Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Rxj0n: No offence, men du gir intrykk av å være litt "drama-queen". Godt mulig at du har det vondt, men du virker til å overdrive og prøve å være litt litterær. :shrug:

 

Og forresten, prøv litt forksjellige ting, de fleste har noe de er god på evt. kan bli god på. Og hvis du liker å synge så er det jo bare å øve til å bli bedre... ;)

5165685[/snapback]

 

 

 

Neklager da TLZ. Hvis noen av mine siste meninger og ord kommer på trykk hadde jeg helst ønsket at de ble skrevet på en barnslig måte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men prøv å skille mellom at hun gir deg konstruktiv kritikk og at hun faktisk henger deg ut.

 

Jeg har en naturfagslærer som stadigvekk tar folk frem til tavla og griller dem forran resten av klassen. Skal ha de til å løse en reaksjonslikning, og pirker så til de grader. Til og med vi som ser på blir frustrerte av han. Men jeg vet at han gjør det bare for å forbrede oss til en evt. muntlig eksamen. Han er nok ikke ute etter å hakke på noen. kanskje det også er slik i ditt tilfelle? At hun bare prøver å hjelpe deg til å forbedre ting, men i tillegg er dårlig til å gi positive tilbakemeldinger?

 

Men hvis det er slik at hun rett og slett driter deg ut, og bevisst snakker stygt til deg, da burte du gjøre noe med det. Hvis du føler at du gruer deg til timene med henne, pga henne og ikke faget eller lekser, da burte noe gjøres. Ta det opp med henne. Hun er lærer og jobben hennes er å få dere til å trives. Klarer hun ikke det, må en annen ta plassen hennes...

5170020[/snapback]

 

Jeg forstår veldig godt hva du mener, men jeg snakker real uthenging. Konstruktiv kritikk er greit, for det inneholder forbedringspotensiale. Denne læreren dømmer arbeidet mitt nedenom og under.

Lenke til kommentar

Hvis du vet med deg selv at du har gjort alt du kan for å gjøre ditt beste, og behandlet henne på en så god måte du kan, men hun alikevell rakker ned på deg, da burte du ta det opp med noen. Blir det for vanskelig å ta det opp med henne selv, så går du til studierektoren din eller no. Slik fungerer det ihvertfall her på våres skole. Først skal man snakke med den læreren det gjelder og prøve å løse tvisten seg imellom. Funker ikke dette, går man til fagkoordinatoren. Hvis heller ikke dette funker går man til studierektor, og videre oppover i systemet helt til konflikten er løst ;)

Lenke til kommentar
3.5 time til jeg har bursdag, men ser allikevell ikke det positive i å fylle år...

5177839[/snapback]

Jeg ser at vi er like gamle så her er noe som jeg synest du skal være glad over i at du fyller år:

- 2 år igjen til å få bil :love:

- 2 år igjen til å stemme

- 2 år igjen til at foreldrene dine ikke bestemmer over deg :)

 

Dette er bare noen gode ting ved å fylle år :)

Lenke til kommentar

Fy faen.... Sitter og snakker med kjæresten.

 

Så kom me innpå emnet sex og snakket litt om det, selv har jeg hatt det to ganger før, mens hun ikke har hatt det enda.

 

Vertfall så sa jeg at angret på at jeg hadde hatt sex....

Dette fordi jeg var utro :(

MEN: Jeg var ikke sammen med kjæresten min da, da kjente jeg hun ikke...

Men nå har jeg vertfall sagt at jeg angret på det, skal jeg si at det var fordi jeg var utro? :cry: Føler meg jævlig....

Lenke til kommentar

Yeah, kanskje virke greit å ikke være helt 100% erlig i mange situasjoner, men om man skal være med noen over lenger tid kommer det ofte ting frem...

 

Annen ting er at man aldri må si ting man ikke kan holde/gjøre ved senere tid, men det er jo noe helt annet.

 

Vil tro at det er lurest å være helt ærlig fra dag 1, om du angrer og føler du var dum, så ville jeg sagt det. Godt mulig hun forstår deg? :)

Lenke til kommentar
Trur nok jeg kommer til å si det til henne, selv om jeg kommer til å gråte...

Håper jeg ikke sårer henne, føler det slik at hvis jeg ikke seier det så vil jeg bare såre henne mer...

5178729[/snapback]

Du har et poeng der. Du er ærlig. Det er en verdi det også. Hun kommer nok til å skjønne at du ikke vil holde hemmligheter for henne. Det er jo bra.

Lenke til kommentar

Tomat-Ulf: Jeg gjorde det for en stund siden, jeg kjente ikke min nåverende kjæreste da, men føler meg lige jævlig for det, sikkert fordi det er ikke eneste gangen er har vært utro.... Men jeg har aldri vært utro med min nåverende kjæreste og jeg vil aldri det!

Var nesten "utro" på en måte:

Det var en tid da vi hadde slått opp og jeg gikk på fydlo... Så klinte jeg med ei venninna av meg.... Men vi var ikke sammen da...

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf: Jeg gjorde det for en stund siden, jeg kjente ikke min nåverende kjæreste da, men føler meg lige jævlig for det, sikkert fordi det er ikke eneste gangen er har vært utro.... Men jeg har aldri vært utro med min nåverende kjæreste og jeg vil aldri det!

Var nesten "utro" på en måte:

Det var en tid da vi hadde slått opp og jeg gikk på fydlo... Så klinte jeg med ei venninna av meg.... Men vi var ikke sammen da...

5178818[/snapback]

Du er jammen søt du. Alle har da vært litt "eksprimentelle" før de finner ut at det ikke er det beste. Om du ikke har vært ordentlig utro nå, så er det ikke så altfor stor sak.

 

Greia er at hun ikke vet at du har vært i "sengehalmen" før? At hun tror at det hadde blitt første gangen for dere begge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...