Alastor Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Jeebus!darkness| er da ikke suicidal, og kommer trolig aldri til å bli det heller. Skjønner ikke hvorfor alle skal tolke alt så rart... å du kan selvfølgelig bekrefte dette siden du har dokumenter på det, og er psykologen til darkness? Alt var greit og i grønne skoger (trodde jeg) med kameraten min også, til han hengte seg. Som sagt, hadde han fått rett hjelp, til rett tid, hadde ikke det skjedd. Denne tråden er ikke rett hjelp.. Det er ikke i nærheten en gang. Du har ikke tenkt på at dine uttalelser her sårer folk som har opplevd samme sorg som du mener du har? Mange her har mistet noen, mange her har opplevd at venner har tatt selvmord eller forsvunnet på andre måter. Men svært få mener at de VET hvordan sorg kan takles, hvordan depresjoner skal behandles. Og de aller aller fleste vet bedre enn å pårope seg å ha den ene store Sannhet. Hverken du Xanitra, jeg eller noen andre vet alltid hvordan depresjon skal behandles..Noe som nok har mye å gjøre med at vært eneste menneske her i verden er unikt. Med unike følelser og tankesett. Så enkelt og greit. DU vet ikke best. VI gjør heller ikke det. Men alle støtter hverandre. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Alastor> akkurat det hadde jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Og da setter vi en strek for den Off-Topic delen. Og det gjelder fra...NÅ! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Og da setter vi en strek for den Off-Topic delen. Og det gjelder fra...NÅ! Off-Topic delen? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 L..>> Føler med deg. Kondolerer på det sterkeste. Takk. Men hun har ikke forlat denne verdenen ennå. Takk og lov. I morgen skal jeg kjøpe grise ører ol. Skal tvinge i henne snacks. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hele livet er et helvette for meg! Er ulykkelig i en annonym verden. Hvorfor skal jeg leve, når jeg ikke har noe å leve får? Endret 9. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Noen ganger er det slik at man føler man ikke har noe å leve for. Jeg mener at man alltid vil ha noe. Å vite at en dag er det ikke slik lenger. At det vil bli annerledes. Og at på veien kommer man til å ha gjort veldig mye godt for mange mennesker i verden. ..om å leve for seg selv ikke går..så lev for andre, hjelp andre.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. november 2004 Rapporter Del Skrevet 9. november 2004 Det gjelder å se fram til ting, finn noe du ser fram til, enten skoledagen etterpå (møte venner), helgen, eller en tur Da blir hverdagen enklere. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Husker på ungdomsskolen så jeg kun fram til neste helg/fest. Fant ut det ikke var lurt. Nedturen blei bare større når festen/helga var over. Akkurat som drøgs :S Endret 10. november 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Det gjelder å se fram til ting, finn noe du ser fram til, enten skoledagen etterpå (møte venner), helgen, eller en tur Da blir hverdagen enklere. så rett. En annen ting er å fokusere og overdrive intressen for noe man intresserer seg for.. musikk, lego, spill, joggeturer, ja, hva som helst. Det gir utrolig nok livet mer mening, og man får tenket på andre ting.. Kan ikke akkurat si jeg har det direkte dårlig med livet mitt. Men jobben min sliter jeg litt med. Er telefonselger, til jeg finner meg en annen jobb... Kan ikke akkurat si det er noe kult. Er diktskriver som Darkness, og her er et dikt jeg skrev til en kamerat på jobben en dag å sendte den på mail til han etterpå. Dette suger, vi selger abonnomang som ikke duger Mobilen holder ikke mål, kundene vi selger til er bare skrål. Nei la oss ta en drink, du og jeg. I helga blir det fest i en fei. Kanskje vi blir fulle begge to? Vi slukker våre sorger... på do. edit: la til dikt og tekst. Endret 10. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Denne tråden har faktsik hjelpet meg masse, personlig syns jeg det er lettere å skrive åssen jeg har over msn eller et forum, en å snakke med noen face2face. Dette høres vel ganske absurd ut, men det er egentlig litt godt å lese om alle problemene til folk her, for da føler jeg ikke at jeg er den eneste som sliter, at det finns fler der ute som også gjør det. Er sikkert ikke bare meg som syns det er lettere å skrive en å snakke med noen, og syns det er bra at denne tråden er oppe. Hadde det skikkelig tungt en periode, så for meg bildene av søstra mi da vi fant henne i senga, da henne lå i kista, de blå fingrene som var foldet over brystet, ansiktet hennes, det så litt "dreid" ut, den hvit skjorten henne hadde på. Når jeg skriver i denne stund her, så gråter jeg, men jeg føler meg lettet, hadde aldri klart å snakke slikt til foreldrene mine eller noen annen. Denne tråden har- og vil hjelpe meg masse i tiden framover. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 jeg vet ikke hva jeg skal si.. har bare mistet kameraten min til selvmord. Å det var ille nok. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Argh. Life sucks. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Er forelska i en jente, men bare 50% sikker på om hun liker meg. Tenker ikke på annet... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Styr unna. Jenter søks. edit: noen veffal.. Endret 11. november 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke engang komme igang med leksene. Tenker bare på henne.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke engang komme igang med leksene. Tenker bare på henne.. Si til henne at du liker henne da Hvis hun sier nei kommer du nok igang med leksene Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke engang komme igang med leksene. Tenker bare på henne.. Vet åssen det der er, tro meg! MEn jeg spurte henne, og det viste seg at henne likte meg skikkelig godt å, men hun hadde ikke turt og spørre! Nå er vi lykkelig sammen, vært det nå i 4 måneder Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke engang komme igang med leksene. Tenker bare på henne.. Si til henne at du liker henne da Hvis hun sier nei kommer du nok igang med leksene Tør ikke Men jeg skal spørre snart, forsiktig. Nå har jeg derimot trent litt, blitt litt bedre humør. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Men jeg skal spørre snart, forsiktig. Nå har jeg derimot trent litt, blitt litt bedre humør. Bare å spørre å bli ferdig med det. Er det game over, er ikke livet over for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg