Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Skulle ønske at ting holdt seg stabil. Akkurat no føles det ut som med en gang eg har fått orden på en ting så raser det andre fra hverandre. Og det er alltid de tingene som betyr mest for meg som forsvinner raskest og med det største braket.

5120187[/snapback]

Jeg er enig, men samtidig: tenk hvor kjedelig det ville vært?

Björk har noen kloke ord

5125113[/snapback]

Save them from boredom..tja..det er jo et viktig poeng, men når du står midt oppi alt er det bare ikke det som er viktigst. Gleder meg til å få ting litt på avstand, finne fram den herlige galgenhumoren og kynismen og le rått av alt eg har stresset og bekymret meg over siden sommeren. For ka e vel vitsen? Får ingenting igjen for å bekymre meg over ting som alle andre gir blanke faen i. Må skaffe noe musikk og drasse med meg iPod'n kor enn eg går. Då blir det ikke plass til slitsomme tanker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må absolutt alle innlegg som ikke er 100% "Happy Happy! Go YOU!" bli slettet? Det var faktisk et poeng bak 2 av de 3 innleggene (AnAnAs-wallpaper var det tredje) mine du nettopp slettet. :(

Noen ganger er et spark i baken mer til hjelp enn en konfekteske og søte ord.

5125431[/snapback]

Agreed. Søte ord kan faktisk holde folk nede, ofte er det en "skjerp deg din dritt" som bør være på plass.

Lenke til kommentar

Har lest igjennom en del innlegg her i deppetråden nå, og føler at mange depper over ingenting. Har akkurat sett "Hotel Rwanda", og det har gått opp for meg hvor utrolig bra vi nordmenn faktisk har det. Blir for dumt å klage over at kjæresten oppfører seg litt rart når tusenvis av barn dør av sult hver dag. Uff, nei nå ble jeg sentimental, dette er ikke for å få alle som er deppa til å få dårlig samvittighet, men for å få folk til å tenke litt mindre på seg selv, og litt mer på andre =)

Lenke til kommentar

Har lest igjennom en del innlegg her i deppetråden nå, og føler at mange depper over ingenting. Har akkurat sett "Hotel Rwanda", og det har gått opp for meg hvor utrolig bra vi nordmenn faktisk har det. Blir for dumt å klage over at kjæresten oppfører seg litt rart når tusenvis av barn dør av sult hver dag. Uff, nei nå ble jeg sentimental, dette er ikke for å få alle som er deppa til å få dårlig samvittighet, men for å få folk til å tenke litt mindre på seg selv, og litt mer på andre =)

Lenke til kommentar

5126345[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til. Depper man så depper man. Ikke faen om man klarer å si til seg selv at "Nei, veit du hva. Jeg kan ikke deppe over det her" og så slutte å deppe. Det er umulig. Jada, det ser ut som små ting, og forsåvidt er det jo det. Poenget er bare det at problemet er stort nok for en selv og problematisk nok. Det hjelper dessverre ikke å si at de med [et eller annet] har det utrolig mye verre når det er ens egen oppfattning at man har det ille nok. Skulle man bare tenke slik så kan man egentlig bare droppe denne tråden, for få kan si at de har det verre enn Jonny Kennedy hadde det ...

For de som ikke veit hvem han var så hadde han Epidermolysis Bullosa. Ble laget en dokumentar om han. Gikk på TVN i sin tid. Kort og greit så falt huden av hele tiden. Konstante sår osv.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
blablabla

Her er et bilde av resultatet av aggresjonen til noen elever:

5125494[/snapback]

:!:

"Jeg får glemmekryss fordi jeg ikke gidder å gjøre skolearbeid? MY LYFE IS IN RUINS!"

Ah...unger, kan ikke leve med dem, kan ikke kaldkvele litt vett i dem.

5125658[/snapback]

HAHAHAHAHA SHITTTT!!1111111111

Glemmekryss? Si adjø til himmelen..du skal råtne.

I alle dager? Skal man hele tiden forholde seg til den som har det verst? Så det er bare en person som har det jævlig? Herregud, tenk på Afrika...baarnaaa :(

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

5126352[/snapback]

Må man dra inn de stakkars barna i Afrika uansett hva vi diskuterer?

Person 1: Jeg har lyst på ny vannkjøling som ser ut som en politibil!11 :D

Person 2: Med de pengene kunne du gitt vann til tre afrikanere din selvsentrerte ekling!

AGH!!!

MORALISTER BE GONE!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...