Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Fikk vite at min bestevenn har leukemi i går :cry: Jeg synes at det er drit kjipt naturligvis,tør ikke tenke på hva han går igjennom akkurat nå.Har ikke prata med han enda for han er nokk sikker skuffet og lei seg.jeg håper legene i Malmø er flinke og får en stopp på kreften men det er vel lite sansynelig desverre

5076764[/snapback]

Bestevenninnen min har hatt leukemi 2 ganger, så jeg vet akkurat hvordan du har det. Ble kjent med henne første gang hun hadde det og rett før hun skulle bli erklært helt frisk så fant de plutselig flere kreftceller, det var absolutt ikke noe gøy å få telefon fra henne hvor hun spurte om jeg kunne komme å besøke henne på sykehuset fordi hun hadde fått kreft igjen. :cry:

Nå har hun vært frisk i noen år, så det gikk jo bra og jeg håper det går bra for vennen din.

5077621[/snapback]

Vet hvordan det er. Ble sendt fra Fredrikstad, med tegn på en uhyre sjelden og hissig krefttype og med lårbrudd, til radiumhospitalet hvor jeg lå i to uker. Skikkelig luksus der. Stor og fin tv, PS2, masse spill og velge i mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da sitter jeg her med dyna mi igjen da ...

Hater intenst at jeg fra tid til annen får de {[£@${@€{ tingene midt i trynet. Blir så grusomt ukonsentrert. Bare sittende der og ... ja, tenke over hele greia, og når jeg gjør det dukker det enda mer opp som ikke gjør en ting bedre for hele situasjonen. Egentlig så tror jeg Coke lovin chick sier omtrent det jeg føler nå. Fanget av tankene, maktesløs fordi jeg ikke kan gjøre noe med det og frustrert fordi det bare er noe jeg må gjøre uannsett hva jeg finner på. Arvelig kreft suger utrolig ... :cry: Spesielt når en av foreldrene har dødd av det.

Lenke til kommentar

Hater intenst at jeg fra tid til annen får de {[£@${@€{ tingene midt i trynet. Blir så grusomt ukonsentrert. Bare sittende der og ... ja, tenke over hele greia, og når jeg gjør det dukker det enda mer opp som ikke gjør en ting bedre for hele situasjonen. Egentlig så tror jeg Coke lovin chick sier omtrent det jeg føler nå. Fanget av tankene, maktesløs fordi jeg ikke kan gjøre noe med det og frustrert fordi det bare er noe jeg må gjøre uannsett hva jeg finner på. Arvelig kreft suger utrolig ... :cry: Spesielt når en av foreldrene har dødd av det.

5077860[/snapback]

Er rart...jeg vet at jeg kommer til å få kreft før eller siden. Brystkreft er arvelig, jeg røyker og lever usunt...men bryr jeg meg? Nops...

Burde gå å rive meg i håret å slutte å røyke...

Her har man for "gi fan" holdninga si til ting som anngår seg selv...

Lenke til kommentar

5077860[/snapback]

Er rart...jeg vet at jeg kommer til å få kreft før eller siden. Brystkreft er arvelig, jeg røyker og lever usunt...men bryr jeg meg? Nops...

Burde gå å rive meg i håret å slutte å røyke...

Her har man for "gi fan" holdninga si til ting som anngår seg selv...

5077894[/snapback]

Rett meg hvis jeg tar feil, men det er da noe ganske annet. Om du har arvelig brystkreft er det først og fremst kvinner som faktisk utvikler kreft av det, ikke menn. Iallfall er det slik jeg har skjønt det. Det varierer riktig nok fra genfeil til genfeil. Jeg derimot må igjennom operasjoner for å bli kvitt greia, og det er skremmende ... Forsåvidt så har jeg da et bedre videre utgangspunkt, men det hjelper ikke når jeg må igjennom operasjoner som vil endre hvordan jeg lever livet.

Du er heldig som har en "gi faen" holdning. Noe slikt skulle jeg hatt. Bare drite i det og la livet gå frem til sommeren 2007.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Rett meg hvis jeg tar feil, men det er da noe ganske annet. Om du har arvelig brystkreft er det først og fremst kvinner som faktisk utvikler kreft av det, ikke menn. Iallfall er det slik jeg har skjønt det. Det varierer riktig nok fra genfeil til genfeil. Jeg derimot må igjennom operasjoner for å bli kvitt greia, og det er skremmende ... Forsåvidt så har jeg da et bedre videre utgangspunkt, men det hjelper ikke når jeg må igjennom operasjoner som vil endre hvordan jeg lever livet.

Du er heldig som har en "gi faen" holdning. Noe slikt skulle jeg hatt. Bare drite i det og la livet gå frem til sommeren 2007.

5077933[/snapback]

Så vidt så jeg vet så er brystkreft også arvelig uansett om du er man eller ikke.

Dog min mamma fikk både til skjelettet og hele pakka så jeg får nok kreft uansett.

Nei, det blir en litt annen sak ja.. :\

Lenke til kommentar
Så vidt så jeg vet så er brystkreft også arvelig uansett om du er man eller ikke.

Dog min mamma fikk både til skjelettet og hele pakka så jeg får nok kreft uansett.

Nei, det blir en litt annen sak ja.. :\

5077973[/snapback]

Ja, som man kan man selvsagt ha genet og få kreft. Greia er bare det at bare 50-60% av kvinner som har et av de genene får kreft i brystet. Det mener jeg ganske bestemt er svært mye lavere for menn. Vil tro det har en naturlig sammenheng med hvor mye bryster menn har i forhold til kvinner. For en gangsskyld er det faktisk dumt å ha store bryster ... Større volum = større sjanse. Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Kranglet heftig med mamma i dag...får ikke lov til å overnatte hos noen før eg blir 18. Og siden eg må hjem veldig tidlig pga få busser hjem så betyr det at eg ikke får gjort noenting sammen med venner før om ca 2 år.. eg e fanget langt ute på bondeland med foreldre som aldri låner meg penger til noenting eller gidder å kjøre/hente meg..

Altså blir det å sitte hjemme aleine i helgene fra no av og gjøre lekser..herregud..eg kommer til å ende opp uten venner og uten kjæreste..eg vil heller dø en å bli helt aleine igjen. eg orker der bare ikke..

Lenke til kommentar

Bondeland? Bergen e da ikke noe bondeland :hrm:

Nei, det gjør du ikke... seriøst da.. selv om du må være tidlig hjemme så kan du vel være med venner...

Ikke si du heller ville vært død.. :ohmy: Livet er hardt jævlig hardt til tider...

Syns det e litt kjipt av de og ikke låne deg penger... kommer litt annpå med kjøre og hente greiene.. viss det e langt og kjøre e jo det lett og forstå... men viss de ikke gidd i det hele tatt... så :thumbdown:

Nei, det ikkje gøy å være blakk.... det ordner seg nok.. gi det noen dager....

Når det står på som værst svir det godt.. men når noen dager har passert så håper jeg du ser lysere på det...

Går du på samme skole som kjæresten din? :hmm:

Lenke til kommentar
Kranglet heftig med mamma i dag...får ikke lov til å overnatte hos noen før eg blir 18. Og siden eg må hjem veldig tidlig pga få busser hjem så betyr det at eg ikke får gjort noenting sammen med venner før om ca 2 år.. eg e fanget langt ute på bondeland med foreldre som aldri låner meg penger til noenting eller gidder å kjøre/hente meg..

Altså blir det å sitte hjemme aleine i helgene fra no av og gjøre lekser..herregud..eg kommer til å ende opp uten venner og uten kjæreste..eg vil heller dø en å bli helt aleine igjen. eg orker der bare ikke..

5078106[/snapback]

Gjør som meg:

begynn og jobb

kjøp deg sykkel

Det er bedre og ha foreldre som bryr seg enn ikke. Det som kommer ut i sinne er ikke altid de/vi mener.

mine foreldre bryr seg mitt i raua, hadde ikke jeg hatt en så god lærer på barneskolen som passet på meg da, ville jeg vært helt fuck up nå. Respekt :w00t:

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Føler meg fanget, maktesløs og ekstremt frustrert!

5077554[/snapback]

Jeg også. :/

5077648[/snapback]

Ka gjør du for å takle det?

5077753[/snapback]

Hører på musikk. Jeg vil ha jobb, men får det ikke. Det er det som gjør meg så jævlig frustrert. En kamerat av meg fikk seg jobb i Funcom idag. Jeg sitter her og kjeder ræva av meg. Leverte 25 jobbsøknader her og der på fredag. Får håpe det skjer noe snart.

Pluss at jeg slo opp med dama for en stund siden. Angrer ikke, men har fått en god del dritt tilbake. Jeg har ikke sagt noe til hu.

Er bare lei av at de som har dame kutter ut kontakten med vennene sine, og sier hei en gang i mnd.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Er bare lei av at de som har dame kutter ut kontakten med vennene sine, og sier hei en gang i mnd.

5078786[/snapback]

Det som var bestekameraten min ble sammen med søstra mi, de var sammen i 2,5 år, asosiale som faen. Tror ikke jeg snakka mer enn 5 ganger med han totalt de årene det varte. Nå ser jeg han kanskje 3 ganger i året. Han kutta all kontakt med alle han i den perioden. Litt sært.

Men han har nå ordna seg nå. :D

Lenke til kommentar

arrrgggg!! nå er ikke livet noe serlig... HAr funnet en kul i pungen og en i lysken, med min flaks har jeg garantert fått tekstikkelkreft med spredning til lymfeknutene.... *bestille legetime* jeg er jævlig paranoid nå...

Nattevakta gikk også til helvete i natt... kjører taxi, hadde telefonvakt så det ringer folk kontinuerlig i ca. en time i strekk samtidig så jeg skal kjøre taxi, det gikk veldig galt i natt tror jeg.. var sikker på at alle var i bilen så jeg begynte å rulle fremover, men selvsagt var det en full jævel så ikke hadde klart å bestemme seg om hun skulle med eller ikke, så vedkommende datt ut døra når jeg rullet bortover... da brøt helvete ut... god damit! hater fulle folk når jeg kjører taxi! Må vel ringe å be omm unnskyldning snart... jævli kipt å måtte "krype" for dumme folk som ikke klarer å holde seg inni en bil fordi man kjører i 0.1m/s...

aaarrrggg!

Jeg ble sint i natt også for første gang på flere år, lar meg aldri irritere av dumme folk, men en kunde i natt tok faen meg kaka på useriøsitet...

Lenke til kommentar
arrrgggg!! nå er ikke livet noe serlig... HAr funnet en kul i pungen og en i lysken, med min flaks har jeg garantert fått tekstikkelkreft med spredning til lymfeknutene.... *bestille legetime* jeg er jævlig paranoid nå...

5079350[/snapback]

Skulle det være testikkelkreft er det ikke sikkert at det er ondartet da, og uannsett er det meget gode utsikter for den type kreft idag. Hadde vært verre om vi var 10-15 år bakover i tid ...

Nå trenger det heller ikke være kreft i det heltatt. Det er ikke akkurat noen direkte pekepin, men er kulen øm eller smertefull er det som oftest betennelse og ikke kreft.

Uannsett, lykke til :thumbup: Kreft er ikke noe morro samme hvor den dukker opp ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...