Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feiler deg?  :roll:

Jeg sliter verken med selvmords tanker, kjærlighets sorg, eller herpes. Så da har jeg vel det fint?

Det skulle tatt seg ut om media slo opp en artikkel om hardware.no's medskyld i at folk tar selvmord, eller hva?

Selvmord er et FRYKTELIG tema, og bør overlates til en som har over 10 års utd innen faget. Å VET hva han driver med. ( psykolog ) ikke til oss amatører som er på denne tråden, som kan finne på å si noe som "kan" bli tolket feil. Som kan føre til noe skikkelig ille!

Du sier selv at du snakker for døve ører.. så da er jo saken biff: Skaff hjelp, for din egen skyld.

Steng dette emnet noen... :hrm:

Grunnen til at denne tråden kan hjelpe noen er kanskje fordi det er godt å høre at andre heller ikke har det perfekt! Den har iallfall fått meg til å føle meg bedre. For nå vet jeg at jeg ikke er unormal, at jeg faktiskt ikke er alene og at det er mennesker som har det mye verre enn det jeg har det.

WORD!

Er ikke alle som klarer å åpne seg så lett for andre mennesker face2face.

Da er det mue lettere å skrive inn et innlegg, jeg vet det hjelper mange, og det har hjulpet meg masse å!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal ha nynorsk i morgen. Jeg skal ha matte på onsdag. Jeg stryker i matte. Jeg liker ikke det.

:yucky:

Livet er bedre, nå som ikke solen er her og suger ut all energien min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Livet er bedre, nå som ikke solen er her og suger ut all energien min.

Aldri hørt om en som er like hypokonder som deg. :dontgetit:

Hva har solen med hypokonderi å gjøre?

iiik, quoter jeg deg? I'm supposed to be cocky. :tease:

Lenke til kommentar
Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS :cry:

Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 :(

Død og fordervelse over SF Norge :realmad:

Du får nok tak i den :thumbup: Kanskje du er den eneste som får tak i den så da blir den mye verdt :dribble:

Lenke til kommentar
Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS :cry:

Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 :(

Død og fordervelse over SF Norge :realmad:

Du får nok tak i den :thumbup: Kanskje du er den eneste som får tak i den så da blir den mye verdt :dribble:

:w00t:

Er ikke deppa lenger ,sitter på et av datarommene på skolen og finner stoff om utdaning jeg nå :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...