Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Joa', er temmelig mange 16-åringer som skal være tøffe med denne røyken sin.

5179613[/snapback]

Sant, men det er ikke slikt at den gjennomsnittlige 16-åringen røyker ;)

5179628[/snapback]

 

Syntes alle gutter på 16 snuser no for tiden jeg.. Er lissom den "nye" røyken. Men kanksje det er mer utbredt på min skole... hmm. Ser uansett teit ut :whistle:

5179632[/snapback]

Ja, mulig dagens fjortissgutter bare MÅ røyke eller snuse for å være en del av gjengen. Hva veit vel jeg. Er 4 år siden jeg var 16 så :whistle:

Uannsett så er det jo utrolig teit da. Sier veldig mye om hvor usikker personen er. Straks man gjør noe fordi "alle andre" gjør det så er det noe feil ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa', er temmelig mange 16-åringer som skal være tøffe med denne røyken sin.

5179613[/snapback]

Sant, men det er ikke slikt at den gjennomsnittlige 16-åringen røyker ;)

5179628[/snapback]

 

Syntes alle gutter på 16 snuser no for tiden jeg.. Er lissom den "nye" røyken. Men kanksje det er mer utbredt på min skole... hmm. Ser uansett teit ut :whistle:

5179632[/snapback]

Ja, mulig dagens fjortissgutter bare MÅ røyke eller snuse for å være en del av gjengen. Hva veit vel jeg. Er 4 år siden jeg var 16 så :whistle:

Uannsett så er det jo utrolig teit da. Sier veldig mye om hvor usikker personen er. Straks man gjør noe fordi "alle andre" gjør det så er det noe feil ...

5179637[/snapback]

Helt enig. Noen av mine kamerater er nok litt usikre. Selv verken røyker eller snuser jeg siden det både er helseskadelig, blir dyrt i lengden, teit å se på og ellers teit :p

Lenke til kommentar

Hmm ... det slår meg at jeg overhode ikke burde ha noen problemer med å finne "noen". Jeg er et snilt og hyggelig menneske osv. Kort sagt noe de fleste jenter åpenbart gjerne vil ha. Vel ... det er hvis vi holder utseende utenfor :cry:

 

Edit: Legger til mer:

[frust-modus]Typen til ei venninne av "hu" ("hu" = hu jeg liker som bor her) har virkelig gjort det helt store. Vært litt for intim med en del jenter. Får litt for mye lyst til å kverke det kreket :angry: Det burde ikke være så fordømt vanskelig å holde seg til ei omgangen. Her er det jo snakke om mange og greier :realmad: Stakkars jente sier jeg bare. På akkurat dette punktet kan jeg dønn ærlig si at jeg klarer å holde meg til ei om gangen. Det er faen meg ikke mye vanskelig. Det tar et ord, det staves N-E-I[/frust-modus]

 

Edit2: Idiotiske skrivefeil :hrm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hmm ... det slår meg at jeg overhode ikke burde ha noen problemer med å finne "noen". Jeg er et snilt og hyggelig menneske osv. Kort sagt noe de fleste jenter åpenbart gjerne vil ha. Vel ... det er hvis vi holder utseende utenfor :cry:

5180278[/snapback]

Jeg er snill og grei og har ikke et voldtatt utseende. Og jeg finner ingen jeg heller.

 

Men jenter sier vel det samme.

Lenke til kommentar
Hva Ernie? Er det kviser eller noe sånt som stopper deg?

Vel, jeg har masse kviser og noen jævlige øyenbryn, men dama liker meg forsatt :)

5180302[/snapback]

Forsåvidt ikke kvisene som stopper meg, men hele ansiktet. Jeg har nok ikke verdens verste utseende, og så definitivt ikke over middels heller.

 

 

Hmm ... det slår meg at jeg overhode ikke burde ha noen problemer med å finne "noen". Jeg er et snilt og hyggelig menneske osv. Kort sagt noe de fleste jenter åpenbart gjerne vil ha. Vel ... det er hvis vi holder utseende utenfor :cry:

5180278[/snapback]

Jeg er snill og grei og har ikke et voldtatt utseende. Og jeg finner ingen jeg heller.

 

Men jenter sier vel det samme.

5180312[/snapback]

Åja Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hehe.

Det kan høres ut som at du har lav selvtillit, noe som jeg også har.

Det jeg gjorde var å la håret gro og skifte klesstil.... Selvtilliten min har høynet seg noen få hakk :)

5180452[/snapback]

Selvtillit er viktig ja! Å føle seg bra øker selvtilliten. Å gå til psykolog tror jeg ikke hjelper like mye.

Lenke til kommentar

Hmf! :hrm: Av og til får jeg en følelse av at mine følelser for "henne" er gjensidige. Akkurat nå er en slik "av og til". Det er jo overhode ikke noe unormalt med det. Man vil jo helst ytre følelsene og si hva man føler til vedkommende osv.

 

Uannsett, akkurat nå lapper hodet mitt sammen alle tegnene jeg har "fått". Det utgjør en fin, lang, logisk linje hvor hu bare MÅ ha følelser for meg, men en gang i blant klarer jeg å karre meg ned på jorda igjen, og da er det ikke like sikkert lengre. Hvorfor kan jeg ikke bare få et ordentlig godt reelt tegn fra henne? Hvorfor kan ikke jeg bare få et tegn selv realisten meg må innse er sikkert?

 

Fant noen highres. bilder av henne. Gjett hvem som ble sittende og stirre på de :love:

 

Sikkert veldig galt av meg om jeg skulle finne på å gjøre det, men jeg får utrolig lyst på å legge ut noen ting i nicket (initilarer + (l) f.eks) eller et eller annet tvetydig rart noe rundt det hele bare for å "provosere" frem en kommentar på det og slipper deler av eller alt ut. Legge alle kortene på bordet og se hva som skjer hadde vært noe ... Eneste er at det kan såre henne osv, og det er noe av det absolutt siste jeg ønsker å gjøre akkurat nå.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...