hvor gøyt det kunne vært.

 

ååååå for en dag :D

 

(nyter det no, å forteller om min fremgang når det er noe. følelses messig er jeg en berg og dalbane så det kommer sikkert noen litt mer "mørke" innlegg i nærmeste fremtid)

 

Men dagen i dag, hva nå iallefall jævlig knaz å jeg gleder meg til mandag.

Jeg har aldri gledet meg til å gå på skolen før :ermm:

 

Også en annen jente... så hva litt "klengete" i dag.... noen skikkelige koselige blikk der å isje minst klemmer...

 

 

 

 

5242490[/snapback]

Gratulerer!!

Dette var bra å høre :) Fortsett slik mens du sakte, men sikkert, går fremover så har du deg nesten garantert julekos til jul :p

 

 

 

 

Arrgh..no har eg hatt så mange fæle drømmer at eg ikke får sove. Endelig e det helg, og eg ligger bare og stirrer i taket..sånn som det e no så det nesten ikke vits i å legge seg i det hele tatt..bare holde det gående med cola og kaffe kanskje  :ermm:

 

 

 

 

5244197[/snapback]

:hmm: Har noen gang det slik jeg og, da bare legger jeg meg ned og slapper helt av. Prøver å "kontrolere" drømmene ;)
Lenke til kommentar

Hmm... litt av en natt det ble. Surprise party for meg arrangeret av hun jeg liker (ja, følelsene kommer snikende tilbake :wee: ) som bor her. Var for en gangsskyld litt (*grøsse* sier jeg litt til det her nå plutselig :ohmy: ) morro. Uannsett så ble hu rimlig full og stakk etter hvert ut. Da lusket jeg meg ut. Der sto hu alene, iskald og spydde litt. Da bare måtte jeg gå bort til henne og faktisk synes litt synd på henne. Jeg ble stående der og varme henne i flere minutter kun avbrutt av at hun måtte spy litt mer :love: Merkelig det der, men jeg kunne stått sånn i all evighet.

Jaja, ble hengende rundt henne hele natta og greier :love: Hu er faktisk ikke så verst bare jeg lar henne få en sjanse :hmm:

Lenke til kommentar

Herregud. Blir så utrolig oppgitt.

 

Here it comes.

Jeg ble kjent med ei jente på LAN, og vi møttes flere ganger etter LAN'et.

Så, var det fest i en idrettshall. Vi gikk sammen hele kvelden, alt var bra, eneste jeg stusset på var at hu så mye på en annen, snakket mer om han osv.

Jeg hadde nettopp spurt henne, og vi var sammen.

Festen var ferdig og vi sa hadet og gikk hjem.

 

Så, når jeg ligger i senga, sender jeg ei melding til hu. Der sier hu at vi ikke kan være sammen. Jeg ringte hu, jeg begynte faen meg å gråte.

Irriterer meg så sinnsykt, hvorfor sa hun ikke noe før? Hva skal jeg gjøre?

Bare gi henne opp eller prøve mer?

Lenke til kommentar

gi henne opp... Folk som alltid skal vinne jenter tilbake er dumme.. hvis det har skjedd en gang så kommer det til å skje igjen... jeg har akkurat blitt dumpet etter 5 mnd med den beste jenta i verden... jeg trodde først jeg kunne vinne henne tilbake, men etter noen dager forstod jeg hvor mye bedre det bare er å la det gå.. det er hun som skal ta alt ansvaret for avgjørelsene.. ihvertfall siden det er henne som har gjort det slutt.

 

jeg savner kjærsten min... vi hadde det ganske bra.

 

jim

Lenke til kommentar
Stoler på deg jeg.

5250194[/snapback]

 

Det er som sagt mange ganger det beste. Plenty med fisk i havet :innocent:

5250691[/snapback]

 

MHM...isje så lett den vettu når du drukner i følelser for en person.

 

Men absolutt, det er mange der ute. Alltid noen andre som er "klar" for deg.

 

Igjen... ikke kverk gode vennskap som kan vare livet ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Millenniam, jeg vet det er tøft for deg å innse det, men en eller annen gang må du bare komme deg videre. Ellers blir du stående å stampe på stedet hvil. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden hun døde nå, men når du har fått det godt nok på avstand tidsmessig, bør du begynne å tenke på andre jenter. Tøft, men sant. Tenk på alt det gode hun har gitt deg, og trekk med deg det videre.

5242123[/snapback]

 

Er en jente som jobber ved siden av der jeg jobber (kjenner ikke henne så veldig godt, vet hvem hun er og omvendt, har utvekslet et par ord, ikke noe mer). Hun er veldig pen. Normalt ville jeg tenkt hvor digg det hadde vært å holdt rundt henne osv, noe jeg ikke gjør. Jeg håper jeg begynner å tenke slik igjen engang. For jeg er likegyldig nå.

 

Jeg vil bare ha hun jeg var sammen med før! Jeg vil ha noen som er akkurat som henne, spesielt på måten hun var på. Det er det som er vanskeligst å tenke på. Utseendet kom bare som en bonus i tillegg på en måte. Alt var perfekt med henne. Det er alt for vanskelig å miste noen man elsker, spesielt når de dør.

 

Det er tomt for alt på en måte.. Alt er bare dritt. Jeg gledet meg f.eks til å gå på jobb når jeg var sammen med henne, nå er jeg lykegyldig, gledet meg til å komme meg hjem. Dette er bare to slik ting. Når jeg kommer hjem nå så har jeg det bedre om jeg går å legger meg med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Har ikke akkurat så mye å bidra her, men å drikke seg dritings fordi man depper er IKKE en god løsning. Det er skritt en mot alkoholiker :thumbdown:

..men det finnes faktisk andre fisk i havet. Fisk som tro det eller ei er minst like bra.

 

5242235[/snapback]

 

Been there, done that. Anbefales ikke.

 

 

 

Venner er det beste man kan ha i sånne situasjoner, har jeg lært. :)

5242411[/snapback]

 

Hvorfor ikke? Man blir jo sikkert glad og oppegående en kveld/natt, er det ikke bedre enn å være deppa hele tiden? Man får jo en liten del av dagen der man er glad.

 

ERNIE: Jeg tror deg ikke, ikke i mitt tilfelle.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Har ikke akkurat så mye å bidra her, men å drikke seg dritings fordi man depper er IKKE en god løsning. Det er skritt en mot alkoholiker :thumbdown:

 

 

5242235[/snapback]

 

Been there, done that. Anbefales ikke.

 

 

 

Venner er det beste man kan ha i sånne situasjoner, har jeg lært. :)

5242411[/snapback]

 

Hvorfor ikke? Man blir jo sikkert glad og oppegående en kveld/natt, er det ikke bedre enn å være deppa hele tiden? Man får jo en liten del av dagen der man er glad.

5253260[/snapback]

Tro meg, det er ikke noen god ide. Iallfall jeg (og jeg vil anta svært mange andre) blir bare sittende og deppe enda mer, og da drikker jeg mer for å få det bort som igjen gjør at jeg depper enda mer. Kort sagt en ond sirkel, og iallfall jeg (igjen kan man anta også svært mange andre) blir ikke mer glad av det, heller tvert imot.

 

For å koke det ned til noe klart: Det er slik man blir alkoholiker.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...