Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir du hatet for noe du er, så er det enten noe ekstremt galt med deg, eller ekstremt galt med de som hater deg.

Gjør da følgende:

1. Finn ut hvem det er noe galt med

2. Eliminer den personen/personligheten det er noe galt med fra livet ditt

EOD.

det du hinter til her er selvmord da :roll:

Lenke til kommentar
Lever du en løgn, har du i det minste noe. Du blir likt.

Jeg sier ikke at det er noe bra eller optimalt å leve på denne måten,

men jeg mener dette må være bedre enn førstnevnte scenario.

Personen du blir faker blir likt, ikke du.

Skal forresten MYE til for at du som egen person skal bli hatet av alle, du vil nesten garantert finne noen som vil like deg for den du er. Gjelder bare å finne de rette personene...

(Men tror vi lar denne ligge, er ikke kommet noen nye argumenter på banen fra verken den ene eller andre siden så blir bare til at vi diskuterer i ring...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Fælt som dere rævsleiker TLZ da. Hva med å komme med egne synspunkter og argumenter?

Om hva da?

Jeg har jo sagt mine synspunkter. Dessuten har jeg ingenting i rumpa til TLZ å gjøre.

Btw: Hele posten din er egentlig så usaklig så du kan få den. Du poster bare for å lage et problem.

Lenke til kommentar
Fælt som dere rævsleiker TLZ da. Hva med å komme med egne synspunkter og argumenter?

Om hva da?

Jeg har jo sagt mine synspunkter. Dessuten har jeg ingenting i rumpa til TLZ å gjøre.

Btw: Hele posten din er egentlig så usaklig så du kan få den. Du poster bare for å lage et problem.

Sorry, jeg glemte jo at den eneste posten du har hatt i diskusjonen her var særs argumenterende, og fremmet ditt personlige syn og din personlige vinkling på saken:

Men ingen bør klage på TLZ, han er faktisk den (IMHO) beste forumbrukeren på dette forumet. Han er som oftest saklig og seriøs. Han er dessuten den som er best å uttale seg, og har ryddige poster....

Han vet mye, og har sikkert opplev mye også..

Mye two pennies....

Si meg, vet du egentlig hva vi dikuterte? Koz :)

Lenke til kommentar
Hvis du er en person ingen liker, så prøv heller å forandre deg. Finn ut hva folk ikke liker ved deg. Eks sier du stygge kommentarer uten å legge merke til det selv engang så tenk etter før du snakker og ikke vær slem. Bedre det enn å være helt falsk.

Sikker på alt ville falle sammen etterhvert om du var falsk, og ordentlig lykkelig vil du nok aldri kunne bli. Vil jeg tro.

Men hvor går grensen mellom å endre seg og å fake? MÅ det absolutt skje gradvis for at ingen skal tro du faker?

Jeg mener, når jeg faker, det gjør jeg sikkert ofte, så sier jeg ikke ting som kan virke sårende og sier ting som jeg tror er passe å si. Kan jeg ikke bare si at jeg forandrer meg som person? og når jeg er sammen med noen jeg ikke faker med, da forandrer jeg meg tilbake?

Man må jo nødvendigvis oppføre seg ulikt ettersom hvem man er sammen med. Bruker du slænguttrykk når du er hos mormor?

Lenke til kommentar
Masse svada

Ja hva må jeg argumentere for? Saken handler faktisk om hvorfor noen likte TLZ og har sagt mine grunner jeg.....

Det har da aldeles ikke vært noen diskusjon rundt hvorvidt man liker TLZ eller ikke, det har vært diskusjon rundt hans argumenter.

Istedenfor å delta aktivt selv, snakker du om hvor mye TLZ sikkert vet om saker og ting, og hvor meget han har opplevd. Dette er tarmsleiking, spør du meg.

Gi deg nå Rxj0n, før du havner langt ut i myra. Jeg har ikke tenkt til å dra deg opp.

Lenke til kommentar

Om hva da?

Sorry, jeg glemte jo at den eneste posten du har hatt i diskusjonen her var særs argumenterende, og fremmet ditt personlige syn og din personlige vinkling på saken:

Men ingen bør klage på TLZ, han er faktisk den (IMHO) beste forumbrukeren på dette forumet. Han er som oftest saklig og seriøs. Han er dessuten den som er best å uttale seg, og har ryddige poster....

Han vet mye, og har sikkert opplev mye også..

Mye two pennies....

Si meg, vet du egentlig hva vi dikuterte? Koz :)

Hey, ikke diss Rxj0n, han er en av kvalitetsdepperne her i tråden :p Han har mye å komme med, selv om han ikke har skrevet noe særlig i høstferien. Og nå vil jeg ha meg frabedt alle personangrep enten det er mot Rxj0n, TLZ, vt-iversen eller noen andre.

Det ble faktisk en bra diskusjon nå, om en side ved livet som faktisk er nokså viktig.

Men nå må dere forstå MITT poeng her da. Meningen med å skifte personlighet, "fake", er ikke å bli en helt annen. Det er ikke som om jeg plutselig byttet kropp med Brad Pitt(eller hvilkensomhelst annen såkalt "kjekkas") og sa det samme som han ville sagt. Det hadde vært tåpelig.

Det jeg mener, er at man faker for å gi andre et bedre inntrykk av hvem man er, så de lærer deg å kjenne på den måten du vil at de skal kjenne deg. Du vil ikke at andre skal synes du er usosial og lite pratsom, du vil at de skal tro at du faktisk har litt å si om diverse temaer. Derfor prøver du å huske på vitser, historier, noe du har lest eller liknende, selv om det bare er svada, og det ikke bedrer verdenssituasjonen. Du vil ikke at folk skal tro du er rotete, så derfor rydder du når andre kommer og besøker deg. Sånn gjør alle. Og da mener jeg alle. De som ikke faker i hverdagen, har antakelig ikke ønske om å bli likt av noen. Men de faker kanskje i negativ forstand.

Lenke til kommentar

Hehe...

Joa som den kvalitetsdepperen jeg er her på forumet skal jeg ha litt kvalitetsdepp.

Snakka nettopp med "the girl of mye dreams". Datt "tilfeldigvis" inn på dette med selvmord etter at jeg sa at You're Beautiful var en selvmords sang.

Så mente hu at selvmord var teit. Jeg tente jo selfølgelig alle plugger, for dette synes jeg er teit sagt. Når noen tar selvmord har de som oftest en grunn til det. Ikke faen om jeg vil være lekedokke for alle andre lenger. Så sier de "men det er feigt gjort". Hvordan i helvette kan de si dette?

Når noen tar selvmord er det som oftest fordi de vil skåne seg selv fra videre smerte.

Så kan de også si. Tenk på alle de som bli sittende igjen.

Ja hva med de? Nå ha de brukt mesteparten av fritiden for å lage et helvette for deg. Så

sier at de bli lei seg osv.

Stakkars de da! Forsvant lekedokken deres? Har dere ikke lenger en dere kan holde på med/ikke bry seg om? Synd på dere da!

Den som tok selvmordet fikk ihvertfall sin frihet....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...