SimDaDim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm, hvorfor er det slik at vi samme som henger i Kjærlighetstråden også henger her.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hva annet er det egentlig å deppe over da? kjærlighet går jo igjen i alle aspekter av livet og det er en av de tingene vi aldri helt forstår oss på..vi vet bare at det er noe vi lengter etter og trenger.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har sesjon i desember og STRESSER noe jævlig nå.. Jeg er altfor hissig, sliter for mye sosialt til å dra i militæret.. ikke faen.. Nei.. Uff tanken på at jeg skal få skyte med våpen er jo urovekkende gøy... fornuften sier IKKE RØR Nei jeg har kastet bort 3 år nå på skolen med DRITT nå vil jeg ha utdannelse... Oh helvete den sesjonen har ødelagt.. dette halvåret nå... arg.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm, hvorfor er det slik at vi samme som henger i Kjærlighetstråden også henger her.. 5097423[/snapback] Har nok litt med det du antyder nå, men det har kanskje noe med at ikke alle liker å være så åpne om så personlige ting på et forum som dere er Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt) Derfor er det lett å være så åpen Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt) 5097640[/snapback] Vel.. IP-sporing funker jo. Et alternativ er å klikke seg inn på profilen din og få opplyst fullt navn, bosted og fødselsdato. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er ikke akkurat det jeg mente heller. Jeg er ikke bekymret at noen fra f.eks Tromsø skal fly ned hit, dinge på døra og le meg i trynet fordi de kan så mye om mitt personlige liv :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt) 5097640[/snapback] Vel.. IP-sporing funker jo. Et alternativ er å klikke seg inn på profilen din og få opplyst fullt navn, bosted og fødselsdato. 5097707[/snapback] EID. Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg takler noen ganger ikke så for mye rundt meg. Stillheten er deilig. Ensomheten og stillheten. People here know my name and who I am, but they don`t really know who I am. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) GO Ernie! Bedre å prøve seg enn å bli gal... 5096931[/snapback] Second that. Dette greier du 5097400[/snapback] Takk begge to.Selvsagt skal jeg greie det "Taper" jeg så driter jeg regelrett i det, for da blir jeg kvitt en irritasjon People here know my name and who I am, but they don`t really know who I am. 5097894[/snapback] Så sant, så sant.Jeg takler noen ganger ikke så for mye rundt meg. Stillheten er deilig. Ensomheten og stillheten. 5097894[/snapback] Hvorfor det? Pleide (og gjør vel til dels det fortsatt) å like stillhet og ensomhet, men nå er det plutselig noe helt annet. Nå er det ikke morsomt å sitte ensomt alene inn, for da kjeder jeg meg ... Endret 3. november 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Gah, snakket 3 timer i telefonen med frøken uoppnåelig nå... *frustrert* Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Gah, snakket 3 timer i telefonen med frøken uoppnåelig nå... *frustrert* 5098098[/snapback] Ingen jeg kjenner som hadde giddet å sitte å snakke med en gutt i 3 timer uten å være interriset eller i vertfall blir sett på en meget god venn ( det er jo noe det å ) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hehe, dette forumet er jo et av de mest anonyme stedene du kan henge! Ikke en i verden som kan finne ut hvem det er som egentelig har lagt inn det innlegget du leser nå (med mindre de setter igang en stor IP sporings jakt) 5097640[/snapback] Vel.. IP-sporing funker jo. Et alternativ er å klikke seg inn på profilen din og få opplyst fullt navn, bosted og fødselsdato. 5097707[/snapback] Hmm.... neppe Du må jo ikke oppgi riktig adresse og fult navn når du regger deg heller. Du kan også bare bruke en annen PC når du poster om du er så vanvittig redd for IP sporing Ofte så er det jo bare å resette modemet, så har du ny ip Ingen kommer til å lese IP loggen din alikevell Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Jeg er lei av skolen, gikk så bra for en stund siden! har kommet opp i karakterer og alt. Men er så lei, har bare lyst og sove, sove og sove til jeg skal begynne og jobbe. Skole dagene blir så lange, like lange som nilen. Jeg blir ukosentrert. Er ikke noen sin feil, vet ikke en gang hva det skylles, bare orker ikke mer..... *ikke misforstå! Ingen selvmords tanker, men bare lei * Endret 3. november 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har sesjon i desember og STRESSER noe jævlig nå.. Jeg er altfor hissig, sliter for mye sosialt til å dra i militæret.. ikke faen.. Nei.. Uff tanken på at jeg skal få skyte med våpen er jo urovekkende gøy... fornuften sier IKKE RØR Nei jeg har kastet bort 3 år nå på skolen med DRITT nå vil jeg ha utdannelse... Oh helvete den sesjonen har ødelagt.. dette halvåret nå... arg.. 5097533[/snapback] Hva med å prøve ut det og se på de positive aspektene ved ting? Ta militæret f.eks. Du kan få nye venner? Lære deg mye nyttig? Og etter det jeg skriver så virker det som om du er veldig lei av skolen og at du er hjemme stort sett hele tiden. Militæret er jo en fin ting sånn sett. Du samarbeide med folk, du må være med andre folk og du får _gjort_ noe! Lykke til! :bye: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok. 5099999[/snapback] Huff ... kjenner den alt for godt igjen. Litt sånn ekkelt og skremmende egentlig siden, iallfall jeg, ikke skjønte hva det kom av. Bare å ta en dag om gangen og gjøre det beste ut av det så går det nok bra tilslutt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok. 5099999[/snapback] Kjenner til den der... Men jeg klarer uansett å få det til å virke som om jeg har det bra hele tiden, klarer ikke å være deprimert overfor andre. Jeg mener det er negativt... veldig negativt. Men andre synes kanskje det er positivt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er lei av skolen, gikk så bra for en stund siden! har kommet opp i karakterer og alt. Men er så lei, har bare lyst og sove, sove og sove til jeg skal begynne og jobbe. Skole dagene blir så lange, like lange som nilen. Jeg blir ukosentrert. Er ikke noen sin feil, vet ikke en gang hva det skylles, bare orker ikke mer..... *ikke misforstå! Ingen selvmords tanker, men bare lei * 5100068[/snapback] Tenk på alle vennene du har gjennom skolen. Jeg skal love deg, det er ikke det sted man lettere får så mange venner som gjennom skolen Dessuten, jo mer du sover på skolen, jo lenger er det til du får begynnt å jobbe Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mitt liv skifter dramatisk.. En dag er jeg deprimert, neste dag er jeg glad, så neste dag deprimert, neste dag sånn passe osv.. Ikke noe mønster men det er ille nok. 5099999[/snapback] Kjenner til den der... Men jeg klarer uansett å få det til å virke som om jeg har det bra hele tiden, klarer ikke å være deprimert overfor andre. Jeg mener det er negativt... veldig negativt. Men andre synes kanskje det er positivt. 5100393[/snapback] Det er definitivt negativt (iallfall synes nå jeg det). Blir litt skeptisk når folk kan ha godt humør 24/7. Det er overhode ikke bra og en svært lang vei fra naturlig. Det er sunt og naturlig å være sur og ha dårlig humør fra tid til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg