Goophy Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Se til helvete og slutte å skrive hvis du bare skal drive med off-topic terror din jævla vandal. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Må vel si meg litt fornøyd idag. Jeg har trent litt idag og ikke minst har jeg møtt et vilt fremmed menneske og hatt en ok samtale selv om det var en treningsinstruktør Men så var det det her med jenter da ... Eller rettere sagt jentA. Hu virker iallfall ganske hyggelig. Det skal hu ha iallfall Hyggelig er alltid positivt i den sammenhengen her Ble sittende i dag tidlig og bla litt frem og tilbake blant bildene i bloggen hennes Damn, jeg bare klarer ikke å gjøre meg opp en klar mening om hva jeg føler. Ligger liksom et sted mellom kanskje og ja. Bikker jo mest over på ja i det minste, men det er meget langt fra et klart ja. Endret 24. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Må vel si meg litt fornøyd idag. Jeg har trent litt idag og ikke minst har jeg møtt et vilt fremmed menneske og hatt en ok samtale selv om det var en treningsinstruktør Men så var det det her med jenter da ... Eller rettere sagt jentA. Hu virker iallfall ganske hyggelig. Det skal hu ha iallfall Hyggelig er alltid positivt i den sammenhengen her Ble sittende i dag tidlig og bla litt frem og tilbake blant bildene i bloggen hennes Damn, jeg bare klarer ikke å gjøre meg opp en klar mening om hva jeg føler. Ligger liksom et sted mellom kanskje og ja. Bikker jo mest over på ja i det minste, men det er meget langt fra et klart ja. 5054024[/snapback] Herlig å høre at alle har det så bra! Personlig har jeg merket det gå bedre og bedre de siste ukene, på tross av mye dødtid og skolestress, og jeg kan nå si at jeg er kurert fra depresjonene jeg led av tidligere i høst. PS: ikke for å dra deg ned eller noe, men treningsveilederne er godt drillet i å få i gang en samtale selv med lite pratsomme folk. Postet denne linken på kjærlighetstråden, men kanskje den passer her og: http://www.forskning.no/Artikler/2005/mai/1117107924.29 Og Rxj0n: Jeg er tildels enig med de andre i dette her; folk må få skrive hva de vil hvor de vil, og spesielt chills, som er fast inventar i denne tråden. Han er blant de tyngste depperne og vi er selvfølgelig happy for hans fremskritt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, men det er mange andre som gjør det samme. Så jeg er vell delvis enig med dere og. Blir bare irritert når folk depper over småting. Går nå over til å bruke bloggen til depping. Gir en lang faan i om "arbeidsgiveren" min leser den. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Herlig å høre at alle har det så bra! Personlig har jeg merket det gå bedre og bedre de siste ukene, på tross av mye dødtid og skolestress, og jeg kan nå si at jeg er kurert fra depresjonene jeg led av tidligere i høst. PS: ikke for å dra deg ned eller noe, men treningsveilederne er godt drillet i å få i gang en samtale selv med lite pratsomme folk. 5054878[/snapback] Joa, de er jo det, men poenget er at jeg turte å møte faren, ikke selve samtalen. Bra at du også føler det går bedre da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ernie, bra! Fortsett sånn. En ting jeg tenkte på, ta meg som eksempel, jeg har lest mye i denne tråden, og fått med meg mye av det du skriver er dine frykter og slik. Om du hadde truffet meg over en grandiosa og noen liter cola, tror du det ville vært et like stort hinder å få til en samtale? Ser du på de som følger med her som noen du tror du kunne "myknet" opp med? Bare et spørsmål som falt inn i hodet mitt, ingen spesiell mening. Litt tenking på relasjoner sent på kvelden. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ernie, bra! Fortsett sånn. En ting jeg tenkte på, ta meg som eksempel, jeg har lest mye i denne tråden, og fått med meg mye av det du skriver er dine frykter og slik. Om du hadde truffet meg over en grandiosa og noen liter cola, tror du det ville vært et like stort hinder å få til en samtale? 5055254[/snapback] Tja, kommer egentlig veldig an på. Jeg har faktisk opplevd å møte personer og være merkbart mer snakkesalig enn ellers. Kommer jo også veldig an på hvor god dag jeg har. En samtale hadde det nok blitt, hvor god den ville blitt er jeg derimot ikke sikker på. Nå så føler jeg iallfall at jeg ikke hadde hatt like store hindre enn før. Hvor reelt det er, er jeg derimot litt usikker på Ble vel en del rundt grøten her nå, men kort sagt så veit jeg aldri. Ser du på de som følger med her som noen du tror du kunne "myknet" opp med? 5055254[/snapback] Det tror jeg varierer veldig, men jo. Enkelte føler jeg at jeg kunne "myknet" opp en del for. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Nei og nei, nå tror jeg at jeg er i ferd med å bite over litt vel mye her. I rusen av optimisme har jeg lagt til ei jeg lenge har hatt lyst til å snakke mer med igjen. Hu er en av de få som har delvis sagt noe om mine sosiale ferdigheter Glemmer aldri det hu sa, og nå er det på tide å vise at jeg faktisk satt litt pris på det. Faen som jeg kommer til å angre på det her når jeg står opp i morgen, men skitt au. Bort med fortid og inn med fremtid. Her skal det ikke spares på kruttet. Det er en gjennomført ordenlig jente jeg i forbaska mange år har hatt lyst til å ha mer kontakt med. Etter ... ja hvor lenge har jeg vist om henne...? *tenke* ... 15 år med skolegang bak meg hvor jeg har gått på samme skole (12 av de i samme klasse) som henne så er det pokker meg på tide at jeg gjør noe med det. Weeee ... Begynner å dukke opp litt selvtillit hos meg jo for svarte Edit: Er det noen jente jeg noen gang har følt jeg kan stole på så er det henne. Sier vel egentlig sitt. Endret 24. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Gjør oppmerksom på at hjelp til novelleskriving/korrekturlesing o.l. ikke er depping... Da dette er en deppetråd, vil vi ikke ha noe av slikt, vennligst respekter dette. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei, nå er det liten tvil igjen. Jeg kan ikke bare være i godt humør idag baaaaare fordi jeg føler jeg får til ting sosialt. Det ligger mer bak det her. Jeg ER forelsket. Så enkelt er det. Spurt henne om vi skulle finne på noe, men nei, var vist en prøve i morgen. Jaja, har jeg klart det en gang skal jeg søren meg klare å spørre en gang til. Den første er liksom verst har jeg på følelsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei, nå er det liten tvil igjen. Jeg kan ikke bare være i godt humør idag baaaaare fordi jeg føler jeg får til ting sosialt. Det ligger mer bak det her. Jeg ER forelsket. Så enkelt er det. Spurt henne om vi skulle finne på noe, men nei, var vist en prøve i morgen. Jaja, har jeg klart det en gang skal jeg søren meg klare å spørre en gang til. Den første er liksom verst har jeg på følelsen 5059667[/snapback] Keep up the good work. You're on a roll. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Keep up the good work. You're on a roll. 5059684[/snapback] Jupp, her skal det ikke spares på noe. Er det noe jeg skal nå så er det å bli godt kjent med henne. Edit: Er nesten litt skummelt hvor langt jeg ønske å presse meg selv for å få det til. Endret 25. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så gøy... Stå på Ernie Kjempe gøy og lese din fremgang... har noe å se frem til selv liksom.... Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... Fikk faen lyst til å gjøre noe selv her... hmmm Så gøy.. eg ble glad nå... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er jo en veldig positiv ting at du ser nødvendigheten i å presse deg på dette, for din egen skyld. Ikke bare har du en større sjans til å få det du vil ha, men du får også trening i ting. Det er bra. Fortsett sånn! Det skjer ikke noe før du begynner, sier Byggmakker. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... 5059744[/snapback] Har du aldri vært forelsket? Kossen kan det ha seg? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... 5059744[/snapback] Har du aldri vært forelsket? Kossen kan det ha seg? 5059785[/snapback] Vet ikke jeg... det er bare liksom at jeg aldri har snakket med en jente jeg faktisk har likt.. og det har død der... bare med likt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så gøy... Stå på Ernie Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... 5059744[/snapback] Anbefaler deg å ikke bli det for din egen skyld, jeg hadde iallefall hatt det veldig fint hvis det ikke var for den j** love dritten! Det beste er bare å rote, men å ikke la følelsene ta overhånd. *holde seg unna forelskelse i minst 10 år* Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Åh men må du snakke med personen for å bli forelsket? For meg holder det å se den eg har fattet interesse for smile eller le litt og eg e helt på knærne..bygger seg opp en enorm forelske over tid men kanskje du er en av de som ikke forelsker deg så lett da. Tror kanskje du har en fordel der...når det først skjer vettu..så BOOM! musikk og stjerner..hele pakken Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så gøy... Stå på Ernie Kjempe gøy og lese din fremgang... har noe å se frem til selv liksom.... Hmmm aldri vært forelsket tror jeg... Min skyld... Fikk faen lyst til å gjøre noe selv her... hmmm Så gøy.. eg ble glad nå... :!: 5059744[/snapback] Du har nok noe å se frem til ja. Det er ikke verre enn å plukke ut ei du liker (eller det beste er vel bare å plukke ut ei "tilfeldig") og starte litt å snakke. Får ikke sagt det mange nok ganger, men jenter er overhode ikke noe totalt anderledes fra gutter (og motsatt). Det er bare noe man tror. Ikke minst, bare du starter å snakke litt, få en liten samtale osv så vil du føle deg mye mer komfortabel. Det er jo en veldig positiv ting at du ser nødvendigheten i å presse deg på dette, for din egen skyld. Ikke bare har du en større sjans til å få det du vil ha, men du får også trening i ting. Det er bra. Fortsett sånn! Det skjer ikke noe før du begynner, sier Byggmakker. 5059751[/snapback] Jepp, skulle jeg "tape" (les: det skjer ingenting mellom henne og meg) så ser jeg ikke på det som et direkte tap. Jeg har gjordt et forsøk, jeg har fått erfaring, og ikke minst selvtillit og bevis på at jeg kan hvis jeg vil. Da kan jeg bare gå videre, velge ei ny og kjøre det hele om igjen. Er nesten så jeg fikk lyst til å forsøke meg på ørten stykker parallellt bare for å virkelig bevise at jeg har sprengt ned et par barierer, men akk, tror det skal holde med en jeg PS: Hyggelig å høre at folk her føler såpass med meg at de synes det er hyggelig når jeg får en positiv oppgang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jepp, skulle jeg "tape" (les: det skjer ingenting mellom henne og meg) så ser jeg ikke på det som et direkte tap. Jeg har gjordt et forsøk, jeg har fått erfaring, og ikke minst selvtillit og bevis på at jeg kan hvis jeg vil. Da kan jeg bare gå videre, velge ei ny og kjøre det hele om igjen. 5059818[/snapback] Akkurat. Øvelse gjør mester. Og om det funker, så er det en ekstremt fin bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg