Sidious Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er ikke deppa, savner bare dama noe forferdelig. Hun dro til Japan som utvekslingsstudent for 3 uker siden...her sitter jeg og hører på romantisk musikk, og stearinlyset brennet i vinduet, ved siden av bildene av oss. Det eneste jeg har i vinduet, er en hybelkanin som jeg aldri får meg til å vaske bort... Du har iallefall en eller annen (var hun finske, ikke sant?) Det stemmer Hvem er du? Du tror jeg kjenner deg? Har bare lest litt rundt på forumet, og av en eller annen grunn husket jeg at du fortalte den historien et sted... EDIT: sjekk siggen Siggen var jo litt deprimerende :| Ah, ok, så du har bare forfulgt mine poster du, din luring. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) ............................... Endret 19. oktober 2005 av Icluz Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 faen... - - - jaaa jeg tenker for mye på uviktige ting, fokuserer alltid på det negative. Det er bra - det må du fortsette med skal du bli en god depresjonist... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har det litt bedre nå i kjedsomheten. Har liksom ikke kjedet meg i høstferien noe som jeg pleier å gjøre i hver ferie. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da må vi poste en liten depp i denne tråden også.. Som sagt, utrolig hva en helg på fjellet gjør med deg.... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er litt nedfor nå... Jeg skal jobbe 16 timer til før søndagen er omme! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er litt nedfor nå...Jeg skal jobbe 16 timer til før søndagen er omme! Det kan minne meg om da jeg jobbet som kokk...stadig 10 til 15 timers vakter... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er litt nedfor nå...Jeg skal jobbe 16 timer til før søndagen er omme! Ville heller jobbet 16 timer enn å være arbeidsløs. (Noe som jeg er.) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er litt nedfor nå...Jeg skal jobbe 16 timer til før søndagen er omme! Ville heller jobbet 16 timer enn å være arbeidsløs. (Noe som jeg er.) Kanskje et poeng det... Og forresten så kan jeg jo sitte på dette forumet i alle 16 timene! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nettopp. Det er så sinnsykt mye kjedeligere å sitte hjemme i lengden. Jeg vil ha jobb nå! PM hvis dere vet om noe i Follo-området. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åååå så utrolig flott. Hu ene som bor her liker meg visst nok i følge en nesten vilt fremmed :-/ Skal overhode ikke påstå at jeg ikke har følelser for henne, for det har jeg jo i og for seg. Problemet er ting hu gjør. Blant annet bør hu ikke drikke så store mengder, men gjør det alikevel. Jeg orker ikke sitte og bekymre meg over hennes drikkevaner hver eneste helg. Det funker bare ikke for min del ... Akkurat nå føler jeg veldig for å drikke meg kliss dritings, men har heldigvis ikke den helt store tilgangen til det ... 1/2 dl vodka for holde ... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åååå så utrolig flott. Hu ene som bor her liker meg visst nok i følge en nesten vilt fremmed :-/ Skal overhode ikke påstå at jeg ikke har følelser for henne, for det har jeg jo i og for seg. Problemet er ting hu gjør. Blant annet bør hu ikke drikke så store mengder, men gjør det alikevel. Jeg orker ikke sitte og bekymre meg over hennes drikkevaner hver eneste helg. Det funker bare ikke for min del ... Akkurat nå føler jeg veldig for å drikke meg kliss dritings, men har heldigvis ikke den helt store tilgangen til det ... 1/2 dl vodka for holde ... Lag drinker av vodkaen di med brus med mye kullsyre, så drikker du dem fort med det lengste sugerøret du finner! Da går de rett i hodet på deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åååå så utrolig flott. Hu ene som bor her liker meg visst nok i følge en nesten vilt fremmed :-/ Skal overhode ikke påstå at jeg ikke har følelser for henne, for det har jeg jo i og for seg. Problemet er ting hu gjør. Blant annet bør hu ikke drikke så store mengder, men gjør det alikevel. Jeg orker ikke sitte og bekymre meg over hennes drikkevaner hver eneste helg. Det funker bare ikke for min del ... Akkurat nå føler jeg veldig for å drikke meg kliss dritings, men har heldigvis ikke den helt store tilgangen til det ... 1/2 dl vodka for holde ... Slaget er ikke tapt før du har prøvd. Mulig hun roer seg hvis hun er i et forhold, vettu. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Lag drinker av vodkaen di med brus med mye kullsyre, så drikker du dem fort med det lengste sugerøret du finner! Da går de rett i hodet på deg! Det går rett i hodet på meg samme hva jeg gjør. Tror jeg skjønner godt hvordan og hvorfor folk blir alkoholikere. Alkohol funker fett der og da på problemene. Slaget er ikke tapt før du har prøvd. Mulig hun roer seg hvis hun er i et forhold, vettu. Joa, sant nok. Endret 8. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja.. men de kan slå ille ut om du er deppa fra før. Som den gangen jeg var drita og henta bilen min og kjørte gjennom gågata kl 02.00 en lørdagskveld fordi jeg skulle ha kebab, for så å følge etter en purkebil lenge før jeg dro hjem! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åååå så utrolig flott. Hu ene som bor her liker meg visst nok i følge en nesten vilt fremmed :-/ Skal overhode ikke påstå at jeg ikke har følelser for henne, for det har jeg jo i og for seg. Problemet er ting hu gjør. Blant annet bør hu ikke drikke så store mengder, men gjør det alikevel. Jeg orker ikke sitte og bekymre meg over hennes drikkevaner hver eneste helg. Det funker bare ikke for min del ... Akkurat nå føler jeg veldig for å drikke meg kliss dritings, men har heldigvis ikke den helt store tilgangen til det ... 1/2 dl vodka for holde ... Slaget er ikke tapt før du har prøvd. Mulig hun roer seg hvis hun er i et forhold, vettu. Helt enig med darkness her. Det er da pokker verdt et ærlig forsøk, er det ikke? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Godt mulig det er det. Akkurat nå tenker jeg ikke spesielt klart så jeg tror den problemstillingen skal få lov til å ligge til seinere idag. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er så forbanna ensom nå... føler jeg er alene i denne verden vi lever i føler meg usynlig på en måte jeg ønsker ikke et lass med oppmerksomhet men ønsker... ehrm jeg vet erlig talt ikke hva jeg ønsker jeg tror jeg ønsker noen å prate med, men føler det ikke er noen å prate med jeg er redd for å prate om ting som plager meg... men jeg føler mer og mer for å prate om det det er som om alt som har plaga meg har samlet seg inni meg å bare vokser og vokser, snart kommer det til å være fult der inne og det kommert til å skje en slags eksplosjon inni meg... jeg føler jeg må gjøre noe med dette før denne eksplosjonen skjer, men vet ikke hva Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Finn en øks, gå en tur alene ut i skogen, finn et passende tre (eller fem) og hogg løs alt du makter og skriker og banner til du blir sliten! Gjorde det èn gang for lenge siden, og det hjalp. Kan godt hende at det rett og slett var den turen ut som gjorde meg godt. Man blir deppa av å sitte inne og tenke over hvor surt livet ens egentlig er. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er så forbanna ensom nå...føler jeg er alene i denne verden vi lever i føler meg usynlig på en måte jeg ønsker ikke et lass med oppmerksomhet men ønsker... ehrm jeg vet erlig talt ikke hva jeg ønsker jeg tror jeg ønsker noen å prate med, men føler det ikke er noen å prate med jeg er redd for å prate om ting som plager meg... men jeg føler mer og mer for å prate om det det er som om alt som har plaga meg har samlet seg inni meg å bare vokser og vokser, snart kommer det til å være fult der inne og det kommert til å skje en slags eksplosjon inni meg... jeg føler jeg må gjøre noe med dette før denne eksplosjonen skjer, men vet ikke hva Welcome to my world.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg