Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne dagen er den verste dagen i hele mitt liv (så langt). Det er jævlig vanskelig å forklare , men den er bare så ille. Dessuten må jeg finne meg ny jobb snart (er 16 snart, noen tips) og jeg har bare 2200 kr. å leve på - at jeg må betale 1200 (eller var det 2400 kr) for trafikalt grunnkurs for å få kjøre bil om en måndes tid. I dag suger livet absolutt. Heldigvis for meg er det juleferie.

God jul :xmas:

bor du for deg selv?

Litt lenge siden, men: Nei, jeg bor ikke for meg selv. Klagde bare noe sykt den dagen. Er litt grådig og... Men nå er det perfekt.

Edit: Grattis med dagen, |/|etallica

BIRTHDAY%20CAKE.JPG

Ja, bildet er lit stort, men bursdag er bursdag :fun:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Vel dette kan jo se ut til å bli en helvetesuke. Får svar i dag eller senere denne uken hvilken type kreft jeg har og om den har spredd seg. Men siste samtale med lege kan tyde på at den har spredd seg til ene lungen.

Men men, det er jo fortsatt en 5% sjangs for at det ikke er kreft i det hele tatt.... :roll:

Men venting er det verste. Men uansett hvor crappy ken blir så avsluttes den som best med å se julepresangene bli åpnet av ungene på julafaften :thumbup:

Men har enda ikke kommet på hva som skal kjøpes til madammen... :hmm:

Lenke til kommentar

OMG! Det er heavy greier. Får håpe det er en mild og lite aggresiv kreft (Eller at det ikke er kreft i det hele tatt!)

Ang. gave til dama di:

Kjøp et smykke der du kan gravere inn noe... et halskjede eller noe. Sånn i tilfelle det skulle gå DRITT med kreften, så har hu noe etter deg som varer. Hvis du går på www.arte.no så har de et solid og stilrent et på side 25 i julekatalogen der det er plass til å gravere mye.

Det koster litt (1290kr) men er utrolig stilig og hadde vært mitt valg...

Kan ikke tenke meg hvordan du har det nå men lykke til :thumbup:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...