Edmund Blackadder Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg blir også svært kvalm når jeg er deppa.... 5071214[/snapback] Depping er jo ikke akkurat en behagelig følelse, men kvalm? 5071296[/snapback] Jepp! Kvalm. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hadde det egentlig helt greit. Var en ok dag lissom..men no føler eg bare at eg helt har mistet lysten til alt. Kjenner at om eg hadde dødd no så hadde eg ikke brydd meg noe særlig..hadde nesten vært en lettelse Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er rart det der, noen ganger går samtalene lett, mens andre ganger blir det bare "hva driver du med?/hvordan går det?". 5071568[/snapback] Jeg blir nesten alltid flau når jeg blir spurt hvordan det går. Får litt sånn flashbacks fra barnehagetanten som skal sjekke at ungene oppfører seg skikkelig. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hu jeg liker har vist omtalt meg på blink som blant annet "Snilleste naboen som finnes tror jeg". Hva svarte legger hu i det egentlig? Fikk en liten knekk i sted. Ble sittende å tenke over div. ting. Jeg bare klarer ikke å legge helt vekk hva jeg må igjennom de neste årene. Jeg hater det, men jeg må gjør det alikevel. Jaja, uannsett. 10minutter etterpå popper det inn et par linjer på MSN fra henne ... plutselig var humøret oppe igjen Herlig, men det står på stedet hvil alikevel Jaja, har god tid på meg jeg så ... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Trodde et øyeblikk jeg var like langt som det virker som om du er nå ernie, men nå er jeg helt håpløs. Graver meg ned under nærmeste tust, seriøst. EDIT: skriver litt mer: Hun er jenta som alltid er glad og smiler og er snill mot alle, og hun er den ingen kan mislike. Men siste gang jeg så henne så hun knapt på meg og latet som om jeg var luft... Tidligere i år gikk det en måned da vi ikke så hverandre i det hele tatt. Når vi traff hverandre igjen, var hun skikkelig hyggelig og god mot meg, og jeg trodde hun var keen på meg 'for sure'. Men så var vi på samme fest rundt den tiden, jeg hadde tenkt å prøve meg, og jeg var en hårsbredd unna å fortelle henne DET, men akkurat da fortalte hun meg om en hun rotet med i løpet av den måneden vi var fra hverandre. men hun gjorde flere idiotiske ting som gjorde meg veldig lei meg, hun rotet blant annet med en annen i løpet av kvelden. Jeg prøver fortsatt å finne ut om jeg gjorde noe galt den kvelden, men klarer ikke å finne noe. Rett etter dette behandlet jeg henne som hvilkensomhelst annen når jeg møtte henne. Etterhvert fant jeg ut at jeg ikke kunne glemme henne, og begynte å nærme meg igjen. Hun svarte litt, tror jeg, men så neste fest vi møttes på var hun over en annen igjen. Jeg har siden den gang akseptert at hun ikke er forelsket i meg, og forsøkt å flørte litt med henne for å lokke fram smilet. Men nå legger jeg merke til at hun er minst like hyggelig og god mot andre også. Det som er så forjævlig er at jeg tror jeg har drøyd å fortelle henne DET så lenge at hun kanskje har mistet interressen. Jeg hater meg selv! Kan man ikke skru tilbake klokka? Endret 28. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Graver meg ned under nærmeste tust, seriøst. 5073618[/snapback] Akkurat nå så føler jeg noe i nærheten av det samme. Det er liksom så veldig ett fett om jeg skulle dø nå. Riktig nok er jeg ikke i nærheten av å begå selvmord. Det er da heldigvis fortsatt et håp om å redde meg selv. Dagen sett under ett har heldigvis vært positiv, men det endrer ikke at jeg er direkte frustrert over et par ting. 1. Jeg HATER å tenke på operasjonene jeg må igjennom 2. Jeg er dønn alene fysisk 3. Det står helt stille mellom "meg og hu" 4. Sikkert noe mer også Jeg kan ikke akkurat påstå jeg direkte depper. Er vel mye mer frustrert over at ting skal være sånn og fortsetter å være sånn også. Akkurat nå kunne jeg gått gråte litt. Er alt for lenge siden jeg har gjort det, og det er søren meg deilig å gjøre det fra tid til annen. Lengste jeg kommer nå er at jeg "kjenner det rundt øynene". Jaja, er faktisk i ferd med å få tilbake humøret igjen. Endret 28. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg hater meg selv!Kan man ikke skru tilbake klokka? 5073618[/snapback] Kan jeg også få en sånn som tar tiden tilbake? Føler med deg. Er nok ikke bare du som har opplevd det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg hater meg selv!Kan man ikke skru tilbake klokka? 5073618[/snapback] I wish ...Føler med deg iallfall Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 10minutter etterpå popper det inn et par linjer på MSN fra henne ... plutselig var humøret oppe igjen Det er utrolig hvor mye en liten linje eller frase kan bety når det kommer fra en veldig spesiell person, eller en man bryr seg om Kan til og med redde dagen... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 10minutter etterpå popper det inn et par linjer på MSN fra henne ... plutselig var humøret oppe igjen Det er utrolig hvor mye en liten linje eller frase kan bety når det kommer fra en veldig spesiell person, eller en man bryr seg om Kan til og med redde dagen... 5073817[/snapback] Åja Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg tenker mye selv... Livet er jo egentlig hardt... det er jo det som gjør det verdt og leve. La meg komme med noen små eksempler: 1. Etter en lang uke med hardt arbeid setter du veldig PRIS på helgen, viss du satt hjemme hele uken vil overgangen mellom ukedager og helg bli visket ut... dette er IKKE gøy. 2. Du må kunne ta sjanser, f.eks det som å ta kontakt med jenter... personlig misliker jeg det... jeg liker det ikke fordi jeg vil ha kontroll over utkommet av ting. Derfor klarer jeg ikke å snakke så mye med jenter, eller tolke hint fra jenter. Fordi det "koker" i hode på meg... jeg tenker ut alt det forskjellig det kan ha betydd og utfallet av hver av de tingene viss jeg handler på de... Så dreit jeg i det... og bare satset litt, utolig følelse... det å faktisk kunne drite seg helt ut men at det går bra... 3. Ikke tro du vet hva andre tenker om deg.. sesiellt jenter... selvfølgelig viss tegnene er helt tydelig noe de som oftest ikke er.. går det an å være sikker.. Men det er vanskelig... så det er viktig og ta et objectivt syn på ting... viss du sitter litt fast så bare tenker du.. hva ville en annen gjort.. for det som du.. og meg då faktisk muligens er på som jævlig og vill helst kommer seg vekk er faktisk helt normalt... Dette kommer egentlig av å bare tenke... har ikke prøvd noe i praksis :!: Forresten Ernie digger den nye avataren din. Ernie ka operasjoner? Oh ja... utrolig det med MSN jeg chatter med en jente jeg aldri har møtt... ved minimalt om henne men allikevel betyr det hun sier mye for meg Endret 28. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trodde et øyeblikk jeg var like langt som det virker som om du er nå ernie, men nå er jeg helt håpløs. Graver meg ned under nærmeste tust, seriøst. Det du skriver om her er vondt! Jeg er egentelig gjennom akkuratt det samme om dagen. Jeg har beggynt i klasse med ei fantastisk jente, og hun var vanvittig hyggelig mot meg. jeg trodde lenge det var noe. (har skrevet masse om dette på kjærlighetstråden, så gidder ikke ramse det opp her). Ihverfall, jenter virker veldig sterke og sikre, men de er nok ikke alltid det. Kan godt være at hun selv sliter med følelser for deg, men velger å ignorere dem. Jeg tror det lønner seg å snakke med henne om det. Du kan risikere å miste ei veninne, men jeg tror det er riktig av deg å være ærlig. Er det jeg har gjort i ca. samme settingen, og det er vondt å vente på svar, men er utrolig glad for at jeg sa det til henne. Nå er det på en måte ikke opp til meg lenger. Nå slipper jeg å legge ann på henne, eller gå rundt dag ut og dag inn å konstant tenke på hva jeg må gjøre for at hun skal få vite det. Bare si det, ærlig og åpent. Jeg syntes det er lettest å gjøre det over tlf siden man da ikke er så personlige at man ser hverandre, men heller ikke så upersonelige at man bare skriver. Da kan man fort merke den andres reaksjon, og man kan "redde seg selv inn" hvis det slår ut helt feil. Men du skal dog huske på en annen ting. Noen jenter er bygd slik som gutter som ofte får et homo-stempel. De er vanvittig hyggelige mot det andre kjønn av den ene grunden at det er slik de er. Gutter er dessverre ofte byggd slik at de ikke skjønner alle disse tingene jenter gjør. Får du litt for mye oppmerksomhet fra ei jente, skal det ikke mye til før du tror det er noe mellom dere. Er vel ca akkuratt dette jeg også er igjennom nå. (eneste er at jeg har fortalt det, og er strålende fornøyd med dette! ) Har snakket veldig åpent med noen jenter om dette, og de sier at gutter veldig ofte missforstår. Det hender at jenter er glade i gutte venner, slik som noen gutter er glade i jentevenner. Problemet er at man som sagt ikke klarer å styre følelsene helt når dette skjer Så mitt tips er; snakk ut om dette med henne! La henne få vite det. Hvis hun svarer at dere bare skal være venner, tenk deg da nøye om hva du gjør. Hvis det er ei veninne du bare ikke har råd til å miste, føy deg etter henne, og bare vær en venn. Hvis du mener at hun er enten en kjæreste eller ingenting, så er det kanskje best å trekke seg litt unna. Skulle hun gi deg noen kryptiske svar (slik som min veninne har gjort), ikke prøv å tolk de engang. Jeg sløsa bort en hel dag i tårer og frustrerte tanker fordi jeg ikke skjønte hva alt dette betydde. Jenter er fæle til å snakke for kryptisk for oss gutta. Er det noe, spør henne direkte, ikke grubl over det. Men pass på så du ikke tråkker for nærme henne. Kan være at hun blir redd og trekker seg tilbake God luck Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 It just sucks to be me eg trenger en klem ?! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Ja... jeg å... Viss en jente i klassen bare snakker til meg så Tenker jeg på henne lenge etter... dagdrømmer i bilen uff close call Skulle ønske jenter var mer rett frem... gikk bort til meg viss hun likte meg istedet for å bare leke med meg *KLEM TIL DEG CLC Fortell mer? Endret 28. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skulle ønske jenter var mer rett frem... gikk bort til meg viss hun likte meg istedet for å bare leke med meg 5073895[/snapback] Der setter du fingeren på et av de stooore problemene med jenter De snakker så i koder at de nesten ikke skjønner det selv! Og når de endelig skal fortelle hva de har snakket om, så vet de det ikke helt sikkert selv Er igjennom akkuratt det nå jeg også Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 It just sucks to be me eg trenger en klem ?! 5073890[/snapback] *klemme* Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Megastor gutte-gruppe klem *klemme og slå kammeratslig på ryggen med noen oppbackende ord* Endret 28. oktober 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) *Klemme på Chills* ...og eg skulle ønske gutter var mer rett frem...men man får jo aldri det man ønsker seg vel? Det e bare så utrolig ydmykende å ikke få lov til å gå på lan hos kjæresten min. Mange gode venner som er der og det e flaut at de får vite at eg har så gammeldags foreldre. Vet jo at de forstår og alt det der..men føler meg som en drittunge.. Faen heller! Eg e den engle ungen jo. Får 5'ere og 6'ere på skolen, jobber beinhardt, trener et par ganger i uken og vasker hos en gammel dame i helgen. Eg gjør_aldri_noe gale og har heller aldri kommet hjem full, løyet om kor eg har vært eller noe lignende. Då eg var 15 fikk eg lov til å overnatte hos han når det var lan, men no et ÅR etterpå så e det plutselig helt uaktuelt. Kjæresten min ble jo drittsur..han ringte til og med pappa. De kranglet, han la på og no hater de hverandre. EDIT: *Klemme på Ernie og SimDaDim* Endret 28. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Megastor gutte-gruppe klem *klemme og slå kammeratslig på ryggen med noen oppbackende ord* 5073916[/snapback] Er med på bamseklem, kan late som om dere er den jenta jeg tenker på... Men CLC, siden du er på; synes du det er rart å være på samme fest som gutten du liker og likevel kline med en annen? Bare sånn rent hypotetisk? EDIT: smeboe lover, på tro og ære, at når han og hans utkårede er fulle nok, skal han ha baller til å fortelle henne det. Får han ikke noe svar i fylla, skal han prøve igjen dagen etterpå. Jeg er HELT med på at visshet er bedre enn håp. Endret 28. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) *Klemme på Chills*....... Uff, høres forferdelig ut Går det ikke ann å ta en tur til han i morgen på dagen da? Hvis det også er forbudt, så trenger jo ikke noen vite om det? Du er jo såpass gammel nå at du kan bestemme litt hva du gjør om dagen. Jeg tror foreldrene dine mener deg alt godt, men at de missforstår deg. Du vet jo hva de tenker på og hva de legger til grun for at du ikke får lov. Men slik tar tid. Husk det at forrholdet mellom deg og din kjæreste kommer bare til å stå enda sterkere når dere møtes nå neste gang. Gled deg til det. Hans kamerater kan sikkert komme til å slenge litt dritt om det, men sånn er gutter. De elsker å spøke med slikt, men mener sjeldent no mer med det;) Ikke la det gå inn over deg. Vet selv hvor utrolig gøy det er å le av folk på lan, men alt er somregel glemt dagen etter. Slik er gutter. Du skal ikke se bort ifra at til og med kanskje din kjæreste kan komme med noen uheldige utsagn, men han mener det godt! Gutter er flinke til å slenge meningsløs dritt som er morsom der og da, men som kan skape store indre bevegelser for den det treffer. Tenk fremover. Ta deg en lang telefonsamtale med gutten din. Snakk med han på msn. Gjør det beste ut av det;) EDIT: Takk for stor god klem av smeboe og Coke lovin chick. Ønsker alt godt tilbake Endret 28. oktober 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg