fxwz Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Jenta jeg elsker sier at jeg ikke trenger å kjøpe noe julegave til henne!. Så jeg spørr henne om hva hun øsnker seg, og hun sier bare: du trenger ikke å kjøpe noe. Nå har jeg mast en stund og hun har blåkka meg Ha skal jeg gjøre nå? Hva bør jeg gi henne? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Hva med litt fred? Sorry mac, men hun vil tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Akkurat begynt å få opp noe med ei som jeg går på skole med. Så, utifra ingenting sier ex'n at hun vil ha meg tilbake... noe jeg har villet i lang tid fra vi gjorde det slutt juli04'. Case: Jeg tenkte som så når jeg fikk høre at hun likte single livet etter en stund at jeg også burde prøve å komme meg videre. Jeg åpnet øyne for ei.. og vi er vel hallveis sammen kan jeg trygt si. ..Nå skjønner ikke ex'dama hvordan jeg har kunnet funnet noen andre når jeg sa til henne for 3 mnd siden at jeg ville ha henne tilbake. (jaaaaa, jeg sa det for 3 mnd siden) ...hører med til historien at jeg traff hun jeg er smått sammen med nå for vel 2 mnd siden, og vi er akkurat blitt sammen. Er det vanlig at ting skjer fort i dette gamet? Finnes det en bok med tidsavregninger på kjærlighet, om så send asap. Uansett hva jeg gjør sårer jeg noen nå. Jeg og ex'dama hadde ikke et hardt brudd, bare rein slitasje... men gud hvor jeg har savna hun, og nå kommer hun å sier hun vil ha meg igjen... På 10 fuckings min så klarte hun å få frem følelser jeg trodde var borte.. uhm! Men jeg er så gla i dama jeg har nå også.. hun er flott.. men de er så forskjellige på alle måter... jeg er helt blank nå... vil ha vil ha.. ikke sant.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg vet svært godt hvordan du har det. Jeg er faktisk nesten i samme situasjon nå. Det er vanskelig å vite hva som er det rette valget, og ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre eller ikke gjøre.. men tenk nøye igjennom ting før du velger. Plutselig ender du opp med INGEN. Personlig så ville jeg sett fremover, ikke bakover. Du er glad i den nye jenten. Skal du kaste dette bort bare fordi hun andre kommer løpende tilbake? Jeg vet det ikke er lett å tenke fornuftig, for jeg greier ikke det selv heller. Selvfølgelig gjelder ikke det du sa for 3 mnd siden. Omstendighetene har forandret seg. Man kan ikke sitte på en gren og vente på at en person skal få rast fra seg med andre. Du har sikkert ikke såret eksen din, bare stoltheten hennes. Hun liker nok ikke tanken på at noen andre skal få deg. Som sagt, tenk nøye igjennom dette. Kanskje hun vil ha deg tilbake for en liten stund, og så vraker hun deg igjen. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 hmm.. hadde skrevet den regla her nå.. men så slo hw.no gutta til igjen å stengte forumet når jeg trykte send. Bah.. for fortsette dette en annen gang Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg lider av Høst/vinter deprasjon... Ikke mye å gjøre med det. Men spesiellt, depper jeg over at søstra mi har fått seg kjæreste, mens jeg må gå gjennom enda en kjæreste løs jul. Og jenta jeg liker, har allerede en type (typisk). God jul... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Hva med litt fred? Sorry mac, men hun vil tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre. Kan ikke si sånt til en deppa fyr. Keep it going, hun gir seg nok til slutt ! Jeg er bare konstant deppa. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) King_mephisto: Du kan kjøpe deg en lysterapilampe Endret 18. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Krasjet bilen i grøften. Må sikkert ut med, ved det verste tilfellet, 20- 40 000 kroner. WHey. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Huff... Eg møtte(dvs. såg) ei jente som eg forelska meg i for et år siden.... trodde eg var over henne.... men neidaaaa!!! Argh! Faen! Kjærlighet er noe dritt.. Amor er en sadistisk jævel! Endret 19. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Argh! Faen! Kjærlighet er noe dritt.. Amor er en sadistsik jævel! Støttes 110%! edit: fiksa litt på quotinga.. Endret 19. desember 2004 av zero_time Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Ting jeg depper over: - Slutt med dama (stund siden nå men depper fortsatt) - Ble jaga av typa til mora mi med brekkjern (Hadde med ei jente dit som var TATER(!) Fysj og æsj... DA må vi klikke) - snuten og deres påfunn - Naboen som kommer med drapstrusler for så og komme med en utkastelse når jeg anmelder det (han sitter i styret i blokka) - Kameraten min er blitt lam fra nakken og ned. - Har EKSTREMT dårlig råd så det blir ikke noen jul verd å huske - X'en er gravid (og det er ikke med meg) - Guttungen min har blitt seksuelt misbrukt av sin onkel (min bror ja) - Konstante knesmerter som legen ikke finner ut hva kommer av - Medisinen min mot forrige problem er blitt trukket tilbake pga. for mange dødsfall knyttet til denne - Leger som ikke opplyser om at medisinen de setter deg på vil gi deg abstinenser om du slutter (ikke narkotiske midler, nei) - Å ligge våken til kl 3-4-5 hver natt for så å måtte stå opp kl 7 - Læreren jeg trudde jeg var kvitt etter x antall år med helvete på barne og ungdomskolen dukker opp når jeg følger guttungen til sin første skoledag... - At han som misbrukte sønnen min slapp ut etter 54 dager mens trygde-svindlere gjerne må sitte i mange måneder (Jeg synes seksuelt missbruk bør straffes hardere enn økonomisk vinningskriminalitet) - Det faktum at sist jeg dro på ferie var i 1998... Ting som hjelper når man er deppa: - Guttungen min på 6 har fått seg sin første kjæreste (Hysj! det er en hemelighet) - Selvlagde julegaver fra barn - å Bli vekket av en klem fra en blåøyd fireåring som står over deg med et digert glis og oboy utover hele ansiktet fordi han våkna tidlig og ville ha sjokolade-melk - Følelsen av å gi en gave som VIRKELIG blir satt pris på - BF1942, BFV og andre FPS (Da slipper man i alle fall å sitte å tenke) - Å bli forelsket (Kan forverre depresjoner i enkelte tilfeller) - Fysisk kontakt med noen du er glad i... - En overraskendes utbetaling du ikke visste om... Ting som IKKE hjelper når man er deppa - Efexor (anti-depressiva jeg fikk av legen som jeg forandra personlighet totalt på. IKKE la legen gi deg dette!!!) - Drikke seg dritings - Slå hull i veggen - slå hull i døra - Knuse noe - Få tak i hasj for første gang og røyke seg så grønn at du bare spyr (been there, done that, hjalp ikke) Mer kommer senere men nå må jeg gå å pleie deppresjonene mine ... See you 'round folks Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Plutselig så følte jeg meg mye bedre.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 L4r5; det var spesielt og lese... kansje rørende? På en godt måte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Ting som hjelper når man er deppa:- Guttungen min på 6 har fått seg sin første kjæreste (Hysj! det er en hemelighet) - Selvlagde julegaver fra barn - å Bli vekket av en klem fra en blåøyd fireåring som står over deg med et digert glis og oboy utover hele ansiktet fordi han våkna tidlig og ville ha sjokolade-melk Det var rett og slett så skjønt at jeg muligens må felle en tåre. Du har et tøft liv, og har problemer som er mye verre enn mine, men disse tre tingene må vel bare lyse opp hverdagen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Nå kom jeg på en ting til som hjelper: Vennlige ord fra en fremmed... Takk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Nå føler eg at eg fortjener å dø fordi eg i det hele tatt har sytt voer de problmene eg har hatt... *Skamme seg* L4r5, stå på du!! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe, den ene dagen slår den andre. Her er det bare å ta av seg hatten og krøsskleppe fingra med håp om bedre tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Våkna opp i dag med en skikkelig god følelse... Håper den varer hele dagen Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Dama er forsatt i spania med familien, det er ennå en uke til jeg får møtt a. Har ikke sett a på 2 uker nå, savner henne Endret 20. desember 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg