tøs Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lurte veldig lenge om jeg skulle slenge ut dette her, men her er det nå.. for lenge siden møtte jeg den perfekte jenta på byen i Oslo. vi var sammen natt og dag i en lengre periode, vi mistet kontakten etterhvert. Dette var drømmejenta mi. Møtt en del damer siden den tid, men ingen kan sammenlignes med henne. Jeg orker ikke være sammen med andre jenter når jeg tenker på henne. Møter jeg henne på byen er hun den eneste jenta jeg vil ta kontakt med av ALLE tilstede. Blir jeg sjekket opp er det uaktuelt for meg å ta følge i og med hun er tilstede og muligheten for ta en prat med henne er tilstede. Nå er hun opptatt, men hun sier hun ikke har det bra i det forholdet hun er i.. og mener vi skal la ting ligge litt på is og se hva som skjer. Hun sier samtidig at hun er svært glad i meg og lei seg for at vi kom så skjeft ut.,, Dette er den enste jenta for meg.. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hmm det blei litt uklart, var du sammen med jenta eller? *vi var sammen natt og dag i en lengre periode, vi mistet kontakten etterhvert. Dette var drømmejenta mi. * hvorfor mista dere kontakten hvis dere var sammen? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skole, arbeid, forsksjellig arbeid, laaang ferieopphold i utlandet.. var vell kanskje ikke offisielt sammen, den hun er den rette.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eg e redd for at han vil synes at det e heelt utrolig teit..eller at han vil bruke det mot meg seinere. Desuten vil eg at han skal se kor vondt eg har det..tror nesten det e det eneste som funker.. 5021323[/snapback] Jeg ville syntes at det hadde vært veldig fin om jenten hadde skrevet et brev til meg for å kunne si noe hun holdt inne, men gjerne skulle ha fortalt meg. Jeg tror jeg ville blitt veldig glad for da hadde jeg vist at hun stolte veldig på meg og var glad i meg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skole, arbeid, forsksjellig arbeid, laaang ferieopphold i utlandet.. var vell kanskje ikke offisielt sammen, den hun er den rette.. 5021695[/snapback] Kjenner til det der. Det er 2 år siden, jeg tenker på henne fortsatt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Coke lovin chick: Fortell han det. Som Chris sier, ville heller at jenta sa ifra til meg. Er jo ikke sikkert at han tenker over det, og det er heller ikke sikkert at han er noe å ta vare på. Du får bare vurdere hvordan han oppfører seg mot deg, en kjæreste SKAL bry seg om deg, og når han er utro så gjør han det motsatte. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Coke Lovin Chick: Hvis du ikke får det ut kommer han til å tro at alt er som det skal, mens det egentlig, for din del, ikke er det. Få det ut! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) En ting skal du i hvert fall ha, Tnn: Du er flink til å sette ord på følelsene og tankene dine Det er virkelig en gave du bør sette pris på. enig med darkness der, ble litt rørt av innlegget ditt. At du tør og snakke om følelser er også en stor gave, har altid hatt problemer med det. du sier at de som har brukket bein har det vondt, som i of for seg er rett. men hvem så helst kan se at noen har brukket et bein. Ikke hvem som helst kan se det som er physisk(tror det er sånn det skrives?). Endret 18. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 physisk(tror det er sånn det skrives?) Det er psykisk det skrives. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Liten og muligens patetisk tanke: Når jeg gikk i 9.klasse, var vi på leiskole og danset "Slow"... Jeg danset med en jente som het victoria. Jeg husker det den dag i dag som om det var i går kveld. I gymmen i dag skulle vi holde hender (jente og gutt) og hoppe liksom sidelengs nedover salen... Jeg holdt hender med en som heter Cecilie, hun hadde så varme, myke små hender. Dette er noe jeg vil huske like godt om 10 år... Vel vel.... som brannmuren i XP så har ikke denne hendelsen ført til noe annet enn en liten notis på dette forumet... noe som sikkert er like bra :!: Sperr det inne og ikke tenk over det... kjærlighet er menneske rasens eneste svakhet! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hadde eg bare fått tak i kjæresten min så eg fikk snakket skikkelig med han.. uansett..fikk ikke sove i kveld pga han og då gikk det selvfølgelig elendig på naturfagsprøven i de to første timene i dag..søren og! føler at alt forsvinner under meg og at det e absolutt ingenting eg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hadde eg bare fått tak i kjæresten min så eg fikk snakket skikkelig med han.. uansett..fikk ikke sove i kveld pga han og då gikk det selvfølgelig elendig på naturfagsprøven i de to første timene i dag..søren og! føler at alt forsvinner under meg og at det e absolutt ingenting eg kan gjøre med det. 5024760[/snapback] Han fortjener ikke dine tårer, så ikke gi han dem. *gi en klem* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Haha, jeg tror kom over en "diagnose" som sikkert en del her kan kjenne seg igjen i. "Love Shy" The term love-shyness is sometimes used to designate a specific type of severe chronic shyness. Love-shy people find it difficult to be assertive in informal situations involving potential romantic or sexual partners. For example, a love-shy heterosexual male will have trouble initiating conversations with women. The word love-shyness was probably coined by the psychologist Brian G. Gilmartin, who researched this phenomenon in heterosexual males. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Haha, jeg tror kom over en "diagnose" som sikkert en del her kan kjenne seg igjen i."Love Shy" The term love-shyness is sometimes used to designate a specific type of severe chronic shyness. Love-shy people find it difficult to be assertive in informal situations involving potential romantic or sexual partners. For example, a love-shy heterosexual male will have trouble initiating conversations with women. The word love-shyness was probably coined by the psychologist Brian G. Gilmartin, who researched this phenomenon in heterosexual males. 5024936[/snapback] Takker kjempe mye... endelig har jeg fått ET ord som beskriver meg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dagens høydepunkt i dag var da en halv-junkie jeg møtte på bussholdeplassen sa " Du må dra mange damer med det utseendet der " Da ble jeg glad Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Haha, jeg tror kom over en "diagnose" som sikkert en del her kan kjenne seg igjen i."Love Shy" The term love-shyness is sometimes used to designate a specific type of severe chronic shyness. Love-shy people find it difficult to be assertive in informal situations involving potential romantic or sexual partners. For example, a love-shy heterosexual male will have trouble initiating conversations with women. The word love-shyness was probably coined by the psychologist Brian G. Gilmartin, who researched this phenomenon in heterosexual males. 5024936[/snapback] Takker kjempe mye... endelig har jeg fått ET ord som beskriver meg 5024963[/snapback] Synes ikke sosialfobi beskriver deg da? Du kan jo strengt tatt ikke skille det fra det over. Endret 18. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Sosial angst er mitt problem i hovedtrekk da... Men jeg kommer alltid lettere i kontakt med gutter enn jenter... Why me... Why........ :!: Men det med jenter kommer... blir vel kanskje noen fester før jul.. Må få opp selvtilliten litt så får vi se... EDIT: I hovedtrekk kommer det av at gutter liker og kan mer data... og det er det eneste jeg kan... Endret 18. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sosial angst er mitt problem i hovedtrekk da... Men jeg kommer alltid lettere i kontakt med gutter enn jenter... Why me... Why........ :!: Men det med jenter kommer... blir vel kanskje noen fester før jul.. Må få opp selvtilliten litt så får vi se... 5025388[/snapback] Greia er den at jenter er en mer perstasjonsituasjon enn å snakke med gutter (med mindre du skulle være bifil da selvsagt). Det blir dermed naturlig at du med sosialfobi vil vike unna jenter. Da blir de vanskelig å skille fra hverandre.EDIT: I hovedtrekk kommer det av at gutter liker og kan mer data... og det er det eneste jeg kan... 5025388[/snapback] Nei, det gjør nok ikke. Et eller annet har skjedd som har gjordt at du ikke er like sosial som andre. Du har lettes for å snakke om data, og der stopper det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Du har lettes for å snakke om data, og der stopper det. 5025722[/snapback] you win EDIT: Faen då... når eg tenker meg om så snakker eg kun om data når eg først åpner kjeften.... også skole oppgaver i gruppe arbeid... men jeg blir liksom ikke den mest pratsomme personen i gruppen! Lurer på om det ville vært et lurt trekk av meg og gå IKT-driftsfag neste år? Endret 18. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du har lettes for å snakke om data, og der stopper det. 5025722[/snapback] you win 5025830[/snapback] HeheEDIT: Faen då... når eg tenker meg om så snakker eg kun om data når eg først åpner kjeften.... også skole oppgaver i gruppe arbeid... men jeg blir liksom ikke den mest pratsomme personen i gruppen! 5025830[/snapback] Kan ha noe med at du ikke vil utgi deg selv eller snakke om personlige ting. Hva vet vel jeg.Lurer på om det ville vært et lurt trekk av meg og gå IKT-driftsfag neste år? 5025830[/snapback] Tror det er flere som har tatt det der som kan skrive under på at det ikke var så lurt alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg