Ernie Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... 5059744[/snapback] Har du aldri vært forelsket? Kossen kan det ha seg? 5059785[/snapback] Vet ikke jeg... det er bare liksom at jeg aldri har snakket med en jente jeg faktisk har likt.. og det har død der... bare med likt 5059799[/snapback] Vel, det er nok der problemet ligger. Du må snakke med de du liker. Det er ingen jenter som kommer til å kjeppjage deg bare fordi du tar litt initiativ til en samtale. Det er overhode ikke flaut å spørre i vei om hva hun liker, hvordan hun har det eller hva hun har gjordt idag. Som jeg har sagt tidligere, du kan snakke om stort sett alt som er. Alt fra været til dødlig seriøse ting. Det er bare å bestemme seg for at NÅ vil man gjøre noe med det og sette gang. Skulle du være i tvil om hva du skal gjøre så kan du mer enn gjerne sende meg en PM/mail/"what ever". Det finnes ikke et flaut spørsmål å stille. Riktig nok innenfor rimlighetens grenser, men jeg tror du skjønner at det ikke er helt smart å spørre om hvem hun liker eller om hun liker deg sånn med en gang. Verre er det ikke! Det høres veldig lett ut, og det er det straks du kommer igang. Det blir bare verre og verre dessto mer du sitter og surrer og tenker over det. Det er bare å sette igang, og det gjør du NÅ Jepp, skulle jeg "tape" (les: det skjer ingenting mellom henne og meg) så ser jeg ikke på det som et direkte tap. Jeg har gjordt et forsøk, jeg har fått erfaring, og ikke minst selvtillit og bevis på at jeg kan hvis jeg vil. Da kan jeg bare gå videre, velge ei ny og kjøre det hele om igjen. 5059818[/snapback] Akkurat. Øvelse gjør mester. Og om det funker, så er det en ekstremt fin bonus. 5059849[/snapback] Nettopp. Kort og greit en vinn-vinn-situasjon samme hvordan man vrir på det. Endret 25. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Åh men må du snakke med personen for å bli forelsket? For meg holder det å se den eg har fattet interesse for smile eller le litt og eg e helt på knærne..bygger seg opp en enorm forelske over tid men kanskje du er en av de som ikke forelsker deg så lett da. Tror kanskje du har en fordel der...når det først skjer vettu..så BOOM! musikk og stjerner..hele pakken 5059817[/snapback] og så kommer hu og sier at det ikke kan bli mer enn vennskap. Been there, done that. Helvete som de minnene svir seg inn og gløder heiteste ild i sjelen min. For å si det sånn, det har vært flere kvelder hvor jeg bare drakk alene hjemme for å temme "pain from the past". Fortiden er noe dritt :/ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Æsj, dama jeg liker synes jeg er søt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Æsj, dama jeg liker synes jeg er søt. 5061912[/snapback] som han kjære over deg er det en viss link som "forklarer" disse fenomenene : http://www.nattguiden.no/reportasjer/1649 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Har lest den Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har lest den Men det går nok bra til slutt. Har noe på gang. Må legge til at det var når hun så et bilde av meg da, ikke når jeg snakket med henne 5061952[/snapback] Uff, har fått en lei tendens ved å quote istedet for å "edite" i det nye forumet Endret 26. oktober 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei igjen ... Jeg kommer ikke med noen lang tale i dag, men dere husker sikkert hu ene jenta jeg har fortalt om? hun som hadde en syk bestemor og syk pappa? vel i dag har det skjedd. Bestemoren hennes har forlatt oss.. Hun er min beste jente-venn, og dette kommer til og blir tung og komme igjennom, husker hvor lang tid jeg brukte på og oppmuntre henne når bestemora kom på sykehus, men dette, Uff Dette er noe som setter dype spor i henne har jeg merket allerede, jeg skjønte det på hun med en gang i dag at noe var galt, men hadde ikke trodd dette.. Pluss at i gårkveld når jeg snakket med henne hadde hun fått vite at ei hun kjenner hadde vært med i en bilulykke! Tror dette er kjempe tungt for henne.. Vet at dette ikke virker som noe stort og fælt for mange av dere, men sett dere i hennes eller min posisjon. Jeg snakker med hun HVER dag, og nå vil hun nesten ikke snakke og jeg tør nesten ikke si noe. Er nesten som hun ikke kjenner meg mer.. Hun vet ikke hva hun skal gjøre for hun har vært glad i bestemoren og alle rundt henne er lei seg også... Uff.. Enden på visa er vel at det er altid fælt når noen går bort.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Gah, du sitter "i klemma". Håper det går bra med jenta. Du er nok en viktig venn for henne nå, så ikke gjør "noe dumt"... Vær hos henne, snakk, eller bare hør på. Vis at du bryr deg, og hvis du kan, bli gjerne med i begravelsen for å støtte jenta... Fælt. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Gah, du sitter "i klemma". Håper det går bra med jenta. Du er nok en viktig venn for henne nå, så ikke gjør "noe dumt"... Vær hos henne, snakk, eller bare hør på. Vis at du bryr deg, og hvis du kan, bli gjerne med i begravelsen for å støtte jenta... Fælt. 5062641[/snapback] Uff, det er litt av greia skjønner dere.. jeg har ikke møtt henne enda, vi hadde planlagt det, men tror vi må utsette det nå. har heller ikke mulighet til og komme i begravelsen heller, føler ikke at det blir riktig har aldri sett henne IRL før. Eller avdøde, for den saks skyld, så jeg tror det ville vært litt respektløst... Vet dette høres dumt ut, men jeg har knyttet meg så til henne, og hun til meg. Hver dag som går uten at jeg snakker med henne føler jeg at noe mangler ååh.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Når jeg sier til en gutt at de er søte så har jeg en vane med å like dem .. Stort kompliment i min bok! Er jeg rar da..? Endret 26. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Tviler på det. Virket iallfall ganske logisk Tnn: Har ikke noen tips å gi, men jeg vil iallfall si at jeg føler veldig med deg. Forhåpentlig vis "kommer hun til seg selv" en eller annen gang Endret 26. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Gah, du sitter "i klemma". Håper det går bra med jenta. Du er nok en viktig venn for henne nå, så ikke gjør "noe dumt"... Vær hos henne, snakk, eller bare hør på. Vis at du bryr deg, og hvis du kan, bli gjerne med i begravelsen for å støtte jenta... Fælt. 5062641[/snapback] Uff, det er litt av greia skjønner dere.. jeg har ikke møtt henne enda, vi hadde planlagt det, men tror vi må utsette det nå. har heller ikke mulighet til og komme i begravelsen heller, føler ikke at det blir riktig har aldri sett henne IRL før. Eller avdøde, for den saks skyld, så jeg tror det ville vært litt respektløst... Vet dette høres dumt ut, men jeg har knyttet meg så til henne, og hun til meg. Hver dag som går uten at jeg snakker med henne føler jeg at noe mangler ååh.. 5062672[/snapback] Vet akkurat hvordan det er, er i samme situasjon selv.. Hver dag jeg ikke snakker med henne er som et helvette, dagen blir på en måte ikke fullstendig.. Litt vanskelig å forklare. Håper det ordner seg for deg Endret 26. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har hatt det så fint denne uken, synes det er teit at dette skulle måtte ødelegge det , men jeg vet det går over snart er henne jeg bekymrer meg over Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror ikke du trenger å være bekymret for henne på noen måte. Hun vil nok være nedfor en stund, ikke noe mer enn det. Viktigste er bare å være der for henne nå. Snakke med henne når hun trenger det. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Når jeg sier til en gutt at de er søte så har jeg en vane med å like dem .. Stort kompliment i min bok! Er jeg rar da..? 5062746[/snapback] Håper det er slik hun mener det og, men vi gutter ser ikke på det som noe godt tegn. Søt = venn, mener jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg tror jeg selv ville synes at det hadde vært svæært smigrende å bli kalt søt, MEN på en annen side så er jo dette som kjent så mye brukt om disse jenten anser som venner-men-ikke-kjæreste-materiale. Hvordan man sier det har sikkert mye å si da... .... vi gutter ser ikke på det som noe godt tegn. Søt = venn, mener jeg. 5064118[/snapback] Synes du skal være litt forsiktig med å snakke for alle gutter her. Endret 26. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Ok, det er muligens bare en oppfatning, men jeg har fått inntrykk av at søt egentlig ikke er noe positivt (ikke negativt heller da). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Uansett, viss en jente hadde godt bort til meg, sett meg i øynene og sagt det. Uff, jeg hadde boblet over av glede. Jeg er sikker på at følelsen av det kunne holdt meg gående i flere månender muligens år. Uansett hva hun egentlig hadde ment... viss hun bare løy eller mente noe annet. Men i øyeblikket hadde jeg sikkert blitt så knall rød i fjeset at en tomat ville bleknet i bakgrunnen. Så sikkert sagt etter eller annet som jeg trodde betydde noe som hun tolket på en annen måte... synke i jorda eller rett og slett gå og aldri komme igjen. Men glemt det, hadde jeg ikke. Oh.. det er en følelse jeg kunne varmet meg på lenge Lurer på om.... faen.. jeg e 18 og en jenta har aldri sagt til meg at jeg er søt. En jente har faktisk aldri sagt noe til meg som handler om meg. Nei, tilbake til programmeringen.... dette var ikkje et gøyt tema Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Vet ikke hvordan du har det, men det må være kjipt. Føler egentlig at folk synes jeg så bedre ut før, men det kan vel hende det var fordi vi lekte "nødt & konka" før og man ofte ble spurt om hvor mange % på utseende de og de hadde Fikk bare høre litt oftere at jeg så bra ut da, enn nå Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Men glemt det, hadde jeg ikke. Oh.. det er en følelse jeg kunne varmet meg på lenge Lurer på om.... faen.. jeg e 18 og en jenta har aldri sagt til meg at jeg er søt. En jente har faktisk aldri sagt noe til meg som handler om meg. 5064198[/snapback] Nei, nei, nei. Ha litt optimisme nå da Jeg er snart 20 og har da aldri fått noen kommentarer som går på akkurat at jeg søt, men det stopper da meg ikke fra å ha et passelig godt humør for tiden. Er du ikke mye sosial så er det dessverre en kjensgjerning at det er vanskelig å få sånne kommentarer. Derfor lønner det seg å bli litt sosial av seg og få litt selvtillit (begge de tingene høre sammen forsåvidt), så kommer det nok serru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg