Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, her kommer historien:

 

For en stund tilbake var jeg sammen ei jente, jeg hadde sex med en annen jente da, dermed var jeg utro

 

Så var det stille en stund, helt til sistehalvdel av 10 måtte jeg den nåværende kjæresten min, og jeg ble sammen med hun.

 

Var det forståelig nå :)

 

EDIT: Fredrikrb: Det har jeg ikke noe tru på....

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Hehe, her kommer historien:

 

For en stund tilbake var jeg sammen ei jente, jeg hadde sex med en annen jente da, dermed var jeg utro

 

Så var det stille en stund, helt til sistehalvdel av 10. møtte jeg den nåværende kjæresten min, og jeg ble sammen med hun.

 

Var det forståelig nå :)

5179167[/snapback]

(fiksa noe skrivefeil) Det jeg trodde ja. Det er litt ille, ja, men det er veldig bra at du tør å si noe sånt til kjæresten din. Det viser at du har Baller.

 

 

Men;

Ignorance is bliss
Lenke til kommentar
EDIT: Fredrikrb: Det har jeg ikke noe tru på....

5179167[/snapback]

 

Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg sier bare hva mange andre sier. Det er sannsynligvis ikke noe sjakktrekk å si at du var utro mot din forrige kjæreste, men at du ikke skal være det mot din nåværende.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
EDIT: Fredrikrb: Det har jeg ikke noe tru på....

5179167[/snapback]

 

Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg sier bare hva mange andre sier. Det er sannsynligvis ikke noe sjakktrekk å si at du var utro mot din forrige kjæreste, men at du ikke skal være det mot din nåværende.

5179273[/snapback]

Jeg hadde ikke store følelser for min forrige...

Men jeg er forelsket i min nåværende kjæreste.... Har store følelser for henne....

 

Tomat-Ulf:

Hun får jo kanskje vite det før eller senere, har en kamerat som jeg trur er sur på meg pga at jeg er sammen men med min nåværende kjæreste, og han vet at jeg har vært utro. Trur det er bedre at jeg seier det enn at han seier det.....

Lenke til kommentar
Hun får jo kanskje vite det før eller senere, har en kamerat som jeg trur er sur på meg pga at jeg er sammen men med min nåværende kjæreste, og han vet at jeg har vært utro. Trur det er bedre at jeg seier det enn at han seier det.....

5179326[/snapback]

Da er det ikke uvitenhet lenger.

5179336[/snapback]

Akkurat, liker ikke han kameraten der.... Han har begynt å drikke å røyke (16 år)

Han driter i hva foreldrene hans seier..... stakkars fyr :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
EDIT: Fredrikrb: Det har jeg ikke noe tru på....

5179167[/snapback]

 

Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg sier bare hva mange andre sier. Det er sannsynligvis ikke noe sjakktrekk å si at du var utro mot din forrige kjæreste, men at du ikke skal være det mot din nåværende.

5179273[/snapback]

Jeg hadde ikke store følelser for min forrige...

Men jeg er forelsket i min nåværende kjæreste.... Har store følelser for henne....

 

Tomat-Ulf:

Hun får jo kanskje vite det før eller senere, har en kamerat som jeg trur er sur på meg pga at jeg er sammen men med min nåværende kjæreste, og han vet at jeg har vært utro. Trur det er bedre at jeg seier det enn at han seier det.....

5179326[/snapback]

 

Hvorfor er du utro hvis du har så store følelser for henne? Når man er utro viser man at det er noe man ikke er fornøyd med eller viser kjæresten at hun/han ikke er tilstrekkelig bra nok for deg.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du utro hvis du har så store følelser for henne? Når man er utro viser man at det er noe man ikke er fornøyd med eller viser kjæresten at hun/han ikke er tilstrekkelig bra nok for deg.

5179620[/snapback]

Les nøyere. Han var utro mot den forrige dama si, men ville aldri vært det mot den nye. ;)

Lenke til kommentar
Joa', er temmelig mange 16-åringer som skal være tøffe med denne røyken sin.

5179613[/snapback]

Sant, men det er ikke slikt at den gjennomsnittlige 16-åringen røyker ;)

5179628[/snapback]

 

Syntes alle gutter på 16 snuser no for tiden jeg.. Er lissom den "nye" røyken. Men kanksje det er mer utbredt på min skole... hmm. Ser uansett teit ut :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...