Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Siden ingen har postet noen deppeposter her siden i går kan jeg like vel poste en her.

 

Er deppa fordi jeg savner dama mi og at hun sannsynligvis har sovna siden det er null svar å få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Mulig dere gjør det. Jeg klager ikke over at det flyr drømmer over hodet hennes om meg, er glad for det :)

 

Jeg skulle gjerne ønske at hun ikke betydde så mye for meg noen ganger. Savnet og bekymringene øker bare :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Joda, jeg er det, men det er bare så innviklet, mye dritt som har skjedd.. Plager meg skikkelig til tider.

 

EDIT:

Hun ringte nettopp så hun drømte ikke om meg =)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Jeg drømmer ikke om natta...

5150233[/snapback]

Alle drømmer om natta, er bare litt verre å huske det når man våkner oppe. Har litt med når i søvn-syklusen man våkner opp.

5150505[/snapback]

 

Jeg har ingenting i mot og dø.. viss døden er som en drøm som jeg kontrollerer.

Hadde glatt blåst hue av meg for det.. viss noen hadde bevist det..

Skal heller være dau og lykkelig.. enn levende og fucking ja.. full av rare ting innvendig som river meg i filler..

Lenke til kommentar

Dette jeg skriver nå har egentlig ingenting med depping å gjøre, men allikevel må jeg høre om dere syns dette er forferdelig barnslig eller ganske morsomt!

 

Vel, det hele begynte med at jeg, en i klassen min og noen til begynte å snakke om mini-skjørt på bussen til skolen. Jeg sa at en gang jeg hadde vært hos en kamerat i Oslo, der vi så en jente på kanskje 13-14 år som hadde et mini-skjørt som ikke dekket hele rumpa hennes. Jeg viste så opp fingrene (tommeltotten og pekefingeren) for å gi et poeng med at det var alt for lite. Dette synes han ene i klassen min er ekstremt morsomtm og lagde like godt en dag etter meg. Og etter hans store oppfinnsome hjerne, kalte han den like godt "Jon-Jedi-Dagen".

Han synes det var en god idé, fordi jeg synes Star Wars filmene er bra. :roll:

 

Vel, dette var for snart 3 mnd siden.. Greit nok at man tuller litt til å begynne med, men han holder fortsatt på :ermm: "Manipulerer" (han kan ikke det så veldig bra at det gjør noe) hode mitt i en Star Wars plakat og tegner meg som en Jedi så og si hele tiden.. Det begynner å bli ganske slitsomt å ha en irriterende, barnslig fyr hengende over meg, der han tror han er så utrolig kul. :ermm:

 

Vel, så satt vi på bussen i dag. Han begynte så med Jedi greiene igjen. Irritert som jeg ble, kom jeg på hva en god venn har sagt om han (han er firmeningen til fyren), nemlig at han brukte en krem under øynene, ellers så fikk han en pose/rynker der.

Spørte så fyren om dette... Og han ble helt satt ut.. Og nektet selvfølgelig for det, men ga seg ikke om å snakke om det.. Jeg sa da at det måtte jo være sant, siden han snakket så mye om det.. Fyren spurte da sånn plutselig om jeg lå i samme seng som moren min. Sa "joda" med ironisk stemme, og da var det gjort.. Fyren begynte å snakke om det hele tiden. Noe han også kommer til å gjøre på skolen i morgen. Og hele klassen synes at hans spøker er ekstremt morsome, spesielt det med Jedi greiene.

 

Er ikke dette litt for barnslig for noen som går på GK Allmenn? Eller er det bare jeg som er litt mer voksen enn andre? Og noen idéer til å få han til å bare holde kjeft? :hrm:

Lenke til kommentar

Skjer slikt på en VGS skole?

Virket som typisk ungdomskoleting....

 

I mitt VGS-miljø ville i hvertfall ikke slik idioti blitt akseptert. (med mindre absolutt alle trodde at offeret synes det var morsomt selv).

 

Uansett, drit i han. Ignorer han, han er ikke verdt oppmerksomheten din.

Lenke til kommentar
Ustedalen: si ett eller annet dritt om han så gider han ikke å være sammen med deg mer

5152844[/snapback]

 

Tja, er liksom ikke fyren som slenger så mye dritt at det gjør noe :hmm:

 

Skjer slikt på en VGS skole?

Virket som typisk ungdomskoleting....

 

I mitt VGS-miljø ville i hvertfall ikke slik idioti blitt akseptert. (med mindre absolutt alle trodde at offeret synes det var morsomt selv).

 

Uansett, drit i han. Ignorer han, han er ikke verdt oppmerksomheten din.

5152812[/snapback]

 

Ja, synes det er utrolig at sånt skjer også :ermm: Er liksom litt for barnslig..

Men allikevel er det mange i klassen min som synes at dette er morsomt, og det virker som mange er på hans "nivå".

Men det blir liksom litt for barnslig for min del :roll:

 

Edit: La til litt

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

En jente er en jente uansett viss du ikke har kjent hun over lang tid..

INGEN og jeg GJENTAR ingen er noe unntak.

 

Mulig.. i blinde av kjærlighet.. så ja.. og ja.. det kan være noen snille men. ja. mhm det e det..

 

Ærlighet.. viss du er forelska hjelper heller IKKE og ja... det fører bare til at du styrter og krasjer noe så heftig.. sitte og grine i flere timer.. og bare.. ja.. ha lyst til å synke til helvete langt inn i jorden..

 

Eg fatter meg faen ikke på hvordan jeg skal "angripe" en jente jeg liker å kunne tenke meg å bli sammen med...

Det eneste som før meg til å føle meg dum og hjelpesløs er jenter..

Vetsje...

 

Eg bare fatter det ikke... jeg.. oh fy faen.. har hodepine.. griner.. og bare depper.. dette .. oh.. kombinert med system of a downs lonley day så har eg lyst til å blåse hue av meg..

 

Eg må lide av noe.. eg e faen ikkje normal.. faen i helvete.. *gipse etter pusten*

 

Sosialt sett så er en 7.klassing glupere enn meg.. eg fatter ikkje noen sosiale ting.. og ja.. alt blir bare dumt..

 

Det som funker best tror eg e å gi faen i jenta man e glad i ... eller interresert i.. skulle ønske at ting var lettere.. men nei. eg isje laget for dette..

Skal få sove godt i natt ja.. :cry:

 

forelska er faen ikkje nokke bra... det e en sinnssykdom.. spesilt for meg. :cry:

aldri har eg noen gang ønsket at eg var en kald.. person.. skikkelig kald.. en som lett kan drepe en uten å føle noe.. skulle gitt alt for det.. trenger ikke å drepe sier isje det.. sier bare det at viss eg hva jævlig kald så hadde eg funka bedre..

 

Føler at eg har fått bare den ene delen.. det følelsene men ingen måte å takle og kontrollerer de på..

Kordan i helvete går eg frem når eg liker en.. eg e så dritt lei no. av alt.. har hatt det slik så lenge.. finnes jo faen ikke lys i enden av tunellen..

Lenke til kommentar

Chills... Mann... Du kan ikke si at det ikke går etter så kort tid. For et par uker siden sa du at du ville torturere alle jenter på denne kloden, så plutselig så dagdrømmer du om en jente. Det er normalt å dagdrømme om ting man vil skal skje! Ofte, så kalles det våte drømmer.

 

Noen ganger så er det ikke det. Du må slappe av. Ta tiden til hjelp. Forelskelse er gøy. Forelskelse er sugent. Hjernen din tenker på alt mulig, hvorfor ting skjer og hvorfor ting ikke skjer.

 

Det er så utrolig, utrolig normalt det du føler nå. ALLE må igjennom det (til og med gutter som har rike pappaer) *kremt* Uansett, la det gå en liten stund du. Gå deg en tur. Få tankene ut av hodet. Hvis jenta sier "ikke nå" så må du respektere det. Man skal ikke tvinge en jente. Noen gjør det også. Det kalles tvangsekteskap. Det er fy-fy.

 

Det løser seg før eller siden. Du må bare vente litt. :)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...