Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og eg skulle ønske gutter var mer rett frem...men man får jo aldri det man ønsker seg  vel?

5073937[/snapback]

Man får nok ikke det alltid slik man vil nei, men jeg tviler ikke et sekund på at det finnes gutter som faktisk er det. Kanskje jeg til og med er en av dem :shrug: Aner jo søren meg ikke hva jeg er og føler så :hrm:

Det e bare så utrolig ydmykende å ikke få lov til å gå på lan hos kjæresten min. Mange gode venner som er der og det e flaut at de får vite at eg har så gammeldags foreldre. Vet jo at de forstår og alt det der..men føler meg som en drittunge.. Faen heller! Eg e den engle ungen jo. Får 5'ere og 6'ere på skolen, jobber beinhardt, trener et par ganger i uken og vasker hos en gammel dame i helgen. Eg gjør_aldri_noe gale og har heller aldri kommet hjem full, løyet om kor eg har vært eller noe lignende. Då eg var 15 fikk eg lov til å overnatte hos han når det var lan, men no et ÅR etterpå så e det plutselig helt uaktuelt.

Kjæresten min ble jo drittsur..han ringte til og med pappa. De kranglet, han la på og no hater de hverandre.

5073937[/snapback]

Kjipt det der. Man føler man fortjener tillit, men får det overhode ikke. Hva med å fortelle de det (hvis du ikke har sagt det)? De må jo kunne stole såpass på deg.

EDIT: *Klemme på Ernie og SimDaDim*

5073937[/snapback]

*ønske den virkelig var fysisk* Nærmeste jeg kommer er en dyne :blush: Jaja, får holde ... Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Kjæresten min ble jo drittsur..han ringte til og med pappa. De kranglet, han la på og no hater de hverandre.

5073937[/snapback]

Oh shit. Det der er no-go. ALDRI forsøk å overtale svigers hvis ikke selve datteren får det til. Men du må unnskylde for kjæresten din da. Bare si at han elsker deg så høyt at han vil være med deg hele tiden... eller vent.. hvis grunnen til at du ikke får overnatte er det jeg tror den er, er det vel best å la saken ligge død.

Lenke til kommentar

Smeboe: Det var veldig merkelig gjort av den jenten da. Kanskje hun prøver å få oppmerksomheten din (et litt sånn: se da smeboe andre gutter syns jeg er tiltrekkende) eller det vanlige sjalusi opplegget. Og kanskje hun er litt forvirret, og ikke helt vet hva hun føler. Det går jo an å like flere gutter lissom..hvis det ikke er så seriøst mellom dere og hun føler at det ikke går noe vei med dere så prøver hun muligens ut andre muligheter..

SimDaDim: Takk for svaret ditt. Skulle ønske at de tingene du nevnte kanskje var sant, men eg vet at det rett og slett ikke er slik. Min mor hjør som min far sier, og han spyr bare ut ordrer uten hensyn. Han bryr seg absolutt ikke. Det eneste han er intressert i er å få oss ungene (egentlig bare meg og min tvillingsøster) ut av huset slik at vi skal bruke mindre av pengene hans. Og kjæresten min nytter det ikke å snakke med. Han er av enstavelses ord typen og han ringer meg aldri..

EDIT: prøvde å overtale han til å ikke ringe, men han har et ganske heftig temperament en sjelden gang. Og dette var noe han klikket skikkelig over

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar
Fanden så teit det her må se ut. Ligger med hodet nesten oppå tastaturet med en dyne mellom armene. Aner ikke hvorfor, men pokker så deilig det er.

5074076[/snapback]

Så mye fart det ble på deppetråden nå :thumbup:

Det ser antakelig litt rart ut, men sikkert digg. Kanskje det er en slags substitutt for gråting i tillegg til kosing? at du lar aggresjonen gå ut over dyna?

Lenke til kommentar
Smeboe: Det var veldig merkelig gjort av den jenten da. Kanskje hun prøver å få oppmerksomheten din (et litt sånn: se da smeboe andre gutter syns jeg er tiltrekkende) eller det vanlige sjalusi opplegget. Og kanskje hun er litt forvirret, og ikke helt vet hva hun føler. Det går jo an å like flere gutter lissom..hvis det ikke er så seriøst mellom dere og hun føler at det ikke går noe vei med dere så prøver hun muligens ut andre muligheter..

5074088[/snapback]

Takk for svaret! Det jeg egentlig tenkte på, var om det var mulighet for at hun likte meg til tross for det hun gjorde. Jeg forstår nå at det antakelig ikke var mulig. Dessuten, skulle det være noe sjalusiting, ville det vært et rart tidspunkt, for vi hadde så god kontakt. Det eneste jeg kan få til å stemme med at hun liker meg, er at hun ble sur på meg for ett eller annet. Og jeg husker godt blikket hennes etter en eller annen ting jeg sa, var vel rett før hun begynte å danse med fyren. Det blikket var nesten hatfullt! Og jeg tror fremdeles ikke det jeg sa der var så ille, men hun kan jo tolke alt som hun vil i fylla.

Lenke til kommentar
Fanden så teit det her må se ut. Ligger med hodet nesten oppå tastaturet med en dyne mellom armene. Aner ikke hvorfor, men pokker så deilig det er.

5074076[/snapback]

Så mye fart det ble på deppetråden nå :thumbup:

Det ser antakelig litt rart ut, men sikkert digg. Kanskje det er en slags substitutt for gråting i tillegg til kosing? at du lar aggresjonen gå ut over dyna?

5074094[/snapback]

Uten tvil en slags gråting i tillegg til noe å "bry seg om" og som også bare er der uten å helt si noe.

Lenke til kommentar

5074088[/snapback]

Takk for svaret! Det jeg egentlig tenkte på, var om det var mulighet for at hun likte meg til tross for det hun gjorde. Jeg forstår nå at det antakelig ikke var mulig. Dessuten, skulle det være noe sjalusiting, ville det vært et rart tidspunkt, for vi hadde så god kontakt. Det eneste jeg kan få til å stemme med at hun liker meg, er at hun ble sur på meg for ett eller annet. Og jeg husker godt blikket hennes etter en eller annen ting jeg sa, var vel rett før hun begynte å danse med fyren. Det blikket var nesten hatfullt! Og jeg tror fremdeles ikke det jeg sa der var så ille, men hun kan jo tolke alt som hun vil i fylla.

5074127[/snapback]

Kvinnfolk e uforståelige hele tiden. Du har nok funnet det riktige svaret jah..I said something wrong, now I long for yesterday ...nannaa..

Glem henne. Hvis hun gjør noe så umodent pga noe du sa uten å diskutere det med deg så er hun ikke noe å samle på..

Lenke til kommentar
SimDaDim: Takk for svaret ditt. Skulle ønske at de tingene du nevnte kanskje var sant, men eg vet at det rett og slett ikke er slik. Min mor hjør som min far sier, og han spyr bare ut ordrer uten hensyn. Han bryr seg absolutt ikke. Det eneste han er intressert i er å få oss ungene (egentlig bare meg og min tvillingsøster) ut av huset slik at vi skal bruke mindre av pengene hans. Og kjæresten min nytter det ikke å snakke med. Han er av enstavelses ord typen og han ringer meg aldri..

EDIT: prøvde å overtale han til å ikke ringe, men han har et ganske heftig temperament en sjelden gang. Og dette var noe han klikket skikkelig over

5074088[/snapback]

Uff, vondt å høre. Men husk, både din far og din type har sterke følelser for deg. Man blir oftest mest irritert på de man er mest glad i ;) Tenk over det.

Hvis ikke det funker med kontakt med typen, ta tiden til hjelp. Gjør noen lekser. Sov litt. Se på film. Heng med veninner. Bare få tankene litt vekk. For meg funker det å ta en lang gå tur og få det ut ;)

Det ordner seg nok ;) Stol på kong-tid ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...