Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

En hel haug av BS, litt mer BS, og til sist mer BS

For guds skyld! Forstå det vi vil fram til. (takk til Smeboe for forståelse og støtte)

Eksempel:

-Si du endrer personlighet, gjerne til det bedre.

-Ei jente liker deg.

-Hun har etter hvert sex med deg. (ikke med deg, da! Duh!)

-Da er det jo deg hun har sex med, ikke en annen person!

Uansett hvordan du oppfører deg, så er det deg vedkommende vil like.

Ingen andre

Simple as that!

Edit: "visdomsordet" ditt tåler IKKE dagens lys! Det høres fint ut, men er kun svada!

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For guds skyld! Forstå det vi vil fram til. (takk til Smeboe for forståelse og støtte)

Eksempel:

-Ei jente liker deg.

Ingen andre

Simple as that!

Edit: "visdomsordet" ditt tåler IKKE dagens lys! Det høres fint ut, men er kun svada!

Men hvis du får følelser for jenta, vil det ikke gjøre vondt å vite at hun ikke liker deg for deg?

Vil det ikke være vanskelig å ikke kunne være seg selv?

Handler alt om sex?

Lenke til kommentar

Hvis du er en person ingen liker, så prøv heller å forandre deg. Finn ut hva folk ikke liker ved deg. Eks sier du stygge kommentarer uten å legge merke til det selv engang så tenk etter før du snakker og ikke vær slem. Bedre det enn å være helt falsk.

Sikker på alt ville falle sammen etterhvert om du var falsk, og ordentlig lykkelig vil du nok aldri kunne bli. Vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Enig jeg... Har du lest hele diskusjonen btw?

TLZ åpnet med et dårlig BS-visdomsord.

Deretter renner det ut masse BS som skal forsvare det første BS'et.

Og han nekter å se Smeboe og mitt poeng om at det Er bedre å bli likt for noe du ikke er, enn å være deg selv og aldri bli likt av noen.

Jeg forstår hva han prøver å si, men er helt uenig i at utsagnet holder mål i praksis! :yes:

Lenke til kommentar

Blir litt for teit når du sier at TLZ snakker tull. TLZ er en fornuftig kar med mange bra meninger. Han har også meninger jeg ikke er enig i, men det skaper bare rom for diskusjon, du behøver ikke å si at han snakker piss bare fordi du er uenig.

Min tur å deppe litt.

Føler meg bare så ekstremt ensom her. Har mange venner å sånn, men føler meg bare så ensom. Ingen som forstår meg liksom,å alt går bare til h******e når det gjelder gutter. Føler at jeg ikke får kontakt...  Hva er det dere gutter foretrekker? En som går rett på sak eller litt mer tilbaketrukket å venter på at gutten skal ta første steget? Virker som hva enn jeg gjør så blir det feil liksom... :(

Føler meg sånn jeg også. Slo opp med dama for 1 uke siden, men har enda ikke fått snakket ut med noen. Har alle disse teite tankene inni meg og jeg blir gal snart. Men merkelig nok så skulle alle kameratene mine treffe meg idag. (Alle 3 ja.) :blink: Det varierer jo da, hva som er å foretrekke. Men jeg vet for min egen del at jeg skal bruke litt lenger tid neste gang. ;) Har merka at det ikke er noen grunn til å stresse.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Eksempel:

-Ei jente liker deg.

Ingen andre

Simple as that!

Ærlig talt, mener du virkelig at det er bedre å fake en personlighet bare for at noen skal like deg? Isåfall så er det iallfall noe fryktelig galt med vedkommende i utgangspunktet vil nå jeg si ... Hva hadde du sagt om en jente gjorde det mot deg?

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

TLZ: Begynn rolig med trening. Hver tirsdag og torsdag setter du av tid til trening f.eks.

Prøv også å se om du har noen mål du kan sette deg. Hva du vil oppnå. Hvis du f.eks. vil løfte vekter for å bli mer markert og muskuløs, så kan du lese online-forum der slikt diskuteres. Da får du mye informasjon også litt inspirasjon.

Prøv f.eks. www.fitnessprat.no.

Lenke til kommentar
Jo.. men dette har vært en lang diskusjon om et "visdomsord" TLZ kom med.

Det ville sikkert vært vondt, men heller det enn at du er deg selv og alle hater deg!

Er du ikke enig?

Da er det bedre å "fake" en personlighet folk liker.

"Its is far better to live the lie you WANT, then the lie they GIVE you" - Sean Kennedy.

Lenke til kommentar

Eksempel:

-Ei jente liker deg.

Det er forskjell på å fake personlighet og forandre den. Hvis du forandrer den så er det jo forsatt deg. Det som er å fake er å ha et ytre som på ingen måte reflekter deg, dette er svært vanskelig da en hele tiden må være bevisst på det en gjør for å ikke falle utfor rollen en har valgt seg.

Fake personlighet og forandre personlighet er 2 forskjelige ting. IKKE DET SAMME!

Ingen andre

Simple as that!

Nei. Deg er mer enn ditt ytre, det er som sagt dine inder verdier, holdninger osv...

Hvis fks. du er en kapitalist men ikke tør å si det til noen(la oss si at miljøet er fulstendig dominert av kommunister). Du faker at du er kommunist, og da gir de utrykk for at de liker deg(siden du er "kommunist") og gir utrykk for at kapitalister er noen jævla dritt som burde brenne i helvete.

Enig jeg... Har du lest hele diskusjonen btw?

TLZ åpnet med  et dårlig BS-visdomsord.

Deretter renner det ut masse BS som skal forsvare det første BS'et.

Hvis det er noe som er BS så må det være det der. Å si at noe er "BS" er ikke et argument...

Når det kommer til hvordan dette funker i praksis så KAN det føre til at du ikke blir så populær. So fucking be it. (Men hvis det er sånn så passer du egentlig ikke inn i det miljøet uansett... :shrug:)

Det å forandre personlighet betyr ikke nødvendigvis at du faker da. Det betyr kanskje at ting og tang har gått opp for deg, og du har endret oppfatning av ting.

Hør hør!

Hvis du er en person ingen liker, så prøv heller å forandre deg. Finn ut hva folk ikke liker ved deg. Eks sier du stygge kommentarer uten å legge merke til det selv engang så tenk etter før du snakker og ikke vær slem. Bedre det enn å være helt falsk.

Sikker på alt ville falle sammen etterhvert om du var falsk, og ordentlig lykkelig vil du nok aldri kunne bli. Vil jeg tro.

:yes:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

hoho...mye og le av :p

Men ingen bør klage på TLZ, han er faktisk den (IMHO) beste forumbrukeren på dette forumet. Han er som oftest saklig og seriøs. Han er dessuten den som er best å uttale seg, og har ryddige poster....

Han vet mye, og har sikkert opplev mye også..

Mye two pennies....

Lenke til kommentar
Det å forandre personlighet betyr ikke nødvendigvis at du faker da. Det betyr kanskje at ting og tang har gått opp for deg, og du har endret oppfatning av ting.

"Du tok ordene ut fra min munn" - Ukjent

Hvis alle hater deg når du er deg elv (og vet det) bør det gå opp et lys for deg.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å fake personlighet og forandre den. Hvis du forandrer den så er det jo forsatt deg. Det som er å fake er å ha et ytre som på ingen måte reflekter deg, dette er svært vanskelig da en hele tiden må være bevisst på det en gjør for å ikke falle utfor rollen en har valgt seg.

Fake personlighet og forandre personlighet er 2 forskjelige ting. IKKE DET SAMME!

:yes:

Lenke til kommentar

Det var over streken å kalle det BS.

Men jeg mener fortsatt det er BEDRE å bli likt for noe en ikke er, enn å bli hatet for den en er.

Å bli hatet for den en er, får deg bare til å sitte hjemme og gruble over hvorfor alle hater deg. Og du begynner å deppe. Og du begynner å skrive i denne tråden.

Lever du en løgn, har du i det minste noe. Du blir likt.

Jeg sier ikke at det er noe bra eller optimalt å leve på denne måten,

men jeg mener dette må være bedre enn førstnevnte scenario.

Likte godt det MrLeftfield sa! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...