shadow_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jess da! Etter 2 x hærverk og 2 x innbrudd i bilen i løpet av 8 måneder har en eller annen forbanna kødd tatt med seg hele føckings bilen i natt.. Veldig morsomt ettersom jeg er helt avhengig av bilen til skole og jobb og kjører +/- 1 000 km i uka.. Hmm.. Så da er jeg oppe i den nette sum av 16 000 kr i egenandeler på 8 mnd, pluss at jeg står uten bil.. Så hvis noen ser en sølvfarget 91 mod. Audi 100 med reg. nr FS-71434 er det bare å hamre løs på [ironi]eieren[/ironi], evt. ringe politiet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Faen så jævlig teit. Hva er vitsen med det da? Hadde klikket i vinkel og langs veien hvis det hadde skjedd med meg. Håper du får tilbake bilen snart da. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Faen så jævlig teit. Hva er vitsen med det da? Hadde klikket i vinkel og langs veien hvis det hadde skjedd med meg. Håper du får tilbake bilen snart da. 5033185[/snapback] Du har min fulle tillatelse til å klikke så mye du vil om du ser den som har tatt bilen.. Gjerne med balltre e.l. Tviler vel på at jeg får igjen bilen.. Politiet sa at de fleste biler som blir stjålet enten blir funnet som totalvrak eller ikke funnet i det heletatt Så er vel bare å vente 30 dager på å få igjen forsikringspengene (minus egenandel), for så å se seg om etter ny bil.. Fatter ikke engang hvorfor folk gidder å ta seg bryet med å stjele en så gammel, og relativt "utslitt" bil.. Blir SINT! Folk kan da for faen gjøre andre ting enn å fly rundt å stjele bilene til fattige studenter.. hmm... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tja...jeg veit ikke ass. Jeg føler jeg bare whiner i ett sett uten å komme til noe særlig fornuftig løsning. Igår skulle jeg øve til heldagsprøve som jeg ble nettopp ferdig med (mer eller mindre i dass, skrev 4 sider though). Men trur dere jeg fikk det til? nei. Jeg greide ikke å lese en jævla setning i boka uten å få heftige flashbacks som gjaldt en jente jeg likte mest av alt. Det hele startet når jeg skulle egentlig ta toget hjem fra Prodigy konserten. Satt på stasjonen og måtte vente i 1 time for toget hjemover. Så kom på at jeg satt på samme spor, samme benk, samme sted når jeg skulle møte henne når hun var på besøk @ Volcovs. Jeg husket alt av den desperate oppførselen som tok over meg den gangen, alt det teite bare dukka opp. Bottomline: jeg fikk ikke lest åntlig. GG So here i am, på biblioteket på skolen med hodet på størrelsen av Jupiter og skal hjemover. En gang til....nok en gang, jeg eier ikke kontroll over meg selv, og mista styringa. GG Ojive. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har litt "same shit different day"-faktor for tiden. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har litt "Same shit, different day"-faktor for tiden. Håper det ordner seg. Har holdt noe dritt inni meg. Noe som har ført til at faenskapet kommer ut i form av kvalme og usikkerthet, går til akupunktør og funker jævlig bra mot angst, depresjoner og kvalme. osv. Livet mitt føles meningløst, tomt og trist. Jeg vil ha noe nytt. Livet mitt skriker etter en forandring! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 shadow_: Trist å høre. Er utrolig mange idioter der ute som bruker livet sitt på faenskap. Hadde det hendt meg tror jeg at jeg hadde blitt farlig forbanna. Føler med deg. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 shadow_: Trist å høre. Er utrolig mange idioter der ute som bruker livet sitt på faenskap. Hadde det hendt meg tror jeg at jeg hadde blitt farlig forbanna. Føler med deg. 5035371[/snapback] Forbanna kan jeg love deg at jeg ble, men det som er så kjipt er at uansett hvor forbanna jeg blir så hjelper det ingenting.. Er så frustrerende med slikt.. Ikke vet jeg hvem som har tatt bilen, ikke vet jeg hvorfor de har tatt den og ikke vet jeg om jeg får igjen bilen eller noe av tingene som var i den.. Kjøpe ny bil for forsikringspengene for så å vente på at den blir utsatt for tyveri eller hærverk igjen? Eneste jeg vet er at bilen er borte og at jeg trenger den nå.. hmm... Nesten skummelt hvor avhengig man blir av å ha bil, men med 5 mil til skole og jobber både her og der må det bare bli sånn.. Har stressa hue og rævva av meg for å rekke busser frem og tilbake hele dagen, og de er ikke spes morsomt når jeg både går på skole og jobber og helst skulle ha vært på 3 plasser samtidig.. Og hva får jeg gjort med det? Ingen ting! Jaja, får vel bare holde ut i 30 dager til forsikringspengene kommer så jeg evt. får kjøpt meg en ny (brukt)bil.. Kanskje jeg skulle satse på en Lada eller noe annet skrot, så jeg slipper mere kødd med tyveri og hærverk? PS: Jeg donerer gledelig en grandis og et par kalde øl/brus til den som finner bilen min Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har det ikke så bra for tiden... --bilder fjernet av moderator-- Endret 20. oktober 2005 av Alastor Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Håper seriøst at dette ikke er en prank? Hva er galt, hvorfor skal det gå utover deg? Hva har skjedd, snakk om det, ikke skad deg selv. Snakk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fjernet bilder da disse er litt for sterke for en slik tråd. Tråden skal helst brukes til å sette ord på følelsene sine så godt man kan..slik kan andre støtte og hjelpe her . Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Livet er stortsett ikke verdt og leve... det er faen ikke mange stunder der man føler at alt er verdt det Faen ta følelser, faen ta tanker, faen ta det som gjorde at jeg ble født. Nei, jeg passer ikke inn i det hele tatt.. ikke her en gang EDIT: Noen som vet hvordan man kan bli kvitt alt som heter følelser... jeg har prøvd og "temme" kjærlighet så lenge at jeg er... blæ.. Jeg takler ikke den slags følelser det er slik jeg er... hvordan bli kvitt de..? Låse seg inne på et rom og kaste nøkkelen teller ikke Då må det være uten internet i allefall 5032273[/snapback] PM meg om du finner svaret Locke i LOST sa i sist episode at man aldri finner det man leter etter, før man slutter å lete... Og det høres litt logisk ut, men herregud. Kunne det ikke vært noe enklere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Diverse poster som ikke passer i denne tråden har blitt fjernet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Edit: Fjerner hele saken. Endret 21. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja bare slett alt. Selvmord har jo ingenting å gjøre med depresjon. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja bare slett alt. Selvmord har jo ingenting å gjøre med depresjon. 5038409[/snapback] ER DU HELT FORBANNA DUM I HODE... Selvmord ingenting med depresjon... kanskje ikke alt men ikke kom er og si at folk som blåser hue av seg faktisk nyter livet og alt e bra liksom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ironi er en fin bil. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja bare slett alt. Selvmord har jo ingenting å gjøre med depresjon. 5038409[/snapback] Tror nok det var en grei avgjørelse. Det å snakke om depresjon er en ting, men det å snakke om å fullbyrde resultatet av depresjon er en helt annen. Nå er jeg deprimert på grunn av skolearbeid. Jeg vet at det bare er å sette i gang, men jeg har liksom ikke lyst. Nå har jeg holdt på med dette her i 12 lange år, det eneste jeg vil nå er å få litt fred til å gjøre det jeg selv vil. Jeg vil gjøre noe konstruktivt, ikke bare reprodusere det andre har gjort før meg. De oppgavene og stilene man gjør på skolen er jo skrevet om både titt og ofte opp i mente, men jeg vil gjøre noe nytt. Det virker som om det er altfor lang tid til jeg er ferdig med eksamen og endelig kan gjøre noe annet (Militæret! YAY! ) Samtidig som jeg skriver særemne, sitter jeg og tenker på mitt eget liv, på jenter, eller rettere sagt jentA, på venner som jeg ikke får møtt fordi jeg må skrive det j***a særemnet, på at jeg ikke får hatt det noe kult i helga heller og på at jeg faktisk nå sitter og sløser bort tid jeg kunne brukt på skolearbeid. Jeg valgte med vilje mange færre timer i år enn tidligere, fordi jeg skulle konsentrere meg om de få fagene jeg har. Problemet er at jeg KLARER ikke å konsentrere meg, alt går bare i spinn i hodet mitt. Jeg tenker at hvis jeg kunne få en liten pause(herregud, hva klager jeg over, har jo akkurat hatt en av tidenes daffeste høstferier....), skulle jeg klart å få hodet over vannet, trukket pusten en gang til og gjort en innsats. Problemet er at motivasjonen ligger ikke der. Jeg har ikke lyst til å gjøre en innsats. Jeg har mistet fokus på målene mine for livet. Kan noen gi meg inspirasjon? For en måned siden var alt klart: Jeg skulle få 6 i halvparten av fagene på skolen, skaffe meg drømmedama som jeg nå tror at jeg ikke får, trene meg opp i vekt, ha det dritkult med alle jeg kjenner, trene til å bli fallskjermjeger i forsvaret, kanskje skaffe meg en ny, litt bedre jobb og tjene mer penger og samtidig ha tid til å slappe av. Nå føler jeg at det siste er det eneste jeg oppfyller. Jeg bare daffer hele tiden. Ikke noe å klage over egentlig, men det er virkelig ikke noe som gir meg inspirasjon. Jeg er sikkert på at særemnet blir gjort siste natta før innlevering på ren kafferus. Hvis jeg i det hele tatt leverer det. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vet du..du ligner på meg der ass. Sette seg masse høye mål når du føler deg litt inspirert og har roen. Med en gang hverdagen kommer så blir det for mye og du føler at alt går til h****** Det du bør gjøre er å ta en ting om gangen. Vær realistisk. Og angående det særemnet; du må slutte og stresse så mye over det. Legg det vekk en stund og fokuser på noe annet. For slik du holder på så forbinder du no det særemnet med stress, frustrasjon og rein og skjær fortvilelse. Når du føler det slik så bør du ta deg en (jogge)tur. Bare se deg omkring og pust rolig. Lær deg å skyve vekk negative tanker. Trening e jo perfekt til dette. Spesielt hvis du driver med noe som krever litt konsentrasjon også. Dette greier du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg