Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Takker Ernie... :D

Får heller prøve og åpne kjeften i morra på skolen :yes:

5014893[/snapback]

Bra :thumbup:

Så lenge du gjør et forsøk er alt vell. Bare vær obs på at du kan får mindre vellykkede dager enn andre. Dette er helt normalt, og da er det bare å tenke på de dagene du faktisk fikk til noe. Føles veldig bra når man kan gå og legge seg med en følelse av å ha lykkes litt sosialt.

Lykke til med morgendagen :thumbup:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!: Første gang eg faktisk gleder meg til en Mandag :!:

Det stemmer det... viss eg får et sosialt nederlag... så ja blir eg helt fucked

Eg kan holde på det i flere uker eg.. er eg sint på en blir eg sint på alle....

Uff... Kjøre nettopp forbi en buss i over ** i en ** sone... dårlig samvittighet,

men det var nå felt i samme rettning...

Hmm lurer på hvordan første stege mot en jente blir... viss vi skal ta noe spontant her..... viss jeg går opp til henne og vi har egentlig aldri snakket sammen hva sier jeg då for å få i gang samtalen... den med været er greit... men noe litt mer hold bart

Altså... situasjonen for meg nå. eg reiser meg... går bort mot pulten hennes og har øyenkontakt hele veien... OMG blir dårlig bare på tanken

Men takker igjen Ernie ... skal slutt å whine nå :!:

Finner sikker på noe artig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hva skal man gjøre når drømmedama skal operere og det er stor sjangse for at det ikke går rette veien? Vi har vært sammen i litt over 2 år nå så jeg har blitt ganske avhengig av den jenta. Faktisk så avhengig at jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til hvis hun dør.. Noen som har vært gjennom det samme?

Trodde aldri at jeg kunne bli så glad i noen før jeg møtte denne jenta, vi har hatt kontakt hver dag siden vi ble sammen. Før jeg ble sammen med henne var jenter kun til å rote med på en og annen fest.. Var noe helt annet med henne..

Sliter ganske mye for tiden pga dette. Jeg prøver å gjøre andre ting, men det hjelper ikke så veldig. Har mistet all lyst til å gjøre noe igrunn. Føler meg slapp til en hver tid--

Virkelig ikke sundt å bli for glad i noen.. :(

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre når drømmedama skal operere og det er stor sjangse for at det ikke går rette veien? Vi har vært sammen i litt over 2 år nå så jeg har blitt ganske avhengig av den jenta. Faktisk så avhengig at jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til hvis hun dør.. Noen som har vært gjennom det samme?

5016538[/snapback]

Har aldri vært igjennom "worst case scenario" på den måten der, ei heller noen store operasjoner. Derimot har jeg vært igjennom flere mindre og det er planlagt 2 av alvorlig grad så jeg har vel forsåvidt litt bakgrunn for å uttale meg vil jeg anta.

Skal man i det heltatt igjennom en hvilken som helst operasjon, liten eller stor, er det alltid viktig å føle at man har støtte rundt seg. Operasjoner er som regel traumatisk og noe vanskelig, spesielt hvis det innvolverer større risikoer. Derfor er det viktig å ha folk rundt seg. Dette trenger overhode ikke være noe avansert greie. Moralsk støtte er det som virkelig betyr noe. Med andre ord trenger du ikke si noe klokt eller noe, men bare være der og gjøre det du ellers måtte føle for. Jeg kan godt skjønne at det er vanskelig å se en kjær person bli trillet inn til en operasjon, men kunne aldri tenke meg å gjennomføre en operasjon uten at jeg VEIT det er folk som sitter og venter på at jeg skal våkne opp igjen.

Vet ikke hva du legger i "stor sjanse", men det vil alltid være risikoer ved en operasjon. La nå for all del ikke la deg stoppe fra å møte opp. For alt du vet kan det gå helt smertefritt.

Stort mer er det vel ikke å si. Det er vanskelig å sitte og vente på at det skal bli ferdig, men som sagt er moralsk støtte svært viktig.

Edit: Ikke forvent det verste, håp på det beste. Det er vel det beste tipset jeg kan komme opp med.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Takk for at du gidder å svare. Vel, siste gang gikk det ikke bra.. Jeg prøver uansett å være positiv overfor henne. Jeg gjør alt som er til det beste for henne selv om det er litt vanskelig når en selv synes at livet virker meningsløst

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Takk for at du gidder å svare. Vel, siste gang gikk det ikke bra.. Jeg prøver uansett å være positiv overfor henne. Jeg gjør alt som er til det beste for henne.

5016668[/snapback]

Vel, at det ikke gikk bra forige gang betyr ikke at det ikke går bra denne gangen. Man kan ikke gjøre så veldig mye mer enn å være der og ha en positiv innstilling dessverre.

Er interessert i å høre hva du legger i stor sjanse. Er det bare fordi det ikke gikk så bra forige gang så er det ikke mye å bekymre seg over. Er det derimot noen reelle høye tall er saken verre.

Lenke til kommentar

Mine tanker i dag:

Jeg hater jenter, merkelig nok, men så er det vel alltid slik at vi

mennesker har en tendens til å hate det vi ikke kan forstå...

Hver gang noen nevner jenter og sex, blir jeg direkte forbanna...

Jeg orker ikke tanken på det en gang, det koker inni meg.

Sinnet bobler over og jeg ender opp med å gjøre noe dumt.

Faen ta alle sosiale situasjoner, jeg "krymper", hver gang jeg får

øyen kontakt med en jente... jeg kan ikke fordra den følelsen.

Så sterk den er, så mektig. Nei, faen ta jenter.

Grunnet mitt sinne mot jenter oppstår det en del teite situasjone,

jeg begynner og hate ting/personer som egentlig ikke burde ha noe imot.

Viss jeg ser en fin jente, så hater jeg henne. Vi har hørt om øyeblikkelig

kjærlighet. Hvorfor ikke øyeblikkelig hat?

Snakke med de hater jeg og, hvordan de bare venter på du sier noe feil.

Så de kan le av deg, gjøre narr av deg. Bedre og holde kjeft og bare se

dumt på de hver gang de spør om noe...

Når jenter snakker om at de har ligget med kjæresten sin så...*BOMB*

Viss jeg hadde hatt våpen der og da hadde jeg skutt en vel plassert kule

mellom øynene til jenta. Et først i skritte på gutten så i hode.

Der etter ville jeg ha kysset jenta på lippene, felt en tåre over at noe

så vakkert må gjøre noe så dumt og at det igjen fører til at hun på avlives.

Viss man klør, klør man. Har man en ond kvise, kverker man den.

Grunnlaget er: "Kverk/ødelegg det som er opphavet til dine onde/triste

følelser.

Vi kan takke Gud for at jeg ikke har tilgang på våpen, det er en jente på

skolen. Hun er sammen med en annen gutt i klassen.

Når de kysser i friminutte, så kunne jeg dradd opp en 50.cal pistol og blåst

hue av de begge uten å føle noe annet en enorm tilfredstillelse.

Jeg håper at hue mitt ordner seg, noe det sikkert gjør, viss ikke ender jeg

opp som en seriemorder/pedofil/sadistisk syk person med andre ord!

Jeg ser ansiktet hennes foran meg nå, faen så sint jeg blir og deppa...

Dø Dø Dø Dø skal hun ja... eller forsvinne fra skolen på en annen måte.

Bare hun slutter og forpeste skolen for meg!

:ermm:

Det jeg skriver her gjelder folk her på forumet å... hun eline eller ka hun heter skrev i en tråd at hun var hos kjæresten, han sov fordi hun hadde slitt han ut...

ARG... jeg ble så forbanna :mad:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Enten så er du bare en fryktelig bitter person, ellers er du håpløst forelsket!^^

5019789[/snapback]

En helt forjævlig kombinasjon vil jeg tro :yes:

Du kan tenke deg då... gå i fra å være forelsket i en til en annen og faktisk aldri få være med noen av de du blir forelsket i....

Endret av chills
Lenke til kommentar

Enig med deg.

Er forrykende misunnelig på alle som er så heldige å ha et forhold.

Og lysten til å jule opp noen er så absolutt der når jeg ser folk koser seg offentlig.

Kjipt jeg er altfor grei...

Men, men, kanskje jeg er heldig snart.

Noe må da skje etter å ha blitt 'dumpa' av 10-15 jenter de siste årene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...