Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, eller om det er riktig å gjøre. Det er du som kjenner dama di best, det er du som vet hva som er best å gjøre. Du må vite at det er riktig selv hvis du skal gjøre det.

 

Hvis du ikke gjør det og det viser seg at hun har hatt noe på gang, så er det litt surt å få vite det av en kammerat da....

 

Men jaja, du må selv føle deg litt frem.

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg på følelsen av at kjæresten min kan vær utro når hun besøker faren sin på Øygarden, rett utenfor Bergen?

 

Kan det vær fordi hun kjenner mange gutter der og hun har fortalt meg at mange gutter, eller mange og mange... noen vertfall, liker henne :(

Har jeg noe å bekymre meg for? Betyr dette at jeg ikke stoler på henne? Skal jeg spørre henne om dette? :cry: Blir så... vanskelig å sette ord på... deprimert(?)

5213424[/snapback]

En jente kan være sammen med andre gutter uten å ta de med seg bak busker og daske litt.

Syns det er bra at du er litt bekymra. Det viser at du bryr deg.

Om du er altfor "redd" er det jo bare å ringe henne litt eller sende henne litt SMS.

 

Men husk at hun valgte akkurat deg.

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg på følelsen av at kjæresten min kan vær utro når hun besøker faren sin på Øygarden, rett utenfor Bergen?

 

Kan det vær fordi hun kjenner mange gutter der og hun har fortalt meg at mange gutter, eller mange og mange... noen vertfall, liker henne :(

Har jeg noe å bekymre meg for? Betyr dette at jeg ikke stoler på henne? Skal jeg spørre henne om dette? :cry: Blir så... vanskelig å sette ord på... deprimert(?)

5213424[/snapback]

En jente kan være sammen med andre gutter uten å ta de med seg bak busker og daske litt.

Syns det er bra at du er litt bekymra. Det viser at du bryr deg.

Om du er altfor "redd" er det jo bare å ringe henne litt eller sende henne litt SMS.

 

Men husk at hun valgte akkurat deg.

5213513[/snapback]

EDIT: Var ikke dobbelpost alikevell :tease:

 

Ja, dine ord varmet meg Tomat-Ulf :)

Spesielt "Men husk at hun valgte akkurat deg." :love:

Nå ble jeg litt mer glad, samt at jeg hører på glad musikken min: CCR (looking out my back door) :fun:

 

Skal snakke med henne når hun kommer hjem samt at jeg sender sms i morgen. Skulle gjerne ha ringt henne med har ikke hus telefon :hrm:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Dro til doktoren for 2 dager siden og fortalte ham masse. Han stillte meg noen spm. og vips nå går jeg på deppepiller. 100 milligrams piller me et eller annet på Z....husker ikke....en sykepleier jeg kjenner sa det var sterke saker...så går jeg bare vente 2 uker til deg virker...jaja :( var det lurt?

5212996[/snapback]

Jepp, du får kvalifisert hjelp. De pillene kan gi det et helt nytt liv når de får effekt. Det kan ta så mye som opptil 6 uker.

 

Dro til doktoren for 2 dager siden og fortalte ham masse. Han stillte meg noen spm. og vips nå går jeg på deppepiller. 100 milligrams piller me et eller annet på Z....husker ikke....en sykepleier jeg kjenner sa det var sterke saker...så går jeg bare vente 2 uker til deg virker...jaja :( var det lurt?

5212996[/snapback]

 

Bare ha i bakhodet, uansett hva som skjer, og om du føler deg bedre, eller føler at det ikke hjelper: Ikke bråslutt. Ikke bråslutt uansett, trapp ned!

Kan få det ganske ræva av å bråslutte på antidepressiva. :)

5213090[/snapback]

Ja, det har du veldig rett i. Nedtrappingsperioden er vel på 6måneder eller noe slikt.
Lenke til kommentar

Hvis man får skrevet ut antidepressiva, er dette da noe du må ta resten av livet, er man da liksom konstatert kronisk depressiv?

Eller er det slik at man kan føle seg ganske deprimert i en periode av livet f.eks og kan få antidepressiva akkurat i den perioden uten å måtte bruke det senere?

Lenke til kommentar
Hvis man får skrevet ut antidepressiva, er dette da noe du må ta resten av livet, er man da liksom konstatert kronisk depressiv?

Eller er det slik at man kan føle seg ganske deprimert i en periode av livet f.eks og kan få antidepressiva akkurat i den perioden uten å måtte bruke det senere?

5216777[/snapback]

Mener at man ikke må gå på det hele livet. Men bare i perioden man er depresiv. Vertfall virker det sånn på inleggene overnfor :innocent:

Lenke til kommentar
Hvis man får skrevet ut antidepressiva, er dette da noe du må ta resten av livet, er man da liksom konstatert kronisk depressiv?

Eller er det slik at man kan føle seg ganske deprimert i en periode av livet f.eks og kan få antidepressiva akkurat i den perioden uten å måtte bruke det senere?

5216777[/snapback]

Antidepressiva er i utgangspunktet bare for perioder, men det kommer jo helt an på hva som er årsaken. Mer alvorlige lidelser som manisk-depressive og schizofreni må gå på medisiner i utgangspunktet hele livet.

 

Rxj0n: Kunne vel kanskje tenkt deg om en gang til før du kom med det svaret der. Jeg skjønner akkurat hva du mener, men du kunne omformulert deg bittelitt kanskje?

Lenke til kommentar
Det er helt for jævlig å vente på at noen skal dø :(

5217889[/snapback]

 

 

Ja, særlig når det er deg selv...

5217894[/snapback]

Det jeg trur Rxj0n mener her, gjelder angående inlegget til Milleniam, så er det at alle skal dø en gang og det verste er at man går hele livet og venter på å dø. Har jeg rett Rxj0n?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det var ikke meg jeg mente det på i så fall, eller kanskje, for det føles helt jævlig å miste noen man er så sykt glad i.. Det er virkelig hardt! Kunne aldri forestille meg at jeg kom til å slite så mye for en enkelt person :(

Lenke til kommentar

Milleniam: Noe du vil dele med oss andre forumbrukere?

 

Jeg har selv, og jeg trur de fleste også har, opplevd å miste en av våres kjære.

Jeg har selv en bestemor på mor min sin side som jeg har mistet, dog dette er noen år siden føles det enda ikke som jeg er klar over det. Pluss at jeg bare husker småglimt av bestefar min også... Svarte, begynner å får tårer i øyene når jeg mimrer tilbake...

 

*trenger trøst*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...