wewwen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva med " Problemer med kjærlighet? da hjelper vi deg" eller " kjærlighetspatrulien" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hva om dere starter en sjekketråd da?? Finnes sikkert her på forumet fra før også. Sikkert masser av jenter her dere kan prate med. 5020075[/snapback] Dessuten er det alt for få jentebrukere her .. Ellers en god ìde Endret 17. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nå skal jeg sutre.For nå er jeg faen mæ så lei av at denne tråden sklir ut gang på gang! Jeg har ikke posta her på 4uker, og det har jeg god grunn til. For det går ikke ann å poste her. Alle tar opp "det morsomme" og det som kan betegnes som pirking. Kan alle være så snille å ta opp det "triste" i poster, og dermed prøve å hjelpe folk? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Sikkert masser av jenter her dere kan prate med. 5020075[/snapback] Alle jentene her er opptatt. 5020103[/snapback] Jeg er ikke... ( hørte det litt desperat ut..? ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nja, litt kanskje? Men du er søt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jøsses, utrolig! Korreksjon: De fleste jentene er opptatt. RxJ0n: Glede tar vekk tristheten her i livet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Sikkert masser av jenter her dere kan prate med. 5020075[/snapback] Alle jentene her er opptatt. 5020103[/snapback] Jeg er ikke... ( hørte det litt desperat ut..? ) 5020781[/snapback] Åneeeeeida, overhode ikke Bor ikke sånn tilfeldigvis i nærheten av Gjøvik? Kan alle være så snille å ta opp det "triste" i poster, og dermed prøve å hjelpe folk? 5020756[/snapback] Hva er det jeg har gjordt de siste sidene da? Dessuten, tror du ikke det hjelper å se på de lyse tingene som skjer rundt seg? Ser man og fokuserer man svart så blir livet svart. Endret 17. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff, skal til legen i morgen Har fått skikkelig legeskrekk nå Foten har blitt mer vond og det kjennes ut som den skal sprenge når jeg går på den Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff, skal til legen i morgen Har fått skikkelig legeskrekk nå Foten har blitt mer vond og det kjennes ut som den skal sprenge når jeg går på den 5020840[/snapback] Bare huska at legen er ikke der for og skade deg! Han vil deg alt godt og prøver og hjelpe deg prøv og ikke tenk så mye på det bare møt opp liksom ps tastaturet virker ikke skikkelig derfor jeg ikke har skilletegn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff, skal til legen i morgen Har fått skikkelig legeskrekk nå Foten har blitt mer vond og det kjennes ut som den skal sprenge når jeg går på den 5020840[/snapback] Bare huska at legen er ikke der for og skade deg! Han vil deg alt godt og prøver og hjelpe deg prøv og ikke tenk så mye på det bare møt opp liksom ps tastaturet virker ikke skikkelig derfor jeg ikke har skilletegn 5020983[/snapback] Hmm, men jeg er så forbanna livredd infeksjoner osv... Skader og sykdommer er mitt værste mareritt! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 herregud eg e så deppa..har det dødsvondt. Sitter nok en gang og depper over kjæresten min..han kom og ba om unnskylding i går, og han var så lei seg. Dumme meg greide ikke å kjefte på han..sånn gjør eg alltid!! og no sitter eg inne med masse sårede følelser og ting eg vil si.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nå skal jeg sutre.For nå er jeg faen mæ så lei av at denne tråden sklir ut gang på gang! Jeg har ikke posta her på 4uker, og det har jeg god grunn til. For det går ikke ann å poste her. Alle tar opp "det morsomme" og det som kan betegnes som pirking.Kan alle være så snille å ta opp det "triste" i poster, og dermed prøve å hjelpe folk? 5020756[/snapback] Synes du er veldig opptatt av at alle skal gjøre ting etter din metode jeg? Som Ernie sa, han har da vitterlig prøvd å hjelpe. LITT småsnakk må gå an. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 faktisk, så føler JEG at JEG får mer ut av hjelpen hvis det ikke er snakk om KUN det ene temaet jeg finner sårt, men gjerne litt småprat og litt spøk (ikke erting, men spøk som man finner ironien lett i) la oss si at jeg er bedt på en fest men ikke vil gå, så vil ikke jeg høre 1000 folk si bare gå, men heller komme med erfaringer, eller tips osv uten at jeg må be om det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 herregud eg e så deppa..har det dødsvondt. Sitter nok en gang og depper over kjæresten min..han kom og ba om unnskylding i går, og han var så lei seg. Dumme meg greide ikke å kjefte på han..sånn gjør eg alltid!! og no sitter eg inne med masse sårede følelser og ting eg vil si.. 5021067[/snapback] Skriv et brev til ham, der du forteller akkurat hva du føler og tenker. Legg det i postkassen hans og send en sms der du ber han lese nøye igjennom brevet. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eg e redd for at han vil synes at det e heelt utrolig teit..eller at han vil bruke det mot meg seinere. Desuten vil eg at han skal se kor vondt eg har det..tror nesten det e det eneste som funker.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eg e redd for at han vil synes at det e heelt utrolig teit..eller at han vil bruke det mot meg seinere. Desuten vil eg at han skal se kor vondt eg har det..tror nesten det e det eneste som funker.. 5021323[/snapback] Hvis ikke du greier å få det ut muntlig, og du bare tilgir når han ser på deg med de utspekulerte valpeøynene dine, så er det kanskje ikke så lurt? Bruke det mot deg? Bruke følelsene dine og din ærlighet mot deg? Jeg sier ikke at du skal si "Jeg hater egentlig den stygge buksen din, og tissen din er egentlig for liten!". Mer noe sånt som: "Da du var utro såret du meg virkelig mer enn jeg kan beskrive med ord. Det føltes som om du stakk en kniv i magen på meg og vred den rundt.. til slutt var det bare et tomrom igjen". OK, så trenger du kanskje ikke være så dramatisk, men si akkurat hva du føler. Se deg kan han gjøre etterpå. Og da kan han få se hvor vondt du har det. I tillegg vet han hvordan du føler det. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dagens tanker: Hmm.. i dag har vært en spesiel dag. Alt burde være tilsynelatende bra. Jeg har akkuratt kjøpt moped, fått lappen og vært 1 uke på Mallorca. MEN, Skolen er blitt fremmed, en uke er mye og sette seg inn i, lærerne er så teite, er bare 2 lærere jeg liker.. engelsk lærer er helt banan i hode, "Knock off the Computers" sa hun .. det er ikke det eneste.. skulle ønske jeg slapp alle leksene på skolen.. blir så mye nå igjen.. ting samler seg og jeg blir, ja, litt lei.. Det har kommet et par nye lyspunkt da.. mopeden og slikt er jo med på og skaffe et sosialt liv og jeg har begynt og snakke med ei jente jeg liker igjen.. Men de er så vanskelige, lurer av og til på om jenter tør og vise følelsene sine? og gråte er ikke følelser begyner jeg og tro, men man kan si følelser. Det jo stor forskjell på om man sier f.eks: Gla i deg eller: Jammen jeg mener det, jeg er skikkelig gla i deg. Hva virker mest fortrolig? begyner og bli lei av folk som oppfører seg som om de var 14 når de er 16. "Im NoT PeRfEcT, ArE YoU?" uff.. det er så mye man kan klage på der ute.. får nesten lyst til og skrive en lang liste!.. Men ting baller på seg, Knakk kicken til mopeden, er blakk, igjen, og Bestevennina depper over en gutt .. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Blir lei meg når andre er lei seg.. Mallorca var jo på en måte ferie, men egentlig ville jeg ikke være med. Hadde jeg blitt hjemme hadde jeg sluppet og måtte ta opp igjen masse prøver og gjøre masse oppgaver ekstra. Også kunne jeg har kjørt moped til skolen, og sluppet alle som spør om mallorca var bra. Det var ikke det!, De få personene du blir kjent med en egentlig falske og flyturen er et eneste helvette av trange seterygger som mannen foran presser ned i knea så jeg skriker mens flyvertinnene kaster varm kaffe rundt mens turbulensen herjer.. Av og til burde man fått lov til ting man ikke har. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg slippet alle overaskelsene som lurer. Vennegjengen krangler over en bagatel og alle er bare sure. Uff, er dumt og klage over så lite, det vet jeg. Men jeg prøver og se fremover, for jeg vet at det venter bedre ting. Som den dagen du får deg den dama du har drømma om lenge, ja jeg tror ikke det er så lenge til nei, men i mellomtiden må jeg sitte her og vente og slite med lekser og sure venner.. Man er egentlig så alene, jeg vil jo ikke at venna mine skal krangle? hva er vitsen? vi burde heller holde sammen, snart er alle i verden uvenner og det blir krig igjen. ÆSJ, deppe-drit. Jaja, life goes on sa ei jente til meg. Men hva om det stopper opp da? hva om faren din skader ryggen sin for resten av livet, mora di er drit sur hele tiden og du selv, bare vil unna, vekk og ha noen andre du er gla i og kose med. Det hadde vært det beste. Med mopeden kommer nye redsler, frykten for og bli stoppa og miste skilter\lappen pga trim hadde vært så surt. Men jeg har egentlig ikke noe og furte over. I helga som gikk da jeg var i mallorca er det 3 folk jeg kjenner som har skada seg ALVORLIG i mopedulykker, en av dem var bare minutter fra og dø, ei anne ble påkjørt av bil og har brukket masse bein og ligger på sykehus. De som har det vondt. Alle er så opptatt av seg selv iblant, jeg prøver hele tiden og gjøre andre godt, det har jeg fortalt om før. Er jo såklart ikke så mye jeg kan gjøre, men når noen kommer og spør om noe sier jeg ofte ja, vil være snill. Når jeg snakker med folk, spesielt jenter, så passer jeg på og tvinge frem at ting ikke er så surt og at de ikke er så stygge som dem skal ha det til, de er jo pene alle sammen! men så er det slike herpa folk der ute som ødelegger dem. Ikke bare folk men fester, drikking, røyking osv.. det er en grunn til at det er aldersgrenser på ting! Uff jeg klager over mye, men verden er ikke en lekeplass! Skal den fungere må alle gjøre sitt. Folk som driter i alt samtidlig som dem ikke er hjelpsome på noen slags måte burde vært bannet\kicka en stund til dem skjønte at dem må skjerpe seg. Lurer på om dere gidder og lese alt dette, er sikkert ikke alt som har så mye mening... Men det var da mine tanker for i dag liksom.. så hvis dere ikke liker dem eller har noen invendinger, ok, det er deres menig, er et fritt land og alle sliter med sitt... TnN.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 En ting skal du i hvert fall ha, Tnn: Du er flink til å sette ord på følelsene og tankene dine Det er virkelig en gave du bør sette pris på. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Men men ... u klarer deg nok fint du... jeg vet ikke jeg har aldri tørt og prøve meg en gang så jeg kan ikke uttale meg 5019889[/snapback] Jeg tror hele greia bunner ned i det der jeg. Du er egentlig pissur på deg selv fordi du ikke forsøker. 5019940[/snapback] Stemmer vel det Men det er vel litt dypere enn det... gleder meg til eg begynner å jobbe. Får min faste rutine hver eneste dag hele uken hver uke hele året... Jeg må ha rutine eller så Det kommer nok... det kommer nok.... Tar bittelitt hver dag... i år er mitt badass år... Har aldri kommet for sent noen gang... men nå er det nok... jeg valgte feil, almenne BLÆ.. så jeg bare daffer dette året og tar VK1 Elektronikk neste år.... Små unger.... de i klassen de e jo 15 og 16 jeg e 18 og jeg er vel kanskje litt for ikke voksen men kjedelig for alderen... natti.. Trenger søvn.. 8 timer i morra og spansk prøve.. eneste fage jeg er noe lunde gøy :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 En ting skal du i hvert fall ha, Tnn: Du er flink til å sette ord på følelsene og tankene dine Det er virkelig en gave du bør sette pris på. 5021379[/snapback] Jeg prøver og gjøre hverdagen bedre for andre har jeg sagt selv om jeg opplever den som tung selv Playing: "Absolute Rock Ballads Classics - Meat loaf - I´d do anything for love" hmm TnN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg