Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, dette hørtes vondt ut Erlend... :(

 

Prøv å snakk med henne om dette. Selv om hun kanskje sier at hun ikke vil, så si at det betyr mye for deg, og at det er det minste hun kan gjøre etter å ha gjort noe slik.

 

Den "Det er ikke deg, det er meg" er nok vond å få ja! Uff. Har selv tatt denne i dette ulykkelige forholdet som jeg så utrolig mange ganger har dratt opp på denne og kjærlighets-tråden. Men var faktisk slik for meg at det bare ikke var noen følelser igjen. Alt skjedde så fort at jeg egentelig ikke rakk å kjenne etter om jeg egentelig følte noe for henne. Da var det egentelig bare best å gjøre det slutt så fort som mulig slik at jeg ikke skulle gå rundt å ha det "vond" ved å være sammens med henne, og bare lage såret enda dypere når det en gang kom frem. Så det er altså slik at "Det er ikke deg, det er meg" kan faktisk være sann i noen tilfeller. Man kan gli fra hverandre...

 

Men heads up. Det kan være at hun har gjort dette litt spontant og at hun angrer. Da er det plutselig du som sitter på "makten" (hvis det er noe som kalles det). Da burte du være veldig klar på at hun såret deg utrolig, og at du ikke er villig til å riskikere noe slikt igjen.

 

Så stå på, dette går over. Enten kommer hun tilbake, eller så må du leve videre. Søk litt kontakt med andre jenter sålenge. Ikke bli stående å gråte over henne du har mistet nå. "There is pletny more fish in the sea" ;)

Lenke til kommentar
Hva er galt med "det er ikke deg, det er meg"? Er det din skyld at hun ikke er klar for et forhold med deg? Selvsagt ikke. Det er hun som har mistet følelsene sine, og ikke du som har blitt en råtten person helt plutselig.

5206120[/snapback]

Så du ville ikke tenkt eller lurt på om du pushet henne for mye? Gikk frem for fort? I det heltatt, ville du ikke følt deg skyldig i å ha latt til gå for fort slik at hun ikke fikk tid til å tenke seg om og finne ut hva hun egentlig følte?

 

Nå har jeg ikke akkurat noe særlig erfaring på dette feltet, så du få ta det med en klype salt som de sier :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg er væfall jævlig lei meg.. Skulle egentlig stått og spilt julesanger på det lokale senteret, men ikke faen om jeg orker..

 

Vel, jeg har kontakt med og sjangs på noen andre jenter, men jeg vil ikke ha noen av dem :(

 

Jeg baserte bortimot hele livet mitt på henne, vi treftes ikke så ofte, så derfor var hun det store ekstra i livet mitt.. Dagene med henne var de beste i hele måneden, hele året..

 

Hun har sagt hun "håper det ikke er slutt for alltid, men hun er ikke klar for et forhold nå".

 

Hun påpekte veldig sterkt at det ikke er meg det er noe galt med, men henne..

Lenke til kommentar
Kanskje det..men har stadig vekk slike drømmer. Om alt og alle. Ødelegger nattesøvnen..

 

Å tenke at fæle ting ikke kommer til å skje funker ikke for meg. Har alltid opplevd at ting som går bra en stund etterhvert bare fucker seg til. Kanskje sovepiller hadde vært noe når det blir ekstra gale.

5203718[/snapback]

 

Har mareritt hele tiden jeg også, denne uka har det vært 1-3 hver natt, og det blir ganske slitsomt.. Det er dumt å begynne med sovepiller mot mareritt, mulig du sover hardt og ikke husker noe de første gangene, men så virker de ikke lengre.

 

Har ikke så mange råd å gi, bare å prøve å finne noe som gjør deg rolig, og gjør at du ikke tenker på noe spesielt når du prøver å sove.

Lenke til kommentar
:cry: Litt ensom og lengter litt.

Noen venner å stikke bort til...

Noen fester å dra på....

Noen som sender meg en SMS når eg har bursdag...

En klem fra en jente som bryr seg om meg....

Se ansikte til en jente lyse opp når hun ser meg...

Føle at noen venter meg... noen savner meg..  :cry:

 

Lengter og savner etter altfor mye for tiden :(

5206743[/snapback]

Jeg har hatt den samme følelsen selv. Jeg fikk en kamerat til å fikse meg en jente :) Det hele utviklet seg og i dag er vi gode venner, faktisk kjærester :)

Så hvis du har en kamerat som er sosial og kjenner deg veldig godt så kan du forsiktig hinte deg til dette :thumbup:

 

 

og da ble jeg sjuk på fredag........ FAEN!

5206957[/snapback]

Doh! Jeg er forkjølt, men det bryr meg rett opp i røo :p

Er man ikke sjuk en dag så blir man det en annen dag, og hvem vet, kanskje det skjer på en lørdag, eller for den slags skyld på en tentamen/eksamen/viktig prøve ;)

Lenke til kommentar
"[sensur  :whistle:] || RIP Stine :'("

Den der bekymrer meg litt vel mye. Hu har lagt seg nå så det nytter lite å finne ut hva som har skjedd. Bare håper det ikke er det jeg tror det er. Det vil i såfall være direkte tragisk.

5208244[/snapback]

Noe du vil fortelle oss?

5208396[/snapback]

Hmm ... mulig jeg overdriver osv., men hvor mange betydninger av RIP har man som kan etterfølges av :'( ? To såvidt jeg vet ("Requiescat In Pace" og "Rest In Peace"), og begge betyr cirka det samme. Uannsett, det er mulig jeg tar feil, men på den andre siden vil det ikke være noe overraskende om hun har begått selvmord heller :shrug: Det er jo ikke noe unaturlig når man har det litt tøft i livet :shrug:
Lenke til kommentar
"[sensur  :whistle:] || RIP Stine :'("

Den der bekymrer meg litt vel mye. Hu har lagt seg nå så det nytter lite å finne ut hva som har skjedd. Bare håper det ikke er det jeg tror det er. Det vil i såfall være direkte tragisk.

5208244[/snapback]

Noe du vil fortelle oss?

5208396[/snapback]

Hmm ... mulig jeg overdriver osv., men hvor mange betydninger av RIP har man som kan etterfølges av :'( ? To såvidt jeg vet ("Requiescat In Pace" og "Rest In Peace"), og begge betyr cirka det samme. Uannsett, det er mulig jeg tar feil, men på den andre siden vil det ikke være noe overraskende om hun har begått selvmord heller :shrug: Det er jo ikke noe unaturlig når man har det litt tøft i livet :shrug:

5209173[/snapback]

Det er jo tydeligvis det hun vil at du (og andre) skal tro, men ofte sier noen sånt mer for å gi uttrykk for at de har det vanskelig enn at de faktisk gjør det.

 

Håper uansett at det ordner seg i løpet av dagen, så du slipper å bekymre deg. :ermm:

Lenke til kommentar
"[sensur  :whistle:] || RIP Stine :'("

Den der bekymrer meg litt vel mye. Hu har lagt seg nå så det nytter lite å finne ut hva som har skjedd. Bare håper det ikke er det jeg tror det er. Det vil i såfall være direkte tragisk.

5208244[/snapback]

Noe du vil fortelle oss?

5208396[/snapback]

Hmm ... mulig jeg overdriver osv., men hvor mange betydninger av RIP har man som kan etterfølges av :'( ? To såvidt jeg vet ("Requiescat In Pace" og "Rest In Peace"), og begge betyr cirka det samme. Uannsett, det er mulig jeg tar feil, men på den andre siden vil det ikke være noe overraskende om hun har begått selvmord heller :shrug: Det er jo ikke noe unaturlig når man har det litt tøft i livet :shrug:

5209173[/snapback]

Så den du likte/liker heter Stine og noen andre har skrevet "RIP Stine :'(" i nicket sitt. Er du sikker på at det er rett person hun/han mener? :hmm:

Er du heldig så kan det være katten til den personen som eiger nicket ;)

EDIT: Tviler sterkt på at hun har tatt selvmord, jeg har selv opplevd noe lignende:

Ei jeg kjenner var veldig forelsket i en kamerat av meg, og da de slo opp så ringte hun meg mitt på natten og sa at hun skulle ta selvmord, og fy faen så jeg ble skremt. Heldigvis klarte vi å overtale henne og i dag lever hun lykkelig sammen med en annen :)

 

Tja.. eg har en kompis som kjenner mange.. og e sosial..

Kanskje.. får se.. håper han skal ha fest før jul..  :)

5209609[/snapback]

Way to go! :thumbup: Er du heldig så kan du få julekos :p

Endret av askogli
Lenke til kommentar
"[sensur  :whistle:] || RIP Stine :'("

Den der bekymrer meg litt vel mye. Hu har lagt seg nå så det nytter lite å finne ut hva som har skjedd. Bare håper det ikke er det jeg tror det er. Det vil i såfall være direkte tragisk.

5208244[/snapback]

Noe du vil fortelle oss?

5208396[/snapback]

Hmm ... mulig jeg overdriver osv., men hvor mange betydninger av RIP har man som kan etterfølges av :'( ? To såvidt jeg vet ("Requiescat In Pace" og "Rest In Peace"), og begge betyr cirka det samme. Uannsett, det er mulig jeg tar feil, men på den andre siden vil det ikke være noe overraskende om hun har begått selvmord heller :shrug: Det er jo ikke noe unaturlig når man har det litt tøft i livet :shrug:

5209173[/snapback]

Så den du likte/liker heter Stine og noen andre har skrevet "RIP Stine :'(" i nicket sitt. Er du sikker på at det er rett person hun/han mener? :hmm:

Er du heldig så kan det være katten til den personen som eiger nicket ;)

EDIT: Tviler sterkt på at hun har tatt selvmord, jeg har selv opplevd noe lignende:

Ei jeg kjenner var veldig forelsket i en kamerat av meg, og da de slo opp så ringte hun meg mitt på natten og sa at hun skulle ta selvmord, og fy faen så jeg ble skremt. Heldigvis klarte vi å overtale henne og i dag lever hun lykkelig sammen med en annen :)

5209760[/snapback]

Nei, Stine er en venninne av hun jeg liker ... ehhmm ... likte. Stine har/har hatt (alt etter som) en del problemer.
Lenke til kommentar

Klarte å brekke halebeinet på trening i går.... Går på karate og skulle jo opp til gradering på søndag. Det gikk jo helt til H***** . Det gjør vondt hele tiden, får ikke sove eller noe. Eneste jeg kan gjøre er å ruse meg på smertestillende og vente 3 uker på at det skal bli bedre. Livet suger noe seriøst i dag ass! Det gjør så sykt vondt oxo.... når jeg står, sitter eller ligger.. Noen som har noen oppmuntrende ord der ute..? For i dag virker alt håpløst. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...