HuzZzla Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Feiler deg? Jeg sliter verken med selvmords tanker, kjærlighets sorg, eller herpes. Så da har jeg vel det fint? Det skulle tatt seg ut om media slo opp en artikkel om hardware.no's medskyld i at folk tar selvmord, eller hva? Selvmord er et FRYKTELIG tema, og bør overlates til en som har over 10 års utd innen faget. Å VET hva han driver med. ( psykolog ) ikke til oss amatører som er på denne tråden, som kan finne på å si noe som "kan" bli tolket feil. Som kan føre til noe skikkelig ille! Du sier selv at du snakker for døve ører.. så da er jo saken biff: Skaff hjelp, for din egen skyld. Steng dette emnet noen... Grunnen til at denne tråden kan hjelpe noen er kanskje fordi det er godt å høre at andre heller ikke har det perfekt! Den har iallfall fått meg til å føle meg bedre. For nå vet jeg at jeg ikke er unormal, at jeg faktiskt ikke er alene og at det er mennesker som har det mye verre enn det jeg har det. WORD! Er ikke alle som klarer å åpne seg så lett for andre mennesker face2face. Da er det mue lettere å skrive inn et innlegg, jeg vet det hjelper mange, og det har hjulpet meg masse å! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 wtf? burde lagt meg for lenge siden. Har mista døgnrytmen helt. Tror jeg skal døgne en dag for å komme inn på rett spor igjen. Håpløst å følge med på tiden når man ikke har no å gjør for tiden... hva er det jeg sier?? har jo masse å lese på til eksamen. Lol, tror det går til h.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 Død og fordervelse over SF Norge Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 Død og fordervelse over SF Norge ja, det var trist.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Det er kanskje feil post, hvem hva med å kjøpe fra utlander? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Lenge leve dobbletpostene.... Endret 29. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Det er kanskje feil post, hvem hva med å kjøpe fra utlander? Blir nok til det, tror jeg skriver et langt brev til SF Norge og ber dem skaffe meg filmen med det coveret den ville ha ahtt i Norge.... Men ikke kom med sånne loigiske svar nå, jeg er deppe her, vis litt respekt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Eg er deppa. Eg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal ha nynorsk i morgen. Jeg skal ha matte på onsdag. Jeg stryker i matte. Jeg liker ikke det. Livet er bedre, nå som ikke solen er her og suger ut all energien min. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg får ikke låne bilen mer ettersom jeg kjører så mye uten å betale en kr til bensin. Er så fattig *venter på neste lønning* Endret 29. november 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Livet er bedre, nå som ikke solen er her og suger ut all energien min. Aldri hørt om en som er like hypokonder som deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Livet er bedre, nå som ikke solen er her og suger ut all energien min. Aldri hørt om en som er like hypokonder som deg. Hva har solen med hypokonderi å gjøre? iiik, quoter jeg deg? I'm supposed to be cocky. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg stryker i fysikk og matte. Hohoh. så koselig jula blir Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg stryker i fysikk og matte. Hohoh. så koselig jula blir Året er ikke omme.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 JEg har så lyst til å gjøre det slutt med min kjæreste gjenom 4 år nå. Men jeg er så redd for at hun skal bli knust, har blitt for glad i henne Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Lol, hvorfor gjøre slutt når du er glad i henne? Gir ikke mening. Må deppe litt mer... er en idiot som spiller no jallamusikk på andre siden av veggen her nå. Fikk lyst å stikke over gi han inn. Er det gunstig? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 Død og fordervelse over SF Norge Du får nok tak i den Kanskje du er den eneste som får tak i den så da blir den mye verdt Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) *nettet lagger, ble besvart av andre før jeg fikk lagget ferdig, slettet* Endret 30. november 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Så akkruat på TV 2 nyhetene at SF Norge slutter å gi ut VHS filmer over nyttår, så jeg kommer aldri til å få en komplett Star Wars samling på VHS Jeg har jo tross alt 5/6 filmer, så det er jævlig dumt å ikke få tak i Episode 3 Død og fordervelse over SF Norge Du får nok tak i den Kanskje du er den eneste som får tak i den så da blir den mye verdt Er ikke deppa lenger ,sitter på et av datarommene på skolen og finner stoff om utdaning jeg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg