NothgaliC Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hvorfor i all verden skal kjærlighet gjøre så sinnsykt vondt?!? Det er jo strålende når det fungerer som det skal, men love hurts you, it really does :| Edit: Typisk at det skulle komme en skrivefeil der også Ord, kjærlighet er noe dritt. Hvorfor måtte mennesker få denne følelsen. Det svir i hjertet. Noe av den verste smerte en kan føle er når hun du elsker liker en annen eller når du føler deg alene og at ingen bryr seg. *synge* Love hurts, Love scars, Love wounds' and mars Any heart not tough or strong enough To take a lot of pain, take a lot of pain Love is like a cloud, it holds a lot of rain Love hurts, Ooo-oo Love hurts I'm young, I know, But even so I know a thing or two - I learned from you I really learned a lot, really learned a lot Love is like a flame It burns you when it's hot Love hurts, Ooo-oo Love hurts Some fools think of happiness, blissfulness, togetherness Some fools fool themselves, I guess They're not foolin' me I know it isn't true I know it isn't true Love is just a lie made to make you blue Love hurts, Ooo-oo Love hurts I know it isn't true I know it isn't true Love is just a lie made to make you blue Love hurts, Ooo-oo Love hurts Ooo-oo, Love hurts Ooo-oo *synge* Nazareth - Love Hurt Endret 9. september 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor i all verden skal kjærlighet gjøre så sinnsykt vondt?!? Vet ikke, men det suger! Hater det! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 *deppe* Give me time To realise my crime Let me love and steal I have danced inside your eyes How can I be real Do you really want to hurt me Do you really want to make me cry Precious kisses Words that burn me Lovers never ask you why In my heart the fire’s burning Choose my colour Find a star Precious people always tell me That’s a step A step too far Chorus: Do you really want to hurt me Do you really want to make me cry Do you really want to hurt me Do you really want to make me cry Words are few I have spoken I could waste a thousand years Wrapped in sorrow words are token Come inside and catch my tears You’ve been talking but believe me If it’s true you do not know This boy loves without a reason I’m prepared to let you go If it’s love you want from me Then take it away Everything is not what you see It’s over today *deppe* Culture club - Do you really want to hurt me? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nazareth - Love Hurt Korrekt, men det er en coverlåt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ikke nokk med at jeg klarer å miste dama denne uka, men også 800 spenn å den ene mobilen..... Alt går i motsatt retning for meg nu..... *ut å drikke* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Husk å slette nummert til damen så du ikke begynner å fylleringe henne senere i kveld da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Husk å slette nummert til damen så du ikke begynner å fylleringe henne senere i kveld da Desverre så kan jeg nummeret i hodet, ganske godt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Da får du få noen til å passe på mobilen for deg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 argh... er deppa over at det er helg, og jeg ikke får treffe hun jeg er forelska i før mandag.. Fikk en lang helgeklem da jeg gikk da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vær glad du i heletatt får treffe henne oftere en gang hver måned/annen måned Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 argh... er deppa over at det er helg, og jeg ikke får treffe hun jeg er forelska i før mandag.. Fikk en lang helgeklem da jeg gikk da Ja der kan du se... du har det egentlig ikke så værst alikevel. Jeg får ikke en klem engang! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ja der kan du se... du har det egentlig ikke så værst alikevel.Jeg får ikke en klem engang! Du skal holde deg vekke herfra! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) det føles ille nå, derfor er jeg deppa da men det er sant, det er ikke SÅ ille... darkness: jo, sant det, men uansett, det er liksom en evighet, du skjønner kanskje? *tenke på hvor heldig man _EGENTLIG_ er* Endret 10. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Klarte å miste den siste muffinsen ned trappa Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 det føles ille nå, derfor er jeg deppa da men det er sant, det er ikke SÅ ille... darkness: jo, sant det, men uansett, det er liksom en evighet, du skjønner kanskje? *tenke på hvor heldig man _EGENTLIG_ er* Mhm, jeg skjønner. Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror jeg har det bra jeg *dansehoppsprettesynge* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror jeg har det bra jeg *dansehoppsprettesynge* *holde Dr.X nede og tvinge han til å deppe* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Mhm, jeg skjønner. Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* Hvorfor så skjelden? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* Ok. Får se henne om ca ett år. Hun er nemlig utvekslingsstudent i Tyskland. Håper vi finner veien sammen igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg