Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sesjon i desember og STRESSER noe jævlig nå..

Jeg er altfor hissig, sliter for mye sosialt til å dra i militæret.. ikke faen..

Nei.. Uff tanken på at jeg skal få skyte med våpen er jo urovekkende gøy... fornuften sier IKKE RØR

Nei jeg har kastet bort 3 år nå på skolen med DRITT nå vil jeg ha utdannelse...

Oh helvete den sesjonen har ødelagt.. dette halvåret nå... arg.. :hrm:

Lenke til kommentar
Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå :p (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt)

5097640[/snapback]

Vel.. IP-sporing funker jo. Et alternativ er å klikke seg inn på profilen din og få opplyst fullt navn, bosted og fødselsdato. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå :p (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt)

5097640[/snapback]

Vel.. IP-sporing funker jo. Et alternativ er å klikke seg inn på profilen din og få opplyst fullt navn, bosted og fødselsdato. ;)

5097707[/snapback]

EID.

Lenke til kommentar
GO Ernie! Bedre å prøve seg enn å bli gal...

5096931[/snapback]

Second that.

Dette greier du ;)

5097400[/snapback]

Takk begge to.

Selvsagt skal jeg greie det :yes: "Taper" jeg så driter jeg regelrett i det, for da blir jeg kvitt en irritasjon :)

People here know my name and who I am, but they don`t really know who I am.

5097894[/snapback]

Så sant, så sant.
Jeg takler noen ganger ikke så for mye rundt meg. Stillheten er deilig.

Ensomheten og stillheten.

5097894[/snapback]

Hvorfor det? Pleide (og gjør vel til dels det fortsatt) å like stillhet og ensomhet, men nå er det plutselig noe helt annet. Nå er det ikke morsomt å sitte ensomt alene inn, for da kjeder jeg meg ... Endret av Ernie
Lenke til kommentar

5097640[/snapback]

5097707[/snapback]

Hmm.... neppe ;)

Du må jo ikke oppgi riktig adresse og fult navn når du regger deg heller. Du kan også bare bruke en annen PC når du poster om du er så vanvittig redd for IP sporing ;) Ofte så er det jo bare å resette modemet, så har du ny ip ;) Ingen kommer til å lese IP loggen din alikevell ;)

Lenke til kommentar

Jeg er lei av skolen, gikk så bra for en stund siden! har kommet opp i karakterer og alt. Men er så lei, har bare lyst og sove, sove og sove til jeg skal begynne og jobbe. Skole dagene blir så lange, like lange som nilen. Jeg blir ukosentrert. Er ikke noen sin feil, vet ikke en gang hva det skylles, bare orker ikke mer.....

*ikke misforstå! Ingen selvmords tanker, men bare lei *

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Jeg har sesjon i desember og STRESSER noe jævlig nå..

Jeg er altfor hissig, sliter for mye sosialt til å dra i militæret.. ikke faen..

Nei.. Uff tanken på at jeg skal få skyte med våpen er jo urovekkende gøy... fornuften sier IKKE RØR

Nei jeg har kastet bort 3 år nå på skolen med DRITT nå vil jeg ha utdannelse...

Oh helvete den sesjonen har ødelagt.. dette halvåret nå... arg..  :hrm:

5097533[/snapback]

Hva med å prøve ut det og se på de positive aspektene ved ting? Ta militæret f.eks.

Du kan få nye venner? Lære deg mye nyttig? Og etter det jeg skriver så virker det som om du er veldig lei av skolen og at du er hjemme stort sett hele tiden. Militæret er jo en fin ting sånn sett. Du samarbeide med folk, du må være med andre folk og du får _gjort_ noe!

Lykke til! :bye:

Lenke til kommentar
Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok.

5099999[/snapback]

Huff ... kjenner den alt for godt igjen. Litt sånn ekkelt og skremmende egentlig siden, iallfall jeg, ikke skjønte hva det kom av.

Bare å ta en dag om gangen og gjøre det beste ut av det så går det nok bra tilslutt smilie_allesgut.gif

Lenke til kommentar
Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok.

5099999[/snapback]

Kjenner til den der... Men jeg klarer uansett å få det til å virke som om jeg har det bra hele tiden, klarer ikke å være deprimert overfor andre. Jeg mener det er negativt... veldig negativt. Men andre synes kanskje det er positivt.

Lenke til kommentar
Jeg er lei av skolen, gikk så bra for en stund siden! har kommet opp i karakterer og alt. Men er så lei, har bare lyst og sove, sove og sove til jeg skal begynne og jobbe. Skole dagene blir så lange, like lange som nilen. Jeg blir ukosentrert. Er ikke noen sin feil, vet ikke en gang hva det skylles, bare orker ikke mer.....

*ikke misforstå! Ingen selvmords tanker, men bare lei *

5100068[/snapback]

Tenk på alle vennene du har gjennom skolen. Jeg skal love deg, det er ikke det sted man lettere får så mange venner som gjennom skolen ;)

Dessuten, jo mer du sover på skolen, jo lenger er det til du får begynnt å jobbe ;)

Lenke til kommentar

5099999[/snapback]

Kjenner til den der... Men jeg klarer uansett å få det til å virke som om jeg har det bra hele tiden, klarer ikke å være deprimert overfor andre. Jeg mener det er negativt... veldig negativt. Men andre synes kanskje det er positivt.

5100393[/snapback]

Det er definitivt negativt (iallfall synes nå jeg det). Blir litt skeptisk når folk kan ha godt humør 24/7. Det er overhode ikke bra og en svært lang vei fra naturlig. Det er sunt og naturlig å være sur og ha dårlig humør fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...