Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hvis du så absolutt må ha et svar på det der. Det er helt vanlig demokrati at et flertall har rett, og at et flertalls mening er rett der og da.

Hvorfor har flertallet rett?

 

Vår demokratiske styreform går forøvrig ut på at flertallet ikke skal kunne overkjøre minoriteter.

 

Nei, det er ikke normalt å bli mobbet. Såvidt jeg vet blir en gjennomsnittlig person ikke mobbet.

Det er helt normalt at mobbing skjer. Det skjer antakelig på alle skoler, i alle klasser, osv. Og over hele verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå er det anderledes... hun e så utrolig.. skulle gitt alt for å være med hun.

Skolen dagen ble lite produktiv, alt absolutt hver eneste bitte konsentrasjon eg har går til dette:

 

Eg har lyst til å være sammen med hun... den e grei så kommer problemene..

hun vil helst ikke vite noe om meg... heller ikke la meg vite noe om henne.

Altså dette går vel mer på tekniske ting då.... sånn som skole.. adresse.. ja geografiske relaterte ting...

Det gjør saken enda verre... for jo mer hun "frastår" meg jo mer frustrert blir eg..

 

Bare det at det mest sannsynlig aldri blir noe av er så utrolig drepende tanke...

Det er mange fisk i havet.. men de er faen ikke lik :cry:

 

Jeg aksepterer og respekterer hunnes ønske..selvfølgelig.. eg e jo glad i hun. Vil jo ikke gjøre noe for å "plage" hun..

Føler meg bare så utrolig dum, for viss det no er slik at det aldri blir noe av så skylder eg på meg... det første jævla tingen eg tenkte på når eg våkna var hun...

blir bare så sliten... av å tenke på hun hele tiden og hvorfor jeg aldri har sjangs.. :cry:

 

Eg føler meg som en jævla skadeskutt ulv, har så utrolig mye og gi men det blir bare med tanken alltid.

Jeg vet... mange jenter i klassen eg kunne liksom ja, "go for".. men er heller ikke interresert i de.. for meg så e jenter synonymt med angst, depresjon og "dark toughts". :cry:

 

Hvorfor må det være slik.. skjønner meg ikke på noe.. sosialt sett er jeg fremdeles i 7 klasse tror eg.. :no:

 

Jeg har ikke enda spurt skikkelig.. enda då.. om jeg kan få møte hun...

Men for meg iallefall virker det helt umulig og en glemme sak.

Er jo kjempe glad for å kunne ha hun på MSN men det er jo bare tekst data.. bla bla bla... vil ha hun.. ikke tastaturet mitt.

Endret av chills
Lenke til kommentar

chills: Ting tar tid. For alt du vet kan det hende hu er minst like nervøs over det hele som du er ;) Du må også huske på at man ikke akkurat får et forhold over natta heller da. Slikt tar som kjent tid, selv om man aldri så mye vil ha det akkurat nå :)

Bare stå på du, så får du det nok til en gang :thumbup: Og husk at med forsøk så kommer det erfaring som du kan ta med videre til neste forsøk, så om du "taper" en jente så har du i realiteten vunnet erfaring til neste gang ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Diskusjon av politikk og samfunn tar vi i - Politikk, religion og samfunn :): Her blir det off topic, så slutt. Og ikke begynn å krangle med hverandre heller :).

 

Off-topic-poster og litt for hard diskusjon av person vil bli slettet.

 

EDIT: Bare for å presisere. Diskusjon av hva som er normalt, diskusjon om flertall, demokrati og lignende, er slikt jeg vil slette (sånt som har tatt opp de siste sidene her).

 

Så fokus folkens :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jenter være så vansklige?

 

Har postet om akkuratt det samme i den store kjærlighetstråden, men føler jeg må få ut min depresjon her.

 

Jenter kan virkelig det med å holde oss gutter i sjakk! Enda værre er det når en vet at hun er glad i meg på den måten, men ikke glad nok.. hun er sammens med en annen!.... AGH! :wallbash::wallbash:

 

Og hvorfor kan jeg ikke bare kvitte meg med disse følelsene selv?

 

Det dumme er at hun er en av mine beste veninner, og jeg henger sammens med henne hver eneste dag siden vi går i klasse sammen. Altså, dette innebærer mine følelser, mine venner og skolegangen min!

 

HVORFOR MEG!?

 

ufff... deilig å få det ut :D

Lenke til kommentar

Ser ut for at mange gutter har "jente-problemer", ikke vondt ment, for jeg har også det. Pluss at jeg stammer :(

 

For øyeblikket har jeg kjæreste, men har nesten mistet "gløden" etter hva mine nærmeste venner har fortalt og på hvordan hun oppfører seg.

Det er hele tiden jeg som må oppfordre til intimheten...

Dessuten føler jeg at jeg ikke har fått min "årlige dose" intimhet :cry:

 

Jeg vet ikke om vennene mine snakker sant :( det er en kamerat som seier at hun lurer meg, så er det kjæresten til broren til kjæresten som seier noe lignende. I vertfall slik jeg oppfattet det.

 

Føler meg litt deprimert her :( og jeg liker det ikke!

 

Siden jeg fikk min siste "dose" sex, det er over et år siden nå, så har jeg nesten blitt gal etter intimhet :ermm: Det er skummelt :blush:

 

Sitter og snakker med hun på msn, skal jeg spørre hun om ryktene er sanne? Vil hun svare ærligt? Så mange spørsmål :(

Lenke til kommentar
Sitter og snakker med hun på msn, skal jeg spørre hun om ryktene er sanne? Vil hun svare ærligt? Så mange spørsmål :(

5136216[/snapback]

Det er utrolig skummelt, men det er vel egentlig like greit å spørre. Hun svarer vel på en eller annen måte. Om hun ikke svarer ærligt, så merker du det på henne.

Det er et spill. Kvitt eller halvparten eller noe.

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg på med "jente problemer" jeg også da. Å være forelsket i noen i klassen din er ikke lett. Spesielt hvis du har snakket med vedkommende om det og det er noen "annet" i veien,som det bestandig bruker og være.

 

Det tar så på, de samme tankene kommer hverdag jeg ser henne på skolen. Og med det at det aldri har "blitt noe skikkelig" noen gang i bakhodet så er det langt ifra gøyalt til tider.

 

Nå har jeg begynt og miste troen på den alldeles så vidunderlige kjærligheten.

 

Men stå på folkens!hvis dere virkelig har troen å går skikkelig inn for det, så går det tilslutt!

Lenke til kommentar
Noen oppmuntrende ord fra en jente er det eneste som skal til for at en gutt blir glad.. Sånn er verden. Sykt, men herlig på samme tid.

5132124[/snapback]

 

Pfft eg e jente og blir minst like glad om en fyr (dvs kjæresten min) sier noe fint til meg. En dårlig dag kan plutselig bli bra om kjæresten min sender en koslig melding :)

 

Og jenter e like ofte ulykkelig forelsket..tror ikke det e store forskjellene på gutter og jenter egentlig..

Lenke til kommentar
Og jenter e like ofte ulykkelig forelsket..tror ikke det e store forskjellene på gutter og jenter egentlig..

5137721[/snapback]

Mhm :love:

 

Noen som er livredde for fremføringer foran klassen?

5137872[/snapback]

Ja, men det er vel kanskje ingen bombe at jeg er det :p Hvordan det skal gå med fremføring av hovedoppgaven i 2007 aner jeg ikke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...