HuzZzla Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg begynner å lure på om jeg faktisk er litt lykkelig for tiden. Jeg syntes det er for få timer i døgnet, jeg får ikke tid til å gjøre alt jeg vil. Det er en herlig følelse.. for du får aldri tid til å sette deg ned, stirre i veggen og deppe, og tenke over hvor meningsløst livet er osv.. Har det sånn enkelte dager jeg å.. dagene går som et knips, det er dritdigg! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke kommer på noe særlig å ønske meg itl jul. Vil ikke ønske meg datautstyr for det er så nerdete Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke kommer på noe særlig å ønske meg itl jul. Vil ikke ønske meg datautstyr for det er så nerdete Er det det største problemet ditt, så vil eg si at du er VELDIG heldig.. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke kommer på noe særlig å ønske meg itl jul. Vil ikke ønske meg datautstyr for det er så nerdete Er det det største problemet ditt, så vil eg si at du er VELDIG heldig.. Haha, har nok større problemer, bare at jeg akkurat satt og tenkte på det nå.. Lususproblem, hell i uhell liksom.. Får meg til å tenke over hvor mye jeg faktisk har. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 hvorfor måtte det være KRL prøve rett før helga??? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Har så mange problemer at det ikke er sikkert dere vil se noe til meg mer etterhvert.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Har så mange problemer at det ikke er sikkert dere vil se noe til meg mer etterhvert.. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Masse av deppinga som er rundt omkring nå er jeg sikker på at det skyldes det triste været ute, mørt og guffent, Da min kjære mor var ungdom ( hu bodde i vardø ) var det en som blei så deprimert over at det var mørkt ute hele tiden ( om vinteren er det konstant mørk i 1-2 mnd der ) at han tok sitt eget liv :S Hadde det vært sommer nå, så man ikke brydd seg så mye over de småproblemen som man har, om vintern sitter man mer inne, og da blir det mer tid til tenking! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Stemmer nok det, HuzZzla. Vi mennesker er rare slik, vi trenger sollys for å være glade Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er mere glad om vintern... Kan ikke fordra varmen og lyset plager vette av meg... "that must be the evil day star I'we heard about" sitat Userfriendly.org \\Sp33D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Våren er uten tvil den værste årstiden for meg.. Virker som om all dritten kommer smygende da, etter å ha vært snødd nede hele vinteren. :/ Gruer meg til våren.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Våren er uten tvil den værste årstiden for meg.. Virker som om all dritten kommer smygende da, etter å ha vært snødd nede hele vinteren. :/ Gruer meg til våren.. Vinteren her. Jeg hater vinteren, forakter vinteren. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Heiaaaaa. Endret 30. mai 2007 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. november 2004 Rapporter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg føler at natta bli den værste tiden å deppe masse gode grunner til å legge seg og ikke stå opp igjen, men jeg er utrolig deppa pga ei jente,alltid jenter hvorfor må det være jenter De er det beste som fins, derfor de kan gjøre så mye skade å Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Vintern er kjip. Ikke orker jeg å dra på fester (og drekke). Blir som regel å ta bilen. Kaldt ute. Og jeg må kjøre forsiktig. Må skrape av snø og is av bilen hver mårra. MEN.. kan brekke Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Vintern er kjip. Ikke orker jeg å dra på fester (og drekke). Blir som regel å ta bilen. Kaldt ute. Og jeg må kjøre forsiktig. Må skrape av snø og is av bilen hver mårra. MEN.. kan brekke Sant, men litt snøfånne-fyll er alltid gøy Brekke er dritfett. Men ikke gjør det i rundkjøringa når det er trafikk, gjorde dette for litt sia, gikk helt rundt, men traff heldigvis ingen da.. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) I dag er værste dagen noensinne (vil ikke forklare hvorfor) Haha! Det tror du helt til det kommer en værre en :!: Best å slutte å deppe over noe som vil bli grundig slått seinere i livet, den tanken har jeg vært borti mange ganger. Hvorfor ikke bare ta deg etpar fishfingers og en halvliter med yoghurt! Endret 28. november 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Av og til er det de små tingene som får deg til å vippe over. Definisjonen av en småting er dog en ting jeg ikke ennå har villet definere, så foreløpig blåser jeg alt som måtte skje meg opp og banner å steiker over hvorfor alt skal skje akkurat meg! Så kommer jeg på hvor uendelig heldig jeg er som faktisk bor i et såpass rikt land som Norge og alle fordelene dette bringer og at jeg ikke har noe jeg skulle syte over, som igjen får meg til å føle egoistisk over mine depresjoner som atter følger til en deppresjon.... Joda, vintertid er tid for dyp tanke og sjelegransking. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 hvorfor måtte det være KRL prøve rett før helga??? Ikke vær lei deg. Jeg hadde matte tentamen på fredagen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Feiler deg? Jeg sliter verken med selvmords tanker, kjærlighets sorg, eller herpes. Så da har jeg vel det fint? Det skulle tatt seg ut om media slo opp en artikkel om hardware.no's medskyld i at folk tar selvmord, eller hva? Selvmord er et FRYKTELIG tema, og bør overlates til en som har over 10 års utd innen faget. Å VET hva han driver med. ( psykolog ) ikke til oss amatører som er på denne tråden, som kan finne på å si noe som "kan" bli tolket feil. Som kan føre til noe skikkelig ille! Du sier selv at du snakker for døve ører.. så da er jo saken biff: Skaff hjelp, for din egen skyld. Steng dette emnet noen... Grunnen til at denne tråden kan hjelpe noen er kanskje fordi det er godt å høre at andre heller ikke har det perfekt! Den har iallfall fått meg til å føle meg bedre. For nå vet jeg at jeg ikke er unormal, at jeg faktiskt ikke er alene og at det er mennesker som har det mye verre enn det jeg har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg