Gjakmarrja Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) De to siste åra gikk jeg på GK Elektro og VK1 elektro... De to åra så jeg ut av vinduet bort på legevakten... og fikk en drøm. Vel og merke en drøm, absolutt ikke realistisk... Jeg hadde gode karakterer på yrkeskolen og klaget helt siden 10 klasse at det var almenne jeg skulle gått og når jeg først begynner på GK almenne som 18 åring.... får jeg ikke gjort en jævla drit... Lege var drømmen.... den tok u sikkert... Lege er jo et vakkert yrke. Men bare seksere, uff... nei og viss eg får dårlig på en prøve altså 4 elns så er jo eg deppa og det er verdens undergang... Får vel bare dra meg ned på jorden... neste år blir det vel enten læretid eller vk1 elektronikk... EDIT: Drømmen kommer vel også litt av at de to sista åra har jeg sett på the E.R på discovery ver jævla lørdag Endret 21. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vet du..du ligner på meg der ass. Sette seg masse høye mål når du føler deg litt inspirert og har roen. Med en gang hverdagen kommer så blir det for mye og du føler at alt går til h****** Det du bør gjøre er å ta en ting om gangen. Vær realistisk. Og angående det særemnet; du må slutte og stresse så mye over det. Legg det vekk en stund og fokuser på noe annet. For slik du holder på så forbinder du no det særemnet med stress, frustrasjon og rein og skjær fortvilelse. Når du føler det slik så bør du ta deg en (jogge)tur. Bare se deg omkring og pust rolig. Lær deg å skyve vekk negative tanker. Trening e jo perfekt til dette. Spesielt hvis du driver med noe som krever litt konsentrasjon også. Dette greier du 5039649[/snapback] takk... Vet du, jeg hadde tenkt å ta meg en joggetur i kveld, men så får jeg dårlig samvittighet av det. Jeg mener, jeg burde jo sittet og gjort skole istedet... Når du anbefaler det, kanskje jeg skal ta meg en tur... Får jo ikke gjort noe her allikevel. chills: Selv om ting ikke har gått akkurat slik du ønsker det, er det gode muligheter for at det kan ordne seg til slutt, personlig klarer jeg meg alltid uansett hvor ille det må se ut. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Huff traff _drømme_ jenta i dag, ikke det at jeg ikke har truffet henne før. det som er problemet er at vi flørter mye, men jeg vet ikke om hun bare bruker/leker med meg. Prøver og hinte til at jeg er intresert, eten så overser hun det ellers er hun bare kinder egg . Har prøvd og si det rett til henne og, men som den "klovnen" jeg er, spøker jeg det bare bort. Jeg vet innerst inne at jeg ikke har en sjangs, men greier ikke la vær. tenker på henne hele tiden! Det eneste jeg oppnår med det er at jeg får en elendig selvtilitt. vet ikke hva jeg skal gjøre av meg (veldig rotete inlegg) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Huff traff _drømme_ jenta i dag, ikke det at jeg ikke har truffet henne før. det som er problemet er at vi flørter mye, men jeg vet ikke om hun bare bruker/leker med meg. Prøver og hinte til at jeg er intresert, eten så overser hun det ellers er hun bare kinder egg . Har prøvd og si det rett til henne og, men som den "klovnen" jeg er, spøker jeg det bare bort. Jeg vet innerst inne at jeg ikke har en sjangs, men greier ikke la vær. tenker på henne hele tiden! Det eneste jeg oppnår med det er at jeg får en elendig selvtilitt. vet ikke hva jeg skal gjøre av meg (veldig rotete inlegg) 5041491[/snapback] Bare fortsett. Ikke gi opp. Kan hende det skjer noe etterhvert Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Bare fortsett. Ikke gi opp. Kan hende det skjer noe etterhvert 5041510[/snapback] har prøvd lenge, gjør alt for og få henne til og snakke med meg. men prøver liksom ikke og bli påtrengede heller, men det som er at hun flørtet med en av kameratene mine (som ikke har en anelse da), fikk bare lyst til og bake liv-lorten ut av ham ! Den jævelen tenkte jeg. Etter et par sekunder sjems jeg bare av og tenkt tanken, det var jo ikke hans feil. men føler hun ser på meg hele tiden når hun gjør det og, er det for og se hvordan jeg reagerer . Endret 21. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Uff... Jeg har samme følelse egentlig... jente i klassen som heter Cecilie. Har aldri utvekslet et ord med henne, men I gymmen så holdt jeg henne i hendene, (rar øvelse sak), varme myke, små hendene... jeg glemmer nok ikke den timen nei... Flørte... nei, jeg er nok enda mindre selvtillit på det område. Så at hun sølte yoghurt genseren sin i lunsjen, jeg prøvde og hinte at hun hadde sølt... hun satt på andre siden av klasse rommet så sa ikke noe.. men de sekundene hun så på meg før hun lå merke til søle varmet hjerte mitt.. Det sosiale ødelegger for utdannelsen min, må prøve og bli direkte kald jeg.. altfor mye følelser innvolvert... får aldri gjort noe på skolen..... Stå på Crazy.. viss u prøver så kan det muligens ende godt... på ungdomskole, var det en gutt i klassen så var skikkelig forelska.. han så at den jenta gikk igjennom 4 forhold.. før det var hans tur... får håpe det går bedre med deg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare fortsett. Ikke gi opp. Kan hende det skjer noe etterhvert 5041510[/snapback] har prøvd lenge, gjør alt for og få henne til og snakke med meg. men prøver liksom ikke og bli påtrengede heller, men det som er at hun flørtet med en av kameratene mine (som ikke har en anelse da), fikk bare lyst til og bake liv-lorten ut av ham ! Den jævelen tenkte jeg. Etter et par sekunder sjems jeg bare av og tenkt tanken, det var jo ikke hans feil. men føler hun ser på meg hele tiden når hun gjør det og, er det for og se hvordan jeg reagerer . 5041566[/snapback] Det virker som hun enten prøver å vinne din gunst, eller så er hun den typen som bare er ute etter oppmerksomhet fra alle hold. Er vanskelig å si... Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Det virker som hun enten prøver å vinne din gunst, eller så er hun den typen som bare er ute etter oppmerksomhet fra alle hold. Er vanskelig å si... Hvor gamle er dere? 5041611[/snapback] 15 Stå på Crazy.. viss u prøver så kan det muligens ende godt... på ungdomskole, var det en gutt i klassen så var skikkelig forelska.. han så at den jenta gikk igjennom 4 forhold.. før det var hans tur... får håpe det går bedre med deg får håpe det, jeg har det helt motsatt en deg. Er altfor kald jeg (utvending vel og merke). Viser aldri følelser for andre, kan da si at jeg ble litt rørt av en film. men har aldri sagt hva jeg føler inerst inne. Endret 21. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Faen, holdt på å rulle med en bil idag. Forbanna skummelt å sitte der og føle at bilen er i ferd med å kanskje rulle rundt Orker ikke å skrive så veldig mye om det. Måtte bare ytre det. Det var iallfall helt jævlig, og jeg orker simpelthen ikke tenke på det mer nå. På tide med standardprosedyren når det skjer, nemlig legge seg ... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 takk... Vet du, jeg hadde tenkt å ta meg en joggetur i kveld, men så får jeg dårlig samvittighet av det. Jeg mener, jeg burde jo sittet og gjort skole istedet... Når du anbefaler det, kanskje jeg skal ta meg en tur... Får jo ikke gjort noe her allikevel. chills: Selv om ting ikke har gått akkurat slik du ønsker det, er det gode muligheter for at det kan ordne seg til slutt, personlig klarer jeg meg alltid uansett hvor ille det må se ut. 5039977[/snapback] Du skal kun ta pauser for å få igjen konsentrasjonen smeboe, ikke bare slutte å jobbe. Jeg pleier å pwne i 15 min når jeg er veldig lei av stilskriving, det funker kjempebra. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Du skal kun ta pauser for å få igjen konsentrasjonen smeboe, ikke bare slutte å jobbe. Jeg pleier å pwne i 15 min når jeg er veldig lei av stilskriving, det funker kjempebra. 5042314[/snapback] Men når jeg pwner eller gjør tilsvarende morsomme aktiviteter, har de en tendens til å skli ut til gjerne halvannen time e.l, når jeg bare har gitt meg 15 min... Eks skulle jeg bare slå på TV-en og nyte Dr Phil et øyeblikk (ikke spør hvorfor ), så ble det til at jeg så hele "Bruce allmighty"... Klarer ikke å konse, klarer ikke! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Huff nå står jeg midt i en situasjon jeg håpet å ikke havne i ( ... eller? ). Jeg har alltid vært litt halveis på leting etter noen, men aldri gått aktivt ut for å gjøre noe med det. Jeg har liksom aldri hatt noe hastverk med det. En eller annen gang så dukker "hu" opp. Nå har jeg plutselig en litt for god mistanke om at hu ene som bor her liker meg. La henne til i går, og nå står det "[navnet på henne] (l) B F (l) *** (l) ". DET sto det ikke når hu først logget på idag. Det kom først i ettermiddag. Er det riktig av meg å føle at *** = meg? Er det et lite hint hu kommer med? Eller tar jeg grusomt feil? Greit nok, kanskje hu liker meg. Ingenting i vegen med det. Noen vil sikkert si at jeg faen meg bør spørre hvem *** er. Men søren heller. Aner ikke om jeg klarer det. Flott med masse selvtillit og selvbilde altså Uannsett, problemet for min del er MEG. Jeg klarer ikke helt å gjøre meg opp en mening om henne. Følelsene er så blandet at jeg ikke klarer å skille tingene fra hverandre. Hvorfor kan det ikke bare være helt signalklart? Svart og hvit er flotte greier. Hvorfor kan det ikke være slik? Hvorfor skal det være en idiotisk gråskala? Jeg bryr meg helt åpenbart om henne, det er overhode ingen tvil om. Spørsmålet jeg hele tiden stiller meg er om jeg bare bryr meg vennskaplig eller om det faktisk er noe mer i det Svarte, det er ikke lett det her. Her har jeg en gyllen mulighet til å gjøre noe jeg har ønsket å gjøre lenge. Faktisk være i et forhold, også tør jeg ikke helt å satse alikevel. Hvor redd og innesluttet skal jeg være? Dette her burde jeg kunne klare. Det minste jeg bør kunne klare er å faktisk "angripe" litt. Vise i det minste litt interesse tilbake. Klart jeg kan ende opp med å finne ut at "faen heller, det her funka ikke", men på veien har jeg fått erfaring og jeg har en liten følelse av at det nok utvikler seg litt mer signalklare mer-enn-venn-følelser bare jeg bruker litt tid sammen med henne. Jaja, dusje litt og tenke over det hele. Tror egentlig jeg bare må samle litt mot og kjøre på. Jeg har svært lite å tape på det her. I verste fall så blir jeg kjent med noe som ser ut som ei hyggelig jente Og det er vel ikke så veldig dumt det Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kan hende hun bare elsker Battlefield, i så fall er du veldig heldig, men spør for sikkerhets skyld, viten er alltid bra. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Oh... lucky bastard ernie... :!: Absolutt... go for it.. men ha i bakhode at det kan gå til helvete... for viss det gjør det noe det absolutt ikke trenger å gjøre blir det liksom litt lettere for deg.. og du føler deg mer avslappet i nærheten av hun.. Og selv om hun egentlig ikke hintet i utgangs punktet kan det jo bli noe.... av det Endret 23. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) She freakin' blocked me! ...nei seriøst hun høres jo ikke noe grei ut uansett. Dødsirriterende med folk som skal være så innmari private eller mystiske. Umulig å vite ka de e ute etter ... kom henne i forkjøpet da så kan hun bare ha det så godt Edit: leif... Endret 23. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ernie, hva med å bare spørre henne? Det jeg alltid har gjort, dog med noe uheldige resultater, men jeg er ihvertfall venn med de fleste enda. 5048932[/snapback] Hehe et eller annet må jeg iallfall gjøre. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Ernie, jeg (tror) jeg er i samme situasjon med uventede jenter som liker meg, og jeg spør meg selv: Elsker jeg henne? kommer jeg til å kunne elske henne? Oppe i hodet mitt har jeg fått nei til svar på begge to, så for min del har det ikke blitt noe. Jeg forsøker dermed å være nokså likegyldig mot vedkommende, så hun hvertfall ikke tror jeg har interesse av henne, og forhåpentligvis slukkes hennes flamme. Dette kan for dere virke kynisk og drittsekkaktig, og ja, det innrømmer jeg, men jeg har bruk for jenta som venn, ikke som kjæreste. Og det vil jeg slippe å fortelle henne, så derfor vil jeg at hun skal glemme meg så fort som mulig. Problem solved. Men hvis du ikke er forelsket i en annen som meg, og ikke har så mye i mot henne, så bør du skru på sjarmen og se om hun begynner å få samme type symptomer som du sikkert alltid får når du skal snakke med en du liker. Får du et positivt svar, er det bare å hoppe ut i det og prøve seg på en fest eller bare si det rett ut e.l. EDIT: Tsar: Akkurat det tenkte jeg også på Endret 23. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ernie, jeg (tror) jeg er i samme situasjon med uventede jenter som liker meg, og jeg spør meg selv: Elsker jeg henne? kommer jeg til å kunne elske henne? Oppe i hodet mitt har jeg fått nei til svar på begge to, så for min del har det ikke blitt noe. Jeg forsøker dermed å være nokså likegyldig mot vedkommende, så hun hvertfall ikke tror jeg har interesse av henne, og forhåpentligvis slukkes hennes flamme. Dette kan for dere virke kynisk og drittsekkaktig, og ja, det innrømmer jeg, men jeg har bruk for jenta som venn, ikke som kjæreste. Og det vil jeg slippe å fortelle henne, så derfor vil jeg at hun skal glemme meg så fort som mulig. Problem solved. 5049292[/snapback] En del av meg sier at jeg også bør være så kynisk enda en gang, men en annen del sier liksom at dette kan være noe å virkelig satse på.Men hvis du ikke er forelsket i en annen som meg, og ikke har så mye i mot henne, så bør du skru på sjarmen og se om hun begynner å få samme type symptomer som du sikkert alltid får når du skal snakke med en du liker. Får du et positivt svar, er det bare å hoppe ut i det og prøve seg på en fest eller bare si det rett ut e.l. 5049292[/snapback] Vel, det er nå det jeg har kommet frem til. For en gangsskyld faktisk ta sats og hoppe ut i det. Ikke noe direkte selvsagt, men gjøre et ærlig forsøk på å komme fra A til B (hvor A er nå og B er et forhold). Kan hende hun bare elsker Battlefield, i så fall er du veldig heldig, men spør for sikkerhets skyld, viten er alltid bra. 5048607[/snapback] EDIT: Tsar: Akkurat det tenkte jeg også på 5049292[/snapback] Nå er hu ikke akkurat så veldig BF-typen da, men man veit jo aldri Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Synes dette høres veldig bra ut, Ernie! Altså at du faktisk klarer å ta deg selv i nakken og gjøre noe med tingenes tilstand. Kan ikke skjønne annet enn at det er utrolig positivt. Ønsker deg virkelig lykke til. Om det så skulle gå dårlig har du i hvert fall prøvd, og hadde du ikke prøvd ville du angret skikkelig. Men det trenger absolutt ikke gå dårlig. Har tro på deg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Alt går til helvette på skolen. Får daglig trussler om bank. Klarer ikke å få uttelling på prøver...alt går til helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg