Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har sikkert rett, men det er lett å bli litt paranoid i og med at jeg har flere i familien som har dødd av kreft, satser på å finne ut av det de neste dagene...

5079609[/snapback]

Ja, det er jo klart. Ikke akkurat noe overraskende at man frykter det verste i en slik situasjon for å si det slik :) Men som sagt, skulle det i verstefall være kreft så har du svært gode sjanser. Man har gode metoder for det her, selv om det skulle være spredning inni bildet. Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Idag er jeg uvanlig stille ... Fatter og begriper ikke hva som skjer med meg ... Hvorfor kom liksom "alt" i går kveld? Egentlig litt overraskende, men selvmord ble liksom så utrolig reelt alternativ. Føler liksom jeg ikke har mer å leve for :hmm:

Alt er så ......... tomt ... Føler for å gråte ... lenge .... veldig lenge .... ufattelig lenge ............... men klarer det ikke ....

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Du Ernie... selvmord lett løsning og passer for svake mennesker NOE DU IKKE ER.

Dessuten så er det sjeldent livet egentlig er så VELDIG verdt å leve...

Du skal helle være takknemlig for at du har fått en sjanse til å leve et liv, gjør det beste ut av det...

Viss du sitter og deppe/kjeder deg så finn på noe... samme hva egentlig..

Noe som gjør det glad, noe som gjør at du utretter en forskjell..

Mange som tenker tanken "selvmord", når det står på som værst. Men det er heller ikke ofte det står på som værst heller da... tenk på den siste situsjonen/handling som virkelig varmet deg.. ga deg en god følelse.. ;)

EDIT:

Det er det at livet er hardt som gjør det verdt og leve, du møter motgang og takler det... det er det som gir deg "gnisten" igjen... følelsen av å mestre noe som virket umulig.. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Idag er jeg uvanlig stille ... Fatter og begriper ikke hva som skjer med meg ... Hvorfor kom liksom "alt" i går kveld? Egentlig litt overraskende, men selvmord ble liksom så utrolig reelt alternativ. Føler liksom jeg ikke har mer å leve for :hmm:

Alt er så ......... tomt ... Føler for å gråte ... lenge .... veldig lenge .... ufattelig lenge ............... men klarer det ikke ....

5080259[/snapback]

Bare prøv å tenke på noe kjipt... tenk på død, noen du savner, ett eller annet. Tenk hvor lei deg du hadde blitt om den du elsker, vennene dine, foreldrene dine eller søsken, døde. Og gråt. Få det ut. Det er alltid den beste løsningen etter min mening.

Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
For meg pleier det å hjelpe å gå en lang tur ut i skogen der det ikke er noen andre mennesker ;)

5080911[/snapback]

Enig.

Orker ikke mange mennesker på en gang generelt sett heller.

Som er en av grunnene til at jeg ikke liker fester, gå på kjøpesentere, og skolen.

TG er vel den sosiale uka i året for meg :w00t:

Lenke til kommentar

Jenter er forvirrende :whistle: Nå har jeg altså blitt kalt fornuftig. Har da ingenting imot det, men hva fanden mener hu med det? Blir litt sånn "liker hu meg, eller gjør hu ikke det" :hm: Veit vel innerst inne at det ikke trekker i noen retning ...

Hvor har man "jentespråk - guttespråk - jentespråk"? :ermm:

Lenke til kommentar
Jenter er forvirrende  :whistle:  Nå har jeg altså blitt kalt fornuftig. Har da ingenting imot det, men hva fanden mener hu med det? Blir litt sånn "liker hu meg, eller gjør hu ikke det" hmm2.gif Veit vel innerst inne at det ikke trekker i noen retning ...

Hvor har man "jentespråk - guttespråk - jentespråk"?

Tror det finnes i den nyeste Clue versjonen :p neida :p

Vi er nok i meget lik situasjon Ernie. Jeg har også ei jente jeg er veldig glad i. Har fortalt henne om dette, men hun svarer bare i kryptiske koder som ikke engang Clark Kent hadde klart å tyde (for dere av dere som ser på smallville).

Jeg har prøvd å kjøre en så ærlig og åpen linje som mulig med henne, og det ser ut som at det funker litt bedre ihvertfall. Hun vet jo nå hva jeg føler, og jeg tror jeg har en anelse av hva hun føler.

Men jentespråk er noe dritt. Skulle ønske vi kunne hatt det som valgspråk istedet for tysk. Hadde hatt mye mer nytte av det;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...