TomWhittaker Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Heiaaaaa. Endret 30. mai 2007 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Hell-week has arrived: Franskheldagsprøve idag Nynorsk 3 timersprøve og psykologi 2 timersprøve imorgen Matteheldagsprøve på onsdag. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Må bare bli ferdig med denne uken så er resten bare chill.. Så mye pugging og jall. Matematikk heldagsprøve på onsdag, engelsk heldagsprøve på fredag. Får ønske hverandre lykke til på onsdagen da steffyboy. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Syns ikke det er så veldig stor grunn til å være på jorda nå.. Har en dritt uke med ting som jeg bare har skjøvet forover.. I morgen skal jeg levere 3 sider om Ibsen og 3 sider om Undset.... Må lese ferdig Harry Potter-bersj og skrive utrolig masse crap til det... Er så skolelei at det ikke er gøy engang.... Sitter her å hører på Monty Python med Allways Look on the Bright Side of Life, men det hjelper ikke.. Da er det ille... Ikke noen som tilfeldigvis har noe om stoff om Ibsen og Undset.. Er så deprimert at jeg ikke orker en drit... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 I dag er værste dagen noensinne (vil ikke forklare hvorfor) Haha! Det tror du helt til det kommer en værre en :!: Riktig, slått av denne dagen. (Jeg prøver meg igjen!) Haha! Det tror du helt til det kommer en værre en :!: Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Huff. Jeg har ikke fast jobb. Kan noen finne en til meg?:-p Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Som en sa:"Det eneste spennende å gjøre er å oppleve døden". Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Skole i morgen Og eldre historie prøve på onsdag, enda mere Juleferien starter på freddan though Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 bah, skoleferie neste tirsdag. så nærme men likevell så langt unna Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Blæh! Har KRL foredrag i morgen!! Har nesten ikke øvd!! Tragisk! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 bah, skoleferie neste tirsdag. så nærme men likevell så langt unna vi er der før du vet ordet av det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 bah, skoleferie neste tirsdag. så nærme men likevell så langt unna vi er der før du vet ordet av det Ja, men jeg skal ydmykes masse først....... Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Dere er jo deppa for ingenting! De siste åra har alt bare gått "downhill". Gleder meg litt til døden. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Ting går alltid downhill. Det er kjipt å våkne opp tappet for energi og likevel vite at du må jobbe som f. for å få noen viktige oppgave ferdige. At man viklet seg inn i ubeskrivelig dårlig, ukonstruert og ikke minst, irrelevant, besvarelse på dagens eksamen hjelper heller ikke nødvendigvis på formen. Skulle ønske man var 5 og kun hadde Disney lørdagsmorgen på TV3 å tenke på. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jamba-reklamene som har ført til at jeg slutter å se på enkelte kanaler på TV har nå kommet på diverse nettsider... og den er LIKE JÆVLA IRRITERENDE. Someone nerfed teh intarweb. Endret 15. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Heiaaaa. Endret 30. mai 2007 av TomWhittaker Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Denne dagen er den verste dagen i hele mitt liv (så langt). Det er jævlig vanskelig å forklare , men den er bare så ille. Dessuten må jeg finne meg ny jobb snart (er 16 snart, noen tips) og jeg har bare 2200 kr. å leve på - at jeg må betale 1200 (eller var det 2400 kr) for trafikalt grunnkurs for å få kjøre bil om en måndes tid. I dag suger livet absolutt. Heldigvis for meg er det juleferie. God jul Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Denne dagen er den verste dagen i hele mitt liv (så langt). Det er jævlig vanskelig å forklare , men den er bare så ille. Dessuten må jeg finne meg ny jobb snart (er 16 snart, noen tips) og jeg har bare 2200 kr. å leve på - at jeg må betale 1200 (eller var det 2400 kr) for trafikalt grunnkurs for å få kjøre bil om en måndes tid. I dag suger livet absolutt. Heldigvis for meg er det juleferie. God jul bor du for deg selv? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Særemnet ødelegger meg. Klarer ikke å sove om nettene.. Bah. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Særemnet ødelegger meg. Klarer ikke å sove om nettene.. Bah. Det er ikke vanskelig å sove om ettermiddagene, når du egentlig bør jobbe. Har nettopp våkna fra en "tretimer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg