Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

 

Jøss :dontgetit: Hva i helvete har skjedd med meg de siste 6-7 timene :cry: Jeg er regelrett sjokkert. Jeg kjenner meg overhode ikke igjen ...

Forige innlegg: Plenty av følelser for henne.

Nå: Ikke en jævla bit "what so ever"  Iallfall ikke av den typen man burde ha for å ha et slikt forhold jeg var på jakt etter.

 

Ja, jeg har totalt mistet følelsene for henne, og jeg klarer overhode ikke å forklare hvordan det har skjedd. Eller ... egentlig burde jeg ikke være overrasket i det heltatt. Sammenligner jeg det hele med tidligere erfaring burde jeg fatte at noe var galt. I bestefall har hele meg gitt opp, men dette er rett og slett ikke logisk. Man skal ikke kunne klare å ignorere følelser for noen i løpet av 6-7 timer. Slikt bare skjer ikke.

 

Det mest logiske er nok en del mer hard og sårende for meg. Jeg tror det er på tide å snu litt på tingene. Her er det nok ikke hun som kanskje har forsøket å utnytte meg, men JEG som ubevist har forsøkte å utnytte HENNE. Jeg har ubevist søkt etter TLC. Det er ingen hemmlighet at jeg trenger det, og skulle hun like meg så ... ja, det er en veldig lett måte å dekke mer av det kravet.

Her må jeg være smertelig ærlig med meg selv: Jeg har vært sykelig forelsket i henne, det har rett og slett ikke vært ekte.

 

Når jeg tenker tilbake til august ser jeg egentlig hele tegningen. Det lille jeg føler for henne nå er så og si eksakt det samme som det jeg følte da.  Jeg har vært advart, jeg har vist jeg har kunnet utvikle falske følelser, men så ekte? Virkelig så ekte? Virkelig sååååå ekte følelser...?

Nei, fra nå av bør jeg holde meg til mørke brunetter med mørke øyne. Da veit jeg ganske sikkert at jeg ikke lurer meg så utfattelig grundig. Dette her har jeg bare ufattelig vanskeligheter med å skjønne noe av ...

 

Fant frem to bilder og plasserte de rett ved siden av hverandre. Henne og ei anna jente jeg har møtt i sin tid som jeg hadde enorme og fortsatt har litt følelser for. Forskjellen var pinlig åpenbar ... Får utrolig lyst til bare å gjemme meg på ubestemt tid. Det her bare skjønner jeg ingenting av ...

 

Jeg har klart å såre meg selv ... heeeeeeeeeelt alene ...  *deppe ....... tungt*

 

5198943[/snapback]

Har hatt den samme følelsen jeg og, prøve å få litt mer gnister i forholdet med nåværende kjæreste, og det ser ut som jeg lykkes :)

PS: Hva er TLC?

 

HELVETTE OG! pcen min røyk til helvette! Måtte bare få det ut...

5199190[/snapback]

Hva har skjedd :dontgetit:

 

 

Strøyk så det hyla etter på matte-eksamene mine.

Gikk bra det ... hvem i heite bryr seg om stryk på matteksamen?

Jeg skal kjøre lastebil og jobbe med transport ...

5199939[/snapback]

Da kan det hende vi møtes en dag :woot: Har en liten hånd for lastebil sjåfør, men satser 80% på anleggsmaskinfører :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Strøyk så det hyla etter på matte-eksamene mine.

Gikk bra det ... hvem i heite bryr seg om stryk på matteksamen?

Jeg skal kjøre lastebil og jobbe med transport ...

5199939[/snapback]

Det finnes kanskje enkelte med litt høyere ambisjoner??

 

Ikke f... om jeg gidder å jobbe på gulvet.

 

EDIT: Det var kanskje litt slemt sagt, men ikke alle kan bli lastebilsjåfører, hvis man skjønner hva jeg mener.. Så "Hvem bryr seg om matte" blir litt dumt.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

 

Jøss :dontgetit: Hva i helvete har skjedd med meg de siste 6-7 timene :cry: Jeg er regelrett sjokkert. Jeg kjenner meg overhode ikke igjen ...

Forige innlegg: Plenty av følelser for henne.

Nå: Ikke en jævla bit "what so ever"  Iallfall ikke av den typen man burde ha for å ha et slikt forhold jeg var på jakt etter.

 

Ja, jeg har totalt mistet følelsene for henne, og jeg klarer overhode ikke å forklare hvordan det har skjedd. Eller ... egentlig burde jeg ikke være overrasket i det heltatt. Sammenligner jeg det hele med tidligere erfaring burde jeg fatte at noe var galt. I bestefall har hele meg gitt opp, men dette er rett og slett ikke logisk. Man skal ikke kunne klare å ignorere følelser for noen i løpet av 6-7 timer. Slikt bare skjer ikke.

 

Det mest logiske er nok en del mer hard og sårende for meg. Jeg tror det er på tide å snu litt på tingene. Her er det nok ikke hun som kanskje har forsøket å utnytte meg, men JEG som ubevist har forsøkte å utnytte HENNE. Jeg har ubevist søkt etter TLC. Det er ingen hemmlighet at jeg trenger det, og skulle hun like meg så ... ja, det er en veldig lett måte å dekke mer av det kravet.

Her må jeg være smertelig ærlig med meg selv: Jeg har vært sykelig forelsket i henne, det har rett og slett ikke vært ekte.

 

Når jeg tenker tilbake til august ser jeg egentlig hele tegningen. Det lille jeg føler for henne nå er så og si eksakt det samme som det jeg følte da.  Jeg har vært advart, jeg har vist jeg har kunnet utvikle falske følelser, men så ekte? Virkelig så ekte? Virkelig sååååå ekte følelser...?

Nei, fra nå av bør jeg holde meg til mørke brunetter med mørke øyne. Da veit jeg ganske sikkert at jeg ikke lurer meg så utfattelig grundig. Dette her har jeg bare ufattelig vanskeligheter med å skjønne noe av ...

 

Fant frem to bilder og plasserte de rett ved siden av hverandre. Henne og ei anna jente jeg har møtt i sin tid som jeg hadde enorme og fortsatt har litt følelser for. Forskjellen var pinlig åpenbar ... Får utrolig lyst til bare å gjemme meg på ubestemt tid. Det her bare skjønner jeg ingenting av ...

 

Jeg har klart å såre meg selv ... heeeeeeeeeelt alene ...  *deppe ....... tungt*

 

5198943[/snapback]

Har hatt den samme følelsen jeg og, prøve å få litt mer gnister i forholdet med nåværende kjæreste, og det ser ut som jeg lykkes :)

PS: Hva er TLC?

5201065[/snapback]

Flott å høre det iallfall.

TLC står i dette tilfellet for Tender Loving Care (eller andre variasjoner av det selvsagt)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Å helvete....

Jeg liker ikke folk som trur de kan bestemme over andre. Og da snakker jeg om kjæresten til muttern, Tronden, som vi kaller han.

 

Har han noen rett til å bestemme over meg? Siden han og muttern ikke er forlovet? Trur huset er hans, men det har vel ikke noe stort og si? :hmm:

 

Vertfall så toppet det seg nå nettopp synest jeg: Jeg og tvillingen min satt og spiste kveldsmat, jeg kom først og begynte å lage mat. Så kom bror min. Jeg var først ferdig og ryddet halvparten av maten. Så mens jeg gikk ned sa Tronden at jeg hadde ansvaret for at kjøkkenet var fint etter bror min gikk :ermm:

"Nei!" sa jeg "Det er bror min som skal rydde opp!"

"Nei, det er ditt ansvar" sa Tronden

 

JÆVLA TRÆKUK!!!! :mad: x 50

 

Hater han!

Lenke til kommentar
Våknet av at eg grein i dag. Skikkelig grining og.. :ermm:

 

Tror eg hadde mareritt om at kjæresten min ble drept. Var fælt. Har ofte mareritt. Nesten hver kveld. Og altfor ofte våkner eg av at eg griner..uff

 

Noen som vet ka eg kan gjøre for å få det til å slutte? :dontgetit:

5203523[/snapback]

Tror både du og han skal se det positive i dette. Du bryr deg så vanvittig mye om han! Det er hva disse marerittene bekrefter! De understreker at han er det mest verdifulle for deg om dagen, og at du er livredd for å miste han.

 

Jeg har ingen ideer på hvordan du kan få disse marerittene til å forsvinne. Jeg vet forrholdet deres har vært gjennom en litt hard periode, og kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? At du er redd for at det skal gjennta seg. Redd for å miste han.

 

Prøv å tenk positivt rundt det. Tenk hvor fantastisk dere har det nå! Ingen ting kan komme å ødelegge det dere føler for hverandre annet en dere selv. Om du så skulle havne på sykehus med store forbrenninger, så vil han antagelig føle akkurat det samme for deg! Du har ikke noe å frykte!

Lenke til kommentar

Uff, det høres vondt ut CLC. Har heldigvis aldri sliti med dette problemet selv før. Bare noen ytterst få mareritt i ny og ne.

 

Det at alt har fucket seg til for deg betyr jo at du enda har til gode å se at det ikke gjør det ;) Gled deg til du ser det.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så er det vel noe innenfor hinduismen som sier noe sånt som glede er synd fordi man vet at det en gang må slutte. (Tipper bare på det med hinduismen) Ihvertfall, det betyr at du må leve _nå_. Ikke tenk på at side det har gått galt før kommer det til å gjøre det igjen. Lev nå, ikke i fortiden.. eller fremtiden for den saks skyld. Ha det gøy NÅ mens det skjer. Ikke tenk på at det kanskje en gang tar slutt. Fordi sånn er det desverre med det meste, og da er det for sent å angre på at man ikke gledet seg over det mens det varte.

Lenke til kommentar
Bullet-in-news.. This just in:

 

Kjæresten min slo opp med meg via msn (!) etter 5 lykkelige måneder.. :(

Grunnlag: hun var ikke klar for et forhold

 

Nå har jeg lyst til å dø!!

Faen, hun var alt for meg! :(

5205835[/snapback]

Uff :( Det er ikke behagelig. Til og med over msn? :nei:

Snakk med henne. Det kan hjelpe deg litt på vei, samt henne og :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...