Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Verden er en forbanna møkkaplass med langt mellom godbitene.

Jeg har mistet all tro på menneskeheten. Det er så fantastisk hvor dumme mange mennesker er. Se bare på opprøret i Frankrike. Hva tenker de med, når de fattige ødelegger sine egne ting. Det hjelper da ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dødslei av å mase på søsteren min hver gang vi skal ut. Lei av at hun skriker til meg og får mamma og de til å skjelle meg ut..her står eg og snakker med 5 stk på msn og en i tlf mens hun står ok skriker. I tillegg prøver eg å gjøre meg klar sånn at eg skal rekke bussen hvis eg skal ut til kjæresten min. Likevel klikker hun totalt på meg fordi eg ikke kan svare på de tuuusen spm hun skriker ut. Hun e så egositisk og lite hensynsfull at det e helt utrolig..og i tillegg sier hun til alle vennene min kor sur eg lissom e og at det e min feil at hun sitter hjemme..Hun vil ikke gå ut. Det eneste hun vil e å sitte hjemme og deppe over den dritten av en ekskjæreste hun har.Hun tåler ikke å se at eg har venner og at eg kan ha det gøy. Patetisk..

5108992[/snapback]

Hadde du brukt litt mindre tid på å henge her inne å fortelle hele verden hvilke dritt jeg tydligvis er av en søster så kanskje vi kunne vært litt bedre venner.. Du aner ikke kor dritt lei jeg er av å lese ditt og datt om meg og diverse her inne. Kan ikke du bare ha guts nok til å ta det opp med meg i stedet? Så er jo det bare fantastisk at alle får høre din side av alt, så bare fordi jeg ikke gidder å fortelle hver lille ting om livet mitt her inne så er jeg bad gay.... Du er sur HELE tiden, å når du slenger etter meg og jeg ikke har gjort en dritt, vet du hva da blir jeg pist.

men sånn har jo du alltid vært... HVorfor skulle du gidde å forandre på det. Du vil ikke ha meg med, vist du ville så hadde du spurt. What ever, ingen tror min side når det gjelder dette uansett... sleng om meg, eg vet no hva som skjedde jeg.

Lenke til kommentar
søskenkjærlighet :) no føler eg meg varm og god innvendig.

5110243[/snapback]

Jepp... søsken kjærlighet.. det er vel mange her som krangler med familimedlem for man er så fedd opp av noe de gjør.. eller bare har en dårlig dag...

Det er som oftest kortvarende og går for over.. ender som oftest i en klem og en beroligende samtale :yes:

Lenke til kommentar

Merkelig det her (kanskje egentlig ikke), men akkurat nå føler jeg en helt ekstrem trang til å bry meg om noen, holde rundt noen, klemme noen. Egentlig så tror jeg at det kommer av at jeg føler en enda større trang etter å faktisk føle fysisk at noen bryr seg om meg mer enn muntlig. Det sies at man trenger en viss mengde TLC, og vil anta jeg akkurat nå mangler ganske mye av det ...

Lenke til kommentar
Ja, oh ja.. en jente å holde rundt.. en jente å holde rundt mens snøen daler ned utenfor vinduet.. noen å...

uff ja.. vet hva du mener.. noen å være skikkelig glad i.

nei, jeg og vil det... men har liksom følelsen at uansett så vil jeg få oppleve det en gang...  :yes:

5111184[/snapback]

Har jeg også. En eller annen gang må da ei eller anna se hva jeg faktisk er, men av og til tviler jeg veldig.

Egentlig trenger det ikke være noen veldig spesiell jente heller (spesiell som i ei jeg er forelska i). Merkelig det der, men enkelte jenter er det bare null og niks følelser for, andre er det mer venn over, også har man selvsagt "the big one". To sistnevnte er det veldig "Hug me!one!11!eleven!! Nowwwww!1!11!one! Plizzzzzzzz!!1!!11!"

En klem kan i det heltatt drive meg ufattelig lenge ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
På skolen så gikk jeg med på å kjøre en jente i klassen hjem i lunsjen for å hente noe.. .. når jeg først sa ja ga hun meg en skikkelig god hard klem og det var oh ja så søtt og godt og varmt.. jeg stod sant og kunne kjenne hele hun inntil meg og jeg smeltet

5111265[/snapback]

Kjenner meg aaaaaalt for godt igjen der :love: *glede seg til neste gang*

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Udannelse... det plager meg noe så inihelvete.

Jeg har hatt den drømmen sant.. om å bli lege siden 9.klasse og jeg....

Det er faen blitt en syklig ting... jeg føler at viss ikke klarer og bli lege så kan jeg like godt vaskedasser resten av livet...

Det er vanskelig og ikke liksom klare det... altså få gode nok karakterer på skolen.

Jeg har satt et altfor stort krav ovenfor meg selv... og det ødelegger meg.

Siden 9.klasse har jeg sett på et program på discovery som heter E.R hver lørdag

Det er så utrolig det yrke... det er det vakreste yrke på jorden.

De to sista åra gikk jeg på Bergen maritime i Bergen... de 2 åra har jeg sett over gaten på lege vakten og drømt.. det førte til at jeg begynnte på allmenne GK, jeg har fått den delen av drømmen oppfylt.. men jeg klarer ikke å jobbe.. og når jeg får en dårlig karakterer så bare, ja eg må anstrenge meg for å ikkje skrike..

Jeg har problemer med å gå til fastlegen min fordi det ser på som en påmindelse om at jeg aldri kan bli lege... han bare sitter der med lege utdannelsen sin og smiler :hrm:

På vei hjem fra skolen forleden var det en ungdom i byn som stod å leverte ut sånn ark for leger utengrenser.. eg ble så forbanna.. Det gnager hver jævla dag... når jeg ikke tenker på hvor mye jeg lengter etter å ha en jente så tenker jeg bare på det derre jævla lege yrket.. fatter ikke hvorfor jeg ikke bare klarer å få gode karakterer kanskje jeg er dum... ja, jeg er dummere enn jeg trodde.. :cry:

Få gode karakterer på skolen er så utrolig.. faen ta det... jeg vet ikke hva som gjør og hva jeg må endre for å "fixe" det... jeg sitter på skolen sant og kan jobbe få gode karakterer men NEIDA eg klarer å finne på alt annet på skolen... økonomi på data sant.. surfer eg på nettet...

Jeg kommer til å ende som en evig student.. håper det ikke er noe aldergrense på medisinstudie.. :cry:

Lenke til kommentar
Du må ha sju i snitt for å komme inn på medisinstudier i Oslo da. Er ikke det sykt?

5112984[/snapback]

Jeg vet ikke med oslo men ja.. genrellt sett på medisin må man ha ja... halvparten 6 og resten 5 helst flere 6 enn 5 :cry:

EDIT:

Har løsningen... flytte til england.. bli sånn vaske fyr på oxford. så etter likt antall år som medisinstudie tar så kjøper jeg meg falske papirer til et par titallstusen... på at jeg er lege... :mad::cry:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...