Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Ja.. men de kan slå ille ut om du er deppa fra før.

Som den gangen jeg var drita og henta bilen min og kjørte gjennom gågata kl 02.00 en lørdagskveld fordi jeg skulle ha kebab, for så å følge etter en purkebil lenge før jeg dro hjem! :ohmy:

Jeg blir alltid ekstra deppa når jeg er full...

Og det der med å få ut aggresjonen... Mulig det funker en stund, men jeg tror det beste er å prate med noen. Finn den som står deg nærmest, og som du stoler mest på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

føler meg usynlig på en måte

Welcome to my world....

Our world.

På tide å deprimere litt. Jeg har et stort selvtillitsproblem, særlig når det kommer til sosial omgang med jenter. Har ikke vært i et ordentlig forhold. Er snart 18 år. Normalt? Det som er vanskelig er at jeg aldri føler jeg strekker til, at alle er mer erfarne på området, noe som igjen gjør at jeg ikke tør å ta noe initiativ til noen ting.

Jeg liker å fremstille meg selv selvsikker og målrettet, noe som er en visuell løgn. Noen som har det på samme måte?

Endret av Papillon
Lenke til kommentar
Jeg liker å fremstille meg selv selvsikker og målrettet, noe som er en visuell løgn. Noen som har det på samme måte?

mhm, har det akuratt på samme måte! og det værtse er at de rundt meg ikke merker det. De tror jeg er helt åpen, vet ikke hva jeg skal gjøre :no:

Hvordan kan du vise at du har selvtillit?

si og vis hva du mener, ha egne meninger. ikke bare "følg" etter.

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
På tide å deprimere litt. Jeg har et stort selvtillitsproblem, særlig når det kommer til sosial omgang med jenter. Har ikke vært i et ordentlig forhold. Er snart 18 år. Normalt? Det som er vanskelig er at jeg aldri føler jeg strekker til, at alle er mer erfarne på området, noe som igjen gjør at jeg ikke tør å ta noe initiativ til noen ting.

Som om jeg skulle sagt det selv...

"Vi e ganske lik, du og æ... Sånn i kroppen, asså"

Lenke til kommentar

Ja, det er normalt at gutter ikke har hatt ordentlige forhold når de 17-18 år. Nå vet jeg ikke hvordan personligheten din er, men utseendet har du i hvert fall med deg (ut i fra hva jeg har sett på bilde). Tror ikke du skal bekymre deg for mye. Erfaring er slik man får etter hvert :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du vise at du har selvtillit?

Vis deg fram! Ikke stå bakom og gjem deg. Stå for det du gjør. Og tabb deg ut. Med stil.

Mange som sliter med dårlig selvtillitt... Har gjort det selv også til tider.. Gjør ting du liker, tenk positivt om deg selv. Bli kjent med deg selv, lik deg selv, og vær fornøyd med deg selv. Jeg tenker alltid på om jeg ville likt meg selv hvis jeg møtte meg...

Lenke til kommentar

Ja, det er normalt at gutter ikke har hatt ordentlige forhold når de 17-18 år. Nå vet jeg ikke hvordan personligheten din er, men utseendet har du i hvert fall med deg (ut i fra hva jeg har sett på bilde). Tror ikke du skal bekymre deg for mye. Erfaring er slik man får etter hvert :)

Vel, vet at jeg egentlig ikke har mye å klage/bekymre meg over, men det at jeg er veldig beskjeden og fåmælt gjør at jeg sjelden får god kontakt med folk utenom min vennekrets. For å si det sånn, jeg er ikke den første man ville hatt med på sjekketur på byen.

Lenke til kommentar

Vel, vet at jeg egentlig ikke har mye å klage/bekymre meg over, men det at jeg er veldig beskjeden og fåmælt gjør at jeg sjelden får god kontakt med folk utenom min vennekrets. For å si det sånn, jeg er ikke den første man ville hatt med på sjekketur på byen.

Hva er det de sier? Det skjer når man minst venter det?

Klamrer meg sånn passe desperat til akkurat den der :p

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Sjekking på byen er oppskrytt uansett :)

Lenke til kommentar

Sjekking på byen er oppskrytt uansett :)

Dessuten gir det vel ikke de helt langvarige resultatene man ønsker.

Lenke til kommentar

"It's better to be hated for something you are, than be loved for something you're not..."

Det der er bare et utsagn som høres klokt ut, men det er i realiteten bare piss.

Det der fungerer ikke i praksis.

Om man velge, er det bedre å bli elsket for noe du ikke er... da blir du i det minste elsket.

Det er liten vits i å være seg selv hvis alle hater deg!

Lenke til kommentar

Vel, de elsker jo ikke deg da. Det elsker noen andre, den karakterer du faker. Så hvis alle hater deg så hater alle deg uansett. Så liek, hvorfor ikke være seg selv?

Dette har også med miljøer å gjøre, de fleste vil finne et miljø en passer inn i hvis en bare leter. DEssuten så har alle forskjellige sider av seg selv som de kan hvise...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Vel, de elsker jo ikke deg da. Det elsker noen andre, den karakterer du faker. Så hvis alle hater deg så hater alle deg uansett. Så liek, hvorfor ikke være seg selv?

Dette har også med miljøer å gjøre, de fleste vil finne et miljø en passer inn i hvis en bare leter. DEssuten så har alle forskjellige sider av seg selv som de kan hvise...

Men hvis du faker en elskelig person, får du i det minste kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...