Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg depper veldig sjeldent da jeg har over 20 bokmerker med diverse sjokksider på internett.

Hver gang jeg føler at jeg ikke har det så veldig bra så browser jeg igjennom et par av de og innser at tingene kunne ha vært verre.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter er forvirrende  :whistle:  Nå har jeg altså blitt kalt fornuftig. Har da ingenting imot det, men hva fanden mener hu med det? Blir litt sånn "liker hu meg, eller gjør hu ikke det" hmm2.gif Veit vel innerst inne at det ikke trekker i noen retning ...

Hvor har man "jentespråk - guttespråk - jentespråk"?

Tror det finnes i den nyeste Clue versjonen :p neida :p

Vi er nok i meget lik situasjon Ernie. Jeg har også ei jente jeg er veldig glad i. Har fortalt henne om dette, men hun svarer bare i kryptiske koder som ikke engang Clark Kent hadde klart å tyde (for dere av dere som ser på smallville).

Jeg har prøvd å kjøre en så ærlig og åpen linje som mulig med henne, og det ser ut som at det funker litt bedre ihvertfall. Hun vet jo nå hva jeg føler, og jeg tror jeg har en anelse av hva hun føler.

Men jentespråk er noe dritt. Skulle ønske vi kunne hatt det som valgspråk istedet for tysk. Hadde hatt mye mer nytte av det;)

5082986[/snapback]

Hadde definitivt hatt mer nytte av det ja.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Men da kan man også føle at "alle" ser på en.

En liten gladnyhet: Ble ringt opp istad, og skal på jobbintervju i morgen. :)

5082112[/snapback]

NEEEI! hvis du får jobb, forlater du oss på deppetråden da? :(

Men lykke til da...

5082784[/snapback]

Neeeida, kommer til å være her og komme med innlegg som ikke har noen mening. :wee:

Takk. :)

Lenke til kommentar
Jeg depper veldig sjeldent da jeg har over 20 bokmerker med diverse sjokksider på internett.

Hver gang jeg føler at jeg ikke har det så veldig bra så browser jeg igjennom et par av de og innser at tingene kunne ha vært verre.

5082995[/snapback]

Er akkurat dette jeg tenker hver gang jeg har dårlige perioder, men ser ut som du har tatt det et steg videre. :!:

Takler ikke sjokksider, så det er udiskutabelt for min del :)

Edit: Ønsker deg all lykke på intervjuet Volcov. Har lest en del i denne tråden og du virker særdeles oppegående og fornuftig, tipper du får jobben.

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

"Cryed myself to sleep last night" ...så sant, så sant. Dette må ha vært den værste helgen jeg har hatt, vel....i hele mitt liv, kanskje, så vidt jeg husker hvertfall.

Tidene uten internett hjemme er ille. Det har vært en oversvømmelse av gammle kjærlighetsorg smerter, fremtidsplaner som går i dass, livet mitt som står på spill (mer eller mindre), giga forventninger fra folk og den sjukeste ensomhetsfølelsen ever. Endte med at jeg så på Freaky Friday på lørdag med en del pils og jeg sovna full. Søndag endte med at jeg fikk en del snakk fra "folk" (for å ikke peke på) som sendte meg "into oblivion". Endte med at jeg grein meg til søvne, mens jeg vrang meg i halvsøvne. Mest føkka helg ever. Jeg skjønner faen ikke at jeg gidder å eksistere ass. ærlig talt.

Det mest positive med det er at hver gang jeg "klikker", så tar jeg push-ups og diverse. Tørner det = pump it. Det blir i det minste muskler av det.

Akkuratt nå har jeg ikke krefter til å takle noe som helst. Fuck it. -_-

Lenke til kommentar

Huff og huff. Føler med deg MrLeftfield. Ikke godt med slike knekker.

Uannsett, har kommet frem til at jeg bare skal la "hu være i fred". Siste delen av nicket "Han smilte, og sa hei til meg (l)", og det der kan umulig være meg. Ergo er det liten sjanse for at det faktisk er meg hu liker. Gir egentlig ganske faen i det. Jeg har gjort et forsøk, fått erfaring, og legger henne forsåvidt ikke helt bort bare pga det der. Kunne jo hende det bare sånn helt plutselig skjer noe. Litt naivt kanskje siden jeg ikke gir opp helt, men jeg har overhode ikke noe problem med å være rundt henne selv om jeg har følelser for henne. Så skulle det skje noe så ... vel, positiv overraskelse.

For en gangsskyld skal jeg være enig i at det finnes mange fisk i havet :p

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hun spurte hvordan jeg følte det idag! :(

5088609[/snapback]

*grøss*

Tanken på en jente si det til meg uff....

Neida.. gikk sikkert fint det ;)

5091566[/snapback]

Det er vel ikke så farlig? om en jente spør så er det jo fordi hun er interesert. Hadde hun ikke brydd seg en døyt om deg så hadde hun heller ikke brydd seg med følelsene dine..

Lenke til kommentar
Så si det og da  ;)  det e betryggende for jenten som spør å vite at du også er nervøs. Det e litt sjarmerende også..

5092277[/snapback]

:hmm: Virkelig? Eller jo, "it makes sense". Det er helt klart betryggende i enhver situasjon å vite at den andre parten er nervøs når en selv er det, men sjarmerende? :huh:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

De som har fulgt med meg det siste året veit at jeg i sin tid falt ganske pladask for ei. Akkurat nå vurderer jeg noe helt grusomt som å "spore" henne opp og bli kjent med henne. Er 99% sikker på at jeg veit navnet etter litt søking :p

Jada, det blir veldig å velte seg inn å gjøre noe slikt, men det er da lov å tenke iallfall :)

Hvorfor tenker jeg på det her nå? Jo, jeg ble nå sittende å snakke over MSN med ei jente (OMFG!1!11) angående gutter/jenter og forelskelse (OMFG!1!11! Det her kan da umulig være meg selv?). Egentlig aldri noe jeg har snakket så veldig mye om med noen, men nå plutselig så velter jeg ut om tanker og meninger om det. Ingenting sperrer meg fra å snakke om det ... rådeilig er det :)

Men nok om det. Ble jo snakk om forelskelse og om jeg noen sinne virkelig har vært hodestups forelsket i noen. Vel, eneste eksemplet på det har vi jo over her. Angrer utrolig mye over at jeg aldri utnyttet muligheten. Nå hadde jeg nesten uten å nøle dundret avgårde og gjort noe med det nestegang jeg så henne. Nå har det snart gått et år, og jeg har ikke gjort en ting. Ser jeg henne nå så vil det hemme meg fra å gjøre noe med det. Er det egentlig riktig av meg? Er det nok en sperre av meg å si at det blir for dumt? eller bør jeg faktisk bare gå på med godt mot, si Hei! og spørre hvordan hun har det neste gang jeg ser henne?

Tanker anyone?

Får jeg noen oppmuntrende ord om det her og at jeg bør ta sjansen og la det stå til, så kan jeg faktisk klare det helt seriøst :) Så langt har jeg faktisk klart å komme meg :w00t: Derimot vil jeg hate å gjøre det og finne ut at jeg nok hadde litt rett i at det blir for dumt. Så som sagt, kommer med tanker om det her :)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...