Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Some people want it all

But I don't want nothing at all

If it ain't you baby,

If I ain't got you baby

Some people want diamond rings

Some just want everything

But everything means nothing

If I ain't got you yeah

Fra en låt av Alica Keys

Warren G har en ganske omvendt versjon av låta:

I want it all; money, fast cars

Diamond rings, gold chains and champagne

Shit, everydamn thing

I want it all; houses, expenses

My own business, a truck, hmm, and a couple o' Benz's

I want it all; brand new socks and draws

And a bowl everytime I stop and talk to y'all

I want it all, all, all, all

I want it all, all, all, all, all

... tipper den heter "I want it all" ;)

(om ikke WarrenG har noen fete rytmer jeg ikke har fått med meg støtter jeg din versjon)

Edit : tidE , skulle bare sjekke om Edit var et palindrom.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Styr unna. Jenter søks.

edit: noen veffal.. :hm:

kunne ikke være mer enig i det. Jeg har nesten gitt opp å skjønne jenter.....ikke at jeg er blitt ghey, men jeg er blitt jææææææævlig mye mer deffensiv etterhvert.

Jenter driver med en "lek" de kaller for "hard to get". Jeg syns generelt det er feil. Det er feil å leke med andres følelser. Jeg har blitt utsatt for håp om at det i det hele tatt bli noe mellom oss, så ble jeg fratatt det, så fikk jeg håp IGJEN og så ble jeg fratatt det par dager etter....altså. jeg GIR OPP.

men om du skal være kald og deffensiv så trur andre jenter sikkert at jeg er enten homo eller helt maksimalt teit....ingen som gidder å finne ut HVORFOR folk er på deffensiven osv. Jeg har faktisk snakket med henne litt om "forskjellig", funnet ut hvordan hun har det hjemme, hvordan hun har det sånn generelt, osv. Vi er blitt gode venner. men det blir aldrig mer enn det.

men seriøst...syns det er bare generelt TEIT å leke "hard to get", gi håp til flere gutter og så "velge og vrake". God damn...

Jeg gir opp...heh

PS: høres ut som jeg er i puberteten? heh...have no f***n clue, men jeg er iaff ikke helt tenåring lenger.

Lenke til kommentar
Styr unna. Jenter søks.

edit: noen veffal.. :hm:

kunne ikke være mer enig i det. Jeg har nesten gitt opp å skjønne jenter.....ikke at jeg er blitt ghey, men jeg er blitt jææææææævlig mye mer deffensiv etterhvert.

Jenter driver med en "lek" de kaller for "hard to get". Jeg syns generelt det er feil. Det er feil å leke med andres følelser. Jeg har blitt utsatt for håp om at det i det hele tatt bli noe mellom oss, så ble jeg fratatt det, så fikk jeg håp IGJEN og så ble jeg fratatt det par dager etter....altså. jeg GIR OPP.

men om du skal være kald og deffensiv så trur andre jenter sikkert at jeg er enten homo eller helt maksimalt teit....ingen som gidder å finne ut HVORFOR folk er på deffensiven osv. Jeg har faktisk snakket med henne litt om "forskjellig", funnet ut hvordan hun har det hjemme, hvordan hun har det sånn generelt, osv. Vi er blitt gode venner. men det blir aldrig mer enn det.

men seriøst...syns det er bare generelt TEIT å leke "hard to get", gi håp til flere gutter og så "velge og vrake". God damn...

Jeg gir opp...heh

PS: høres ut som jeg er i puberteten? heh...have no f***n clue, men jeg er iaff ikke helt tenåring lenger.

Føler det samme jeg også. Helt for jævlig spør du meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det verste og mest idiotiske en kan gjøre når en er deprimert og før en blir deprimert er å ramse opp alt det vonde som har skjedd den siste tiden eller siste halvåret f.eks.. Ramse opp med alt det kjipe..

Slutt med det om dere vil ha lykken tilbake.

Jeg mistenker forresten at min beste venn driver med hasj, normalt depper jeg ikke men dette er nesten til å drepe seg selv over. Hva faen skal jeg gjøre om jeg mistenker riktig?

Lenke til kommentar
Jeg mistenker forresten at min beste venn driver med hasj, normalt depper jeg ikke men dette er nesten til å drepe seg selv over. Hva faen skal jeg gjøre om jeg mistenker riktig?

Hasj er ikke verdens undergang. Så lenge det ikke tar helt overhånd er det det så og si uskadelig. Og det er ikke slik at man blir narkoman av å røyke en blås i ny og ne.

Lenke til kommentar

catching her away.

I wish I had a reason, no I wosh i had an eye.

I wish I had an eye, and with it i could cry.

A tear would run for the world to see.

But most important off all. the one i need.

the one who could help me, the one i want.

no matter now, i'm tired of the hunt.

She told me she cared. she told me she loved.

no matter now, i just got shoved.

I wish i had an eye, I wish I could cry.

for if I dont soon, I know i'll die.

//mekket meg et dikt... det er det jeg pleier å gjøre da følelsene tar overhånd. har en dame på besøk, men hun tar ingen av mine tilnærmelser. :no:

merk tiden... hun sover nå. får ei sove, for mye som må ut.

damn you, Love. DAMN YOU!

Lenke til kommentar
Det verste og mest idiotiske en kan gjøre når en er deprimert og før en blir deprimert er å ramse opp alt det vonde som har skjedd den siste tiden eller siste halvåret f.eks.. Ramse opp med alt det kjipe..

Slutt med det om dere vil ha lykken tilbake.

hvis kameraten din begynner på valium, formett..! amfetamin.

basic alt han kommer over, DA kan du være jævla bekymra! :cry:

Lenke til kommentar

Jeg begynner å lure på om jeg faktisk er litt lykkelig for tiden.

Jeg syntes det er for få timer i døgnet, jeg får ikke tid til å gjøre alt jeg vil. Det er en herlig følelse.. for du får aldri tid til å sette deg ned, stirre i veggen og deppe, og tenke over hvor meningsløst livet er osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...