Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk greit på jobbintervjuet faktisk. Virket som om sjefen der var veldig profesjonell, og det virket som om han hadde sansen for meg. Spurte meg hva jeg syntes var viktigst, jeg sa kundekontakt og det at man faktisk er der for kunden og ikke bare peke på et område og sende kunden dit. Han var enig og sa at "god kundebehandling er det jeg vil ha mest av".

På mandag fikk jeg også mail fra HiFi-klubben, og skal i intervju der senere i uken. DET hadde vært drømmejobben det, men jeg tror ikke jeg har nok kunnskap til det, enda.

Lenke til kommentar
Gikk greit på jobbintervjuet faktisk. Virket som om sjefen der var veldig profesjonell, og det virket som om han hadde sansen for meg. Spurte meg hva jeg syntes var viktigst, jeg sa kundekontakt og det at man faktisk er der for kunden og ikke bare peke på et område og sende kunden dit. Han var enig og sa at "god kundebehandling er det jeg vil ha mest av".

På mandag fikk jeg også mail fra HiFi-klubben, og skal i intervju der senere i uken. DET hadde vært drømmejobben det, men jeg tror ikke jeg har nok kunnskap til det, enda.

5094357[/snapback]

Vel... håp for det beste! Det første intervjuet så jo veldig bra ut. Lykke til på det andre intervjuet da :)

Lenke til kommentar

Faen satan, alt går til helvete med skolen for tiden. Jeg lovte foreldrene mine at jeg skulle forbedre meg i år, men så langt går alt helt for jævlig. Skulka bl.a siste timen idag, sover gjennom nesten alle timene, og jeg har ikke gjort lekser hjemme på minst et par år.. mildt sagt jævlig, og enda sier jeg til mamma at alt går bra.. :/

jeg prøver og prøver, men klarer det bare ikke..

Lenke til kommentar
Faen satan, alt går til helvete med skolen for tiden. Jeg lovte foreldrene mine at jeg skulle forbedre meg i år, men så langt går alt helt for jævlig. Skulka bl.a siste timen idag, sover gjennom nesten alle timene, og jeg har ikke gjort lekser hjemme på minst et par år.. mildt sagt jævlig, og enda sier jeg til mamma at alt går bra.. :/

jeg prøver og prøver, men klarer det bare ikke..

5094532[/snapback]

Enten bør du fortelle sannheten til foreldrene dine eller TA DEG SAMMEN!

Lenke til kommentar
Så si det og da  ;)  det e betryggende for jenten som spør å vite at du også er nervøs. Det e litt sjarmerende også..

5092277[/snapback]

:hmm: Virkelig? Eller jo, "it makes sense". Det er helt klart betryggende i enhver situasjon å vite at den andre parten er nervøs når en selv er det, men sjarmerende? :huh:

5093097[/snapback]

Eg syns det, men eg e ganske sær på det området då :whistle:

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar
Så si det og da  ;)  det e betryggende for jenten som spør å vite at du også er nervøs. Det e litt sjarmerende også..

5092277[/snapback]

:hmm: Virkelig? Eller jo, "it makes sense". Det er helt klart betryggende i enhver situasjon å vite at den andre parten er nervøs når en selv er det, men sjarmerende? :huh:

5093097[/snapback]

Eg syns det, men eg e ganske sær på det området då :whistle:

5095140[/snapback]

Sikkert ikke. Bare jeg som ikke helt skjønner hvordan det kan være sjarmerende :p

Lenke til kommentar
Generellt sett Ernie så kan du vel si Hei og spørre hvordan det går...

Gjør vel det med andre personer og... men ikke ha så mye forventninger til en slik samtale... hun kan ha dårlig tid bla bla bla.. er så mye som kan skje...

Men du får da utvekslet noen ord med henne og det må da være kjekt :yes:

5093832[/snapback]

Ja, jeg har jo ikke akkurat de største forhåpningene, men det er verdt et forsøk. Iallfall for å rette opp psyken. Gjør jeg et forsøk så er det ingen som kan si jeg ikke har forsøkt :p

Tanken anyone?

5093236[/snapback]

Gjør det. Eller foreslå at dere skal møtes osv. Fant min første kjærlighet på den måten jeg :)

5094494[/snapback]

Hmm ... ja, det er da iallfall verdt et forsøk :)

... var bare det å støte på henne igjen da ... :hmm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...