Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er misunnelig jeg... arg.. jeg har aldri vært med en jente utenfor skoletid og da mener jeg ALDRI og det kan ja, drive en til vanvidd.

Gikk fint på yrkeskolen... bare gutter i klassen og "the urge" gikk i dvale.. men nå begynte jeg allmenne og jenter, jenter over alt..

Eneste jeg tenker på... fikk tak i MSN til en jente i klassen i dag... hun er kjempe søt, den står skrevet i hånden min... men jeg tørr faen ikke å ligge hun til...

Av erfaring vet jeg at jenter VIL HA EN GRUNN for at jeg har ligget henne til.

Nei, jeg ender opp som newton jeg. Arg, selv Einstein skillte seg. Og han var verdens smarteste mann :dontgetit:

Nei, jeg har da liksom hatt en god tone.. med en jente i det siste... vet lite om hun, men igjen ganske mye... men det hjelper ikke jeg er fremdeles helt LOST.

Jeg burde ikke klage over det med jenter, men det går over stokk og stein. Må ta en avgjørelse snart. Sulibat, så jeg kan rett og slett kutte ut alt. Konsentrasjonen min på skolen går down the drain. Eller jeg kan prøve meg, noe jeg ikke klarer, men igjen har så lyst.. skulle drept for å være med en jente hjem jeg etter skolen.. om det så var for å fixe dataen hennes så bryr jeg meg ikke.

Jeg våknet i dag og hadde en helt sykt rar følelse. Jeg var ikke noe spesielt glad, så det var ikke den vanlig oppturen. Heller ikke så deppa at det var merkbart. Men jeg var liksom midt i mellom, bryr meg ikke. I stedet for å sette spørsmål ved alt må jeg bare jobbe, jobbe hardt. Jeg har et bilde på dataen av en jente, vanlig bilde altså, jeg jeg blir sint og frustrert når jeg ser på det. Nesten på gråten og noen ganger så ja.. renner tårene.

Hun er så utrolig vakker, øynene er så fine. Hun er så utrolig søt. Men jeg vet at jeg aldri har sjangs på hun og at jeg aldri kommer til å få møte henne i virkelig person noe som tiltider gjør at en haug andre spørsmål dukker opp. Hva kan jeg gjør for å forbedre meg selv slik at jeg blir interresant nok.

Kom for sent i gymmen i dag, fikk en time fravær kom 20 min forsent. Jeg bare sa oki til læreren. Hadde dette vært i fjord hadde jeg klikket vinkel, jeg tenker så jævlig mye på jenter at det går meg på nervene. Det ødelegger meg, det suger meg tom for energi.

Jeg hadde gitt alt for å bare klemme den jenta, en klem eller bare å gå forbi hun på gata. Jeg er så patetisk at jeg holder på å daue her, bare tanken på varmen fra kroppen hennes viss jeg hadde fått en klem er nok til å gjøre meg deppa og sint.

Skulle ønske noen fant opp en sprøyte som kverket all form for følelser, jeg kunne fått meg en Topp of the line utdannelse og alt hadde blitt bra.. men akkurat nå føler jeg meg som en data som drukner i virus og trojaner. Sinnsykt mye og tenke på, hvorfor jeg ikke har hatt en kjæreste før er en knusende tanke... hadde naturfag prøve i dag... satt bare og tenkte. Fikk ikke gjort noe, datt helt av lasset.

Å bare en klem, ja, en klem. :cry:

Du er så hellig Ernie, skulle drept for å være deg der :ermm:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Eneste jeg tenker på... fikk tak i MSN til en jente i klassen i dag... hun er kjempe søt, den står skrevet i hånden min... men jeg tørr faen ikke å ligge hun til...

5124612[/snapback]

Jeg syns da at grunnen at hun går i klassen din er grei nok. Har du fått den av henne?

Lenke til kommentar

5124612[/snapback]

Jeg syns da at grunnen at hun går i klassen din er grei nok. Har du fått den av henne?

5124651[/snapback]

Fikk ark med alle sin MSN adresse... alle fikk det..

Lenke til kommentar

5124612[/snapback]

5124651[/snapback]

5124661[/snapback]

Hadde lagt til alle. Det er det da ikke noe galt i det. Får heller se om dere chattar noe sammen etterhvert da. ;)

Lenke til kommentar

5124612[/snapback]

5124651[/snapback]

5124661[/snapback]

Hadde lagt til alle. Det er det da ikke noe galt i det. Får heller se om dere chattar noe sammen etterhvert da. ;)

5124677[/snapback]

Enig. Jeg la også til alle i min gamle klasse. Gjør det nå før det har gått lang tid etter at du fikk adressen. Da virker det mer som om du bare legger til alle.

Lenke til kommentar

5124612[/snapback]

5124651[/snapback]

5124661[/snapback]

Hva venter du på? Do it ;) Du har en grunn til at du vil legge henne til. Du ønsker det (og adressen har du jo fra arket). Der har du grunnen din. DU vil snakke med HENNE. Der er grunnen alle "bruker" for å snakke med noen. Man ønsker å snakke med personen.

Tips til et par linjer:

"Hei!" + varianter

"Hvordan går det?" ev. "Hvordan har du det?" og andre varianter

"Hva har du gjort idag?"

Jada, det tar litt guts å skrive de ned, men ctrl + c og ctrl + v må jo brukes til noe da ;) Tro meg, du føler deg crap rett før du gjør det, men jøss så godt det føles ut etterpå. Du føler deg regelrett stolt av deg selv når du bryter slike barierer.

Du er så hellig Ernie, skulle drept for å være deg der :ermm:

5124612[/snapback]

Det vil være veldig unødvendig. Du har muligheten til å oppnå mer eller mindre det samme selv. Du må bare tørre å gjøre ting ;)

Lykke til! Det her klarer du :thumbup:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

noen ganger får jeg lyst til å drepe de stygge drittlærerene være :mad:

Per (han ene klasseforstanderen) gav oss 1 dags frist til å levere en engelske prøve tilbake med retting og underskrift, og hvis vi ikke leverte prøven innen en dag fikk vi glemmekryss, og hvis vi ikke leverte prøven dagen etter heller fikk vi to glemmekryss osv. Er dette lovlig i det hele tatt?

Knut (klasseforstander nr2) er en tørrlagt alkoholiker som ikke hører noe (dvs delvis døv), men når han først hører hva du sier så ignorerer han deg. VELDIG provoserende.

Jeg kan nevne en episode:

I morgen så har vi noe som heter grunnskolens uke, det går ut på at man skal lage en presentasjon av hva som helst og vise det frem til foreldrene. Gruppa som jeg havnet i skulle lage en modernisering av bryllupsfesten i Peer Gynt, dette skulle filmes og vises for foreldrene. Alle på gruppa var ganske fornøyde med oppgaven og etter hvert hadde vi kommet langt med planleggingen.

MEN så kommer homo-per og sier at vi ikke kan lage film alikevel. All den planleggingen rett i dass...

Her er et bilde av resultatet av aggresjonen til noen elever:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...