Den Røde Tsar Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sånn som i alle andre situasjoner hvor du kjemper mot andre, vær hensynsløs grådig og offensiv. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sånn som i alle andre situasjoner hvor du kjemper mot andre, vær hensynsløs grådig og offensiv. 5005803[/snapback] You know you will always be my role-model Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så vennskapet deres betyr egentlig ingenting for deg? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvordan fikk du det inntrykket? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du går jo bak ryggen hans. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Uff Uff Uff... kjærlighet er jo egentlig aldri vært noe som går knirkefritt... Jeg har en god venn som har kjent siden før barnehagen... og jeg ville ikke latt en krangel over noe som sikkert ikke villle var livet ut ødelegge det vennskapet... "Mange fisk i havet.. " Herregud, poenget er vel bare å finne en som er fin, snill, hyggelig, morsom eller hva du nå måtte foretrekke.... Kjærlighet er vel et litt flytende begrep i dag... mange dater en person reint av fysiske grunner og behov.. egentlig ikke noe veldig forelskelse eller kjærlighet... Bare to mennesker som føler seg tiltrukket av hverandre... og ønsker og ha det utrykket det må "interesante" måter... Det kommer vel også an på alderen deres... tenårings kjærligheter har vel egentlig ikke noe grunnlag for å vare så altfor lenge.... som oftes er det veldig fysiske forhold de den alderen... Men viss det er snakk om skikkelig kjærlighet, du virkelig føler for denne jenta... så blir det noe annet.. .. på et helt annet nivå igjen... men då mener jeg FØLER... Også kommer du til det punktet... hvor du lurer om på om det er ekte kjærlighet... '' ¨ Også blir det hvordan denne jenta oppfører seg rundt deg... er hun interesert like mye i deg som du i hun... det er vel også viktig for at det skal funke... Det er vel noe du kan føle... når dere er sammen... og du merker fort om hun er noe og satse på.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Fy faen så dårlig jeg har det. Jeg bodde i norge i 7 år og det siste året ble jeg og mine venner veldig close, drømmejenta ble veldig god venn til meg, akk ja det er det beste året i mitt liv. Men så flyttet jeg tilbake til Island i sommer og jeg har det helt jævlig. Jeg bare chatter med vennene mine og skal besøke dem så ofte jeg har sjansen, og det vil de jo, og de har det kjempebra (bortsett fra at de mistet 1 venn, jeg mistet mange) og vennskapet deres med jentene er blitt bedre. Jeg hadde ikke lyst til å flytte men vi måtte. Det er det værste som kan skje. Jeg depper hver dag, og kan nesten si jeg gråter meg i søvn hver natt. Jeg har det så jævlig at det er ubeskrivelig. Så typisk at det siste året i norge var så bra Noen selvmordstanker har jeg ikke hatt, men likevel. Helt jævlig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvor gammel er du da, Jeg_ruler? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hørtes ikke så bra ut... Føler med deg! Men av erfaring så ( selv om det ikke virker slik nå) blir ting bedre etterhvert... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg er 15. Føler meg mest som en Nordmann, og kommer til å flyttet til Norge med en gang jeg får muligheten. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du går jo bak ryggen hans. 5006460[/snapback] Men seriøst, mener du det er bedre å si det til ham, så vi må bli bitre konkurrenter om jenta? Da vil jeg heller at han skal leve lykkelig uvitende til jeg eventuelt kanskje får napp hos jenta. Hvis det ikke skjer noe mellom meg og henne og uavhengig om det skjer noe mellom han og henne, behøver han ikke å få vite noe. Og hvis jeg (som jeg håper inderlig) skulle få napp hos jenta, så er det greit for meg at han skal være litt bitter på meg en periode, jeg har jo tross alt fått drømmejenta. Så i hans verden er jeg ikke forelsket i henne med mindre det skjer noe mellom oss to. Da slipper han å skule på meg hele tiden... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du går jo bak ryggen hans. 5006460[/snapback] Men seriøst, mener du det er bedre å si det til ham, så vi må bli bitre konkurrenter om jenta? Da vil jeg heller at han skal leve lykkelig uvitende til jeg eventuelt kanskje får napp hos jenta. Hvis det ikke skjer noe mellom meg og henne og uavhengig om det skjer noe mellom han og henne, behøver han ikke å få vite noe. Og hvis jeg (som jeg håper inderlig) skulle få napp hos jenta, så er det greit for meg at han skal være litt bitter på meg en periode, jeg har jo tross alt fått drømmejenta. Så i hans verden er jeg ikke forelsket i henne med mindre det skjer noe mellom oss to. Da slipper han å skule på meg hele tiden... 5007136[/snapback] Vel, du vet nok sikkert hva som er best for dere. Jeg som person går som oftest alltid for ærlighet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du går jo bak ryggen hans. 5006460[/snapback] Men seriøst, mener du det er bedre å si det til ham, så vi må bli bitre konkurrenter om jenta? Da vil jeg heller at han skal leve lykkelig uvitende til jeg eventuelt kanskje får napp hos jenta. Hvis det ikke skjer noe mellom meg og henne og uavhengig om det skjer noe mellom han og henne, behøver han ikke å få vite noe. Og hvis jeg (som jeg håper inderlig) skulle få napp hos jenta, så er det greit for meg at han skal være litt bitter på meg en periode, jeg har jo tross alt fått drømmejenta. Så i hans verden er jeg ikke forelsket i henne med mindre det skjer noe mellom oss to. Da slipper han å skule på meg hele tiden... 5007136[/snapback] Jeg gjorde sånn halveis som deg der, lot han ha det "moro", men sånn når han ikke så så gjorde jeg små ting som å flørte, legge ann på litt og sexe litt. Endte med at kameraten min og hun gjorde det slutt, han snakket ikke med meg på mange månder, sexingen fortsatte. Men gutter er aldri sure lenge vett, kameraten din finner seg ei ny tøs og så er han like blid på deg, og kanskje takker deg for at han ble kvitt hu du da driver med. La jentene gå på rundgang, og det er vel best når dem har mest mulig erfaring, er det ikke?? forøvrig enig med hun derre darkness dama om ærligheten, men om han ikke spørr har du vel ingen grunn til å si noe heller. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg gjorde sånn halveis som deg der, lot han ha det "moro", men sånn når han ikke så så gjorde jeg små ting som å flørte, legge ann på litt og sexe litt. Endte med at kameraten min og hun gjorde det slutt, han snakket ikke med meg på mange månder, sexingen fortsatte. Men gutter er aldri sure lenge vett, kameraten din finner seg ei ny tøs og så er han like blid på deg, og kanskje takker deg for at han ble kvitt hu du da driver med. La jentene gå på rundgang, og det er vel best når dem har mest mulig erfaring, er det ikke?? forøvrig enig med hun derre darkness dama om ærligheten, men om han ikke spørr har du vel ingen grunn til å si noe heller. 5008287[/snapback] Forskjellen mellom deg og meg er at kameraten din var sammen med dama.. Det hadde jeg ikke gjort, selv om jeg var aldri så mye forelska. Og darkness|: Man kan jo spørre seg: Er det løgn å fortelle det som ikke er sant, eller er det løgn å ikke fortelle det som er sant? I dette tilfellet mener jeg at jeg er ærlig mot vennen min. Det jeg gjør, er stort sett å beskytte mitt eget privatliv. Jeg mener, det er ikke alle som vil fortelle hvem de er forelsket i, jeg er en av de som har det sånn. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Føler meg helt jævlig her!! Drit redd for at jeg mister beinet eller noe. Sitter å skjelver av frykt konstant! Har omtalt det i SO4, men uansett! Har pådratt meg 3grads forbrenning på ett lite sted på beinet! Endret 15. oktober 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du mister nok ikke benet av den grunn, men det er klart det er litt ekkelt. Ta det med ro du, det blir bra om en stund igjen. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg gjorde sånn halveis som deg der, lot han ha det "moro", men sånn når han ikke så så gjorde jeg små ting som å flørte, legge ann på litt og sexe litt. Endte med at kameraten min og hun gjorde det slutt, han snakket ikke med meg på mange månder, sexingen fortsatte. Men gutter er aldri sure lenge vett, kameraten din finner seg ei ny tøs og så er han like blid på deg, og kanskje takker deg for at han ble kvitt hu du da driver med. 5008287[/snapback] Du hadde sex med kjæresten til kameraten din? Det kan ikke ha vært særlig seriøst hvis det var så greit at du gikk bak ryggen hans på den måten. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Du hadde sex med kjæresten til kameraten din? Det kan ikke ha vært særlig seriøst hvis det var så greit at du gikk bak ryggen hans på den måten. 5011390[/snapback] Jeg tror han heller mente at han lekte litt deilig foran henne. "Sexe" blir vel omtrent det samme som å "Flexe", in a way. Ustedalen, hvordan klarte du det? (tør ikke gå inn i SO4, den er så stor) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Du mister nok ikke benet av den grunn, men det er klart det er litt ekkelt. Ta det med ro du, det blir bra om en stund igjen. 5011389[/snapback] Skal prøve det ja, men har nettopp snakket med mannen til søskenbarnet mitt! Han ble 3grads forbrent på papirmasse eller noe, og vart limt fast i ett kokvarmt rør i en halvtime! Han mistet en finger å lå på sykehus i 8 uker! Og han hadde smerter, og helt rosa arm! Jeg har ett helt hvitt sår og kjenner ingen smerte! Mest sannsynelig har nervene brent opp der. DET er bekymringsfult! Edit: Har blitt skråsikker på at jeg har fått en infeksjon i såret! Endret 15. oktober 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg