Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte å brekke halebeinet på trening i går.... Går på karate og skulle jo opp til gradering på søndag. Det gikk jo helt til H***** . Det gjør vondt hele tiden, får ikke sove eller noe. Eneste jeg kan gjøre er å ruse meg på smertestillende og vente 3 uker på at det skal bli bedre. Livet suger noe seriøst i dag ass! Det gjør så sykt vondt oxo.... når jeg står, sitter eller ligger.. Noen som har noen oppmuntrende ord der ute..? For i dag virker alt håpløst. :cry:

5210605[/snapback]

Ah, føler med deg. Kjenner deg ikke, men det høres forferdelig ut.

Prøv å finne noen positive sider av saken? :)

Lenke til kommentar
Klarte å brekke halebeinet på trening i går.... Går på karate og skulle jo opp til gradering på søndag. Det gikk jo helt til H***** . Det gjør vondt hele tiden, får ikke sove eller noe. Eneste jeg kan gjøre er å ruse meg på smertestillende og vente 3 uker på at det skal bli bedre. Livet suger noe seriøst i dag ass! Det gjør så sykt vondt oxo.... når jeg står, sitter eller ligger.. Noen som har noen oppmuntrende ord der ute..? For i dag virker alt håpløst. :cry:

5210605[/snapback]

Ah, føler med deg. Kjenner deg ikke, men det høres forferdelig ut.

Prøv å finne noen positive sider av saken? :)

5210646[/snapback]

 

Det finnes ingen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Klarte å brekke halebeinet på trening i går.... Går på karate og skulle jo opp til gradering på søndag. Det gikk jo helt til H***** . Det gjør vondt hele tiden, får ikke sove eller noe. Eneste jeg kan gjøre er å ruse meg på smertestillende og vente 3 uker på at det skal bli bedre. Livet suger noe seriøst i dag ass! Det gjør så sykt vondt oxo.... når jeg står, sitter eller ligger.. Noen som har noen oppmuntrende ord der ute..? For i dag virker alt håpløst. :cry:

5210605[/snapback]

 

Oppmuntrende ord? Hmm.. Det kan ikke bli værre. Det finnes folk som har det værre her i verden. Vet ikke om de er så oppmuntrende, men det er kanskje litt greit å tenke over så kan du være glad for at du har det ganske fint ellers.

Lenke til kommentar
Tja. :hm: Dope deg mer?

Gjøre noe så du "glemmer" det?

Se en film? En fin en, riktig fin en.

5210680[/snapback]

 

Tar to frorskjellige typer 6 ganger daglig.. Den ene typen må jeg være litt forsikig med, så lett å bli avhengig av så får bare bruke den første uken. Blir helt høy av den.... surrer rundt..

5210710[/snapback]

Tenk på at du nå når halebeinet ikke henger sammen med resten, faktisk er haleløs, dvs du kan erte alle oss andre for å ha hale, når du ikke har noen!

 

Always look on the bright side...

Lenke til kommentar
Tja. :hm: Dope deg mer?

Gjøre noe så du "glemmer" det?

Se en film? En fin en, riktig fin en.

5210680[/snapback]

 

Tar to frorskjellige typer 6 ganger daglig.. Den ene typen må jeg være litt forsikig med, så lett å bli avhengig av så får bare bruke den første uken. Blir helt høy av den.... surrer rundt..

5210710[/snapback]

Tenk på at du nå når halebeinet ikke henger sammen med resten, faktisk er haleløs, dvs du kan erte alle oss andre for å ha hale, når du ikke har noen!

 

Always look on the bright side...

5212792[/snapback]

 

Ja det hjalp du..... :ermm:

Lenke til kommentar
hallo hallo i luken frøken kimmi! Å brekke halebeinet har jeg faktisk gjort selv! Sånt skjer, og det fikser seg! Sitte å sutre hjelper ikke, eller jo kanskje litt! Men folk prøver faktisk å oppmuntre deg her.Hva med et lite takk, eller et smil!!Du får ta tiden til hjelp!

5212835[/snapback]

 

Kanskje i morgen... I dag suger alt..! Er ikke dette deppetråden da? :whistle:

Lenke til kommentar
hallo hallo i luken frøken kimmi! Å brekke halebeinet har jeg faktisk gjort selv! Sånt skjer, og det fikser seg! Sitte å sutre hjelper ikke, eller jo kanskje litt! Men folk prøver faktisk å oppmuntre deg her.Hva med et lite takk, eller et smil!!Du får ta tiden til hjelp!

5212835[/snapback]

 

Kanskje i morgen... I dag suger alt..! Er ikke dette deppetråden da? :whistle:

5212873[/snapback]

 

Jo, så depp ivei :p

 

Brekke halebeinet høres ikke veldig deilig ut :no:

 

Du får ha god bedring :)

Lenke til kommentar
smertestillende er gøy. jeg fikk det når jeg fjernet mandlene.. eller lystgass eller noe.. satt å lo mens han brant vekk mandlene med en laser.

5211981[/snapback]

 

 

Heldig du var da. Fikk en pille i ræva jeg, neste jeg husker er at jeg våkner opp tørr og jævlig i halsen. Fikk bare vann, ikke noe is som folk skryter av :(

 

Men mange år siden da :p

 

 

Crazy: God bedring, vet hvordan du har det. Jeg svei av ryggen min i sommer (i avisa stod det man ble solbrennt på 15 minutter, jeg sto i sola i 6 timer), og det gjorte noe jævlig vondt i lengre tider. Ble lite søvn på meg den kommende uken da ja.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Dro til doktoren for 2 dager siden og fortalte ham masse. Han stillte meg noen spm. og vips nå går jeg på deppepiller. 100 milligrams piller me et eller annet på Z....husker ikke....en sykepleier jeg kjenner sa det var sterke saker...så går jeg bare vente 2 uker til deg virker...jaja :( var det lurt?

5212996[/snapback]

 

Bare ha i bakhodet, uansett hva som skjer, og om du føler deg bedre, eller føler at det ikke hjelper: Ikke bråslutt. Ikke bråslutt uansett, trapp ned!

Kan få det ganske ræva av å bråslutte på antidepressiva. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg på følelsen av at kjæresten min kan vær utro når hun besøker faren sin på Øygarden, rett utenfor Bergen?

 

Kan det vær fordi hun kjenner mange gutter der og hun har fortalt meg at mange gutter, eller mange og mange... noen vertfall, liker henne :(

Har jeg noe å bekymre meg for? Betyr dette at jeg ikke stoler på henne? Skal jeg spørre henne om dette? :cry: Blir så... vanskelig å sette ord på... deprimert(?)

Lenke til kommentar

Si at du stoler og bryr deg så mye om henne at du spør henne om dette er sant ;)

 

Hvis hun sier at det ikke er sant så kan du si at du har litt vanskelig for å tro henne, men at du prøver så godt du kan. Si at du har vanskelig for å tro på henne fordi du er så glad i henne. Du er så redd for å miste henne.

 

hvis hun sier det er sant, så må du be henne om å ta en avgjørelse om hva hun vil. Vil hun fortsette med disse guttene eller vil hun ha deg. hvis hun sier at hun angrer og vil være sammens med deg, så står du ovenfor en hard avgjørelse.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...