Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Mhm... lengter noe sykt.. men viser det isje.. egentlig for noen.. er veldig sjenert av meg.. å holder vel egentlig godt kjeft så langt det lar seg gjøre...

 

Om det hva ondt ment... vet jeg ikke men liker ikke det ordet... for viss jeg vil rote med noen så kan jeg alltid tutle meg av gårde på en fest å utnytte en lett bedugga fjortis.. noe jeg mener er patetisk men men...

 

Jeg er 18 å har kontakt med en 16 år gammel jente.. går helt greit liksom....

Hun er liksom tingen for meg... jentene i klassen er faktisk utrolig sexy.. men eneste eg gjør er å dagdrømme om hun andre på skolen...  :hrm:

5228482[/snapback]

Okei. Vet hun at du "eksisterer"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm... det gjør hun... tro meg.. det gjør hun...

Em.. hun snakker eg VELDIG mye med på msn... hatt noen telefonsamtaler om alt og ingenting.. begge varte vel isje mindre enn 3 timer.. det hva kos.. kjempe artig..

 

Hun ja, kan vel si at det med hun kan bli noe.... godt mulig..

Men hun er litt spesiell og samt mitt forhold til hun så får se.... godt mulig.. det kan bli noe fint.. vakkert.. men det kommer annpå så mye rart...

 

Hun vet akkurat kor hu har meg å eg kor hun e... så ja.... :cool:

men tar tid... veldig lang tid :no:

 

EDIT:

 

Glem det... hun BØR vite kor eg e.. men eg vet faktisk isje med hun... ja.. dunno..

tror eg vet... men har tatt så JÆVLIG feil på dette før at eg isje tørr å heve et snev av forventninger... til noe som helst..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Du trenger ikke å ta en så formell tone overfor meg da, er ikke kongelig akkurat..

 

 

Formell tone? Det er bare slik jeg skal forsette å snakke her på forumet. Vertfall prøve :tease:

 

Psykologene skal "grave" seg inn Deres problemer og prøve å finne en løsning på det. Men hvis dette ikke er aktuelt for Dem så foreslår jeg å snakke ut med en vennine, og jeg vet; det er vanskelig. Hvis du fortale litt om henne og slikt kan dette gjøre at De vil føle Dem bedre. Men dette trur jeg ikke De bør gjøre hvis De ikke stoler på oss (F. eks. hvis De trur vi skal snakke om det til våres andre venner/vennniner)

 

Hyggelig å hjelpet, det hjelper til og med selv at jeg hjelper Dem. Jeg får selv høgere selvtillit. :) Og glad for at jeg har hjelpet noen.

5225300[/snapback]

 

De kan grave med spade, hakke med spett, gjøre hva de vil men de graver ikke ut problemene mine fra hodet uansett. Er kun en person som vet alt men er opptatt hele tiden og jeg gidder ikke bry de med problemene mine.. Jeg har snakket med personen om dette litt tidligere også, men det hjelper liksom ikke så mye, jeg tenker fortsatt på det, sliter like mye med det.. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre, ta glemmepiller som tar bort hukommelsen fra et par år tilbake..? Hater dette! Håper aldri noen her opplever det samme.

Lenke til kommentar

Har gått på deppepiller noen dager nå. Siden Fredag. Off, jeg vil ikke gi slipp på deppinga lissom, men tror kanskje de har begynt å virke litt. Føler at jeg må fortelle folk om det og hvordan det er. Kanskje skrive en sang.

 

Fake personality. Av og til kan det være deilig å være deppa. Når man legger seg ned etter en helt forjævlig dag. Men men, det er jo så tungt så jeg bør vel kvitte meg med det.

Noen råd?

Lenke til kommentar

 

 

 

Mhm... det gjør hun... tro meg.. det gjør hun...

Em.. hun snakker eg VELDIG mye med på msn... hatt noen telefonsamtaler om alt og ingenting.. begge varte vel isje mindre enn 3 timer.. det hva kos.. kjempe artig..

 

Hun ja, kan vel si at det med hun kan bli noe.... godt mulig..

Men hun er litt spesiell og samt mitt forhold til hun så får se.... godt mulig.. det kan bli noe fint.. vakkert.. men det kommer annpå så mye rart...

 

Hun vet akkurat kor hu har meg å eg kor hun e... så ja....  :cool:

men tar tid... veldig lang tid :no:

 

EDIT:

 

Glem det... hun BØR vite kor eg e.. men eg vet faktisk isje med hun... ja.. dunno..

tror eg vet... men har tatt så JÆVLIG feil på dette før at eg isje tørr å heve et snev av forventninger... til noe som helst..

 

 

 

 

 

:hmm: Okei, Chills. Har du prøvd å hinte til henne? Det gjorde jeg og en dag spurte jeg hun. Å spørre en jente personlig, øye mot øye, det er vanskelig ...

 

___________

 

 

 

De kan grave med spade, hakke med spett, gjøre hva de vil men de graver ikke ut problemene mine fra hodet uansett. Er kun en person som vet alt men er opptatt hele tiden og jeg gidder ikke bry de med problemene mine.. Jeg har snakket med personen om dette litt tidligere også, men det hjelper liksom ikke så mye, jeg tenker fortsatt på det, sliter like mye med det.. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre, ta glemmepiller som tar bort hukommelsen fra et par år tilbake..? Hater dette! Håper aldri noen her opplever det samme.

 

 

 

:hmm: igjen...

 

Hva med å snakke med noen av hennes nærmeste venniner? Da kan dere begge to få det litt bedre. Evt. en prest.

Du kan spørre legen om depprisive men det trur jeg ikke er noen god idè...

Endret av askogli
Lenke til kommentar

Vi møttes over MSN å... sånn som det er no.. blir det lenge til vi møtes selv om vi bor skremmende nært hverandre.

Jævlig irriterende... hadde eg møtt hun via en bekjent eller noe.. så hadde vi sikkert gjort noe sammen nå til helga... film kanskje.. vetsje..

Hun e veldig spesiell... å eg krysser fingrene for at eg møte hun tilfeldig en dag...

Hadde hun møtt meg så hadde eg fint klart å stirre hun DYPT inn i øynene å si ka eg vil... og spørre om alt... men no.. så er egentlig alt rundt hun bare satt på "pause"... til den dagen vi treffes... umulig å komme til noen form for konklusjon... før eg har møtt hun..

Hele greien er bare jævlig rar.. og uvanlig.. ingen av de vanlig "normene" apply her.. og desuten så følet eg bare at eg driver lengre å lengre vekk anyway....

Veldig glad i hun... :(

Lenke til kommentar

Hmmmm vetsje....

 

Hun har vel nettopp slått med eksen... så hun depper en del over han...

Også helsemessig e hun litt nede for tiden...

 

Men føler liksom at hun isje vil møte meg... før hun faktisk er klar for noe nytt forhold..

selv om det kan være noe eg innbiller meg..

Hmmm... eg e jo 18 hun 16 så forstår vel at hun e litt skeptisk til å bare møte meg... men ja... hun vet jo kem eg e kordan eg e... snakket med hun altfor mye på msn..

 

Har nevnt det... kan vi finne på noe i helgen.. eller noe.. men då er det alltid noe..

Så føler at hun isje e helt sikker ka hun vil selv... for hun har sagt at hun har lyst til å møte meg.. en gang før jul.. selv om det ser litt mørkt ut.. :(

Lenke til kommentar

Herregud... :nei: Dette er vel ikke riktig å diskutere her...

Vil dere heller ta folk som skriver dialekt/"fjortis-språk" mer seriøst enn en som skriver korrekt bokmål/nynorsk? (Jeg skriver ikke 100% rent bokmål, men prøver så godt jeg kan)

 

Hvis det blir så store protester mot det så vennligst forklar meg hva som er så gale med å skrive fint! Kan bare ikke forstå hvorfor dere vil at jeg skal skrive middels bokmål :ermm:

Lenke til kommentar

Oppdaget at jeg blandet sammen to stk brukere.

men noe jeg har hatt på hjertet lenge nå!

 

Men til chills, når du forteller oss alt det du gjør, kan du ikke tenke gjennom det du skriver først, eller etter du har skrevet det! For av og til(hele tiden) er det veldig vansklig å skjønne hva du vil frem til og om du i det hele tatt kommer frem til noe.

Det er masse mennesker her inne som hjerne vil svare på innleggene dine, og gi deg en hjelpende hånd!

Et lite tips, det holder med ET punktum når du avslutter en setning :)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
askogli:^^Jeg tror ikke at det er helt det de vil fram til! ;)

 

Men av og til er det kanskje litt vansklig å skjønne hva chills vil fram til, da blir det også vanskelig å hjelpe han!

 

No offence

5237387[/snapback]

Nå forstår jeg ikke helt :hmm:

 

_____

 

Okei, til alle dere forumbrukere som klager over at jeg skriver fint. Dere skal få det på deres måte:

Jeg skal slutte å skrive De, men vil fortsatt skrive rent bokmål.

Håper dere er fornøyde nå

*Sukker mens jeg ser på Fredrik og alle som står på hans side*

Lenke til kommentar
askogli:^^Jeg tror ikke at det er helt det de vil fram til! ;)

 

Men av og til er det kanskje litt vansklig å skjønne hva chills vil fram til, da blir det også vanskelig å hjelpe han!

 

No offence

5237387[/snapback]

Nå forstår jeg ikke helt :hmm:

 

5237407[/snapback]

Nei, mulig jeg blandet litt her nå. Ser ikke bort fra det! Men jeg tror innlegget mitt er lesbart allikavel!

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...