Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det er så veldig stor grunn til å være på jorda nå.. Har en dritt uke med ting som jeg bare har skjøvet forover.. I morgen skal jeg levere 3 sider om Ibsen og 3 sider om Undset.... Må lese ferdig Harry Potter-bersj og skrive utrolig masse crap til det... Er så skolelei at det ikke er gøy engang....

Sitter her å hører på Monty Python med Allways Look on the Bright Side of Life, men det hjelper ikke.. Da er det ille... Ikke noen som tilfeldigvis har noe om stoff om Ibsen og Undset.. Er så deprimert at jeg ikke orker en drit...

Lenke til kommentar

Ting går alltid downhill. Det er kjipt å våkne opp tappet for energi og likevel vite at du må jobbe som f. for å få noen viktige oppgave ferdige. At man viklet seg inn i ubeskrivelig dårlig, ukonstruert og ikke minst, irrelevant, besvarelse på dagens eksamen hjelper heller ikke nødvendigvis på formen. Skulle ønske man var 5 og kun hadde Disney lørdagsmorgen på TV3 å tenke på.

Lenke til kommentar

Denne dagen er den verste dagen i hele mitt liv (så langt). Det er jævlig vanskelig å forklare , men den er bare så ille. Dessuten må jeg finne meg ny jobb snart (er 16 snart, noen tips) og jeg har bare 2200 kr. å leve på - at jeg må betale 1200 (eller var det 2400 kr) for trafikalt grunnkurs for å få kjøre bil om en måndes tid. I dag suger livet absolutt. Heldigvis for meg er det juleferie.

God jul :xmas:

Lenke til kommentar
Denne dagen er den verste dagen i hele mitt liv (så langt). Det er jævlig vanskelig å forklare , men den er bare så ille. Dessuten må jeg finne meg ny jobb snart (er 16 snart, noen tips) og jeg har bare 2200 kr. å leve på - at jeg må betale 1200 (eller var det 2400 kr) for trafikalt grunnkurs for å få kjøre bil om en måndes tid. I dag suger livet absolutt. Heldigvis for meg er det juleferie.

God jul :xmas:

bor du for deg selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...