Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

og hva kan man snakke med en jente om? kan ikke akkurat begynne å legge ut hvor mye man eier i cs for eksempel, skole ser de bare rart på deg osv.

skjønner det ikke.

Ett tips: se "Hitch" :)

Har sett den, har den faktisk på dataen... det e en snadder film :!:

lær av måten han snakker på, hva han snakker om, hva gjør han? Jo, han spør andre om ting og tang, kommenterer. Vips, så er samtalen igang. Analyser holdninga hans og hvor selvsikker han er. Du finner nok svaret som vil fikse problemet ditt:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en rar følelse nå..

kjøpte meg en 32" lcd i dag til 10000kr, alt var supert, følte meg riktig på topp. trodde dette kom til å bli en av de få dagene da alt ser superlyst ut.

så....

ringer mamma og forteller meg at ei venn av broren min har dødd. hun har slete med svulst i hjernen i over 5 år. nå så alt ut til å gå bra med ho, hun var så glad og livsglad. etter og ha kjempet i over fem år sammen med venner og familie, trodde alle at hun var frisk. så plutselig fikk hun tilbakefall, og n¨å, en knapp måned etterpå er hun død.

R.I.P håper du får det bedre der du nå er, enn du hadde det her nede.

nå sitter jeg her, helt tom i hodet. greier ikke beskrive det. :(

Lenke til kommentar

Skjedde en god del i helgen.

Har pause med dama nå. Jeg som ville det. Føler rett og slett ikke noe for henne lenger, eller, jeg er jo glad i henne og slikt, men ikke på den måten det var. Hun tok det veldig hardt, og det har vært jævlig kjipt å se at hun har det vondt. Mulig jeg har vært en drittsekk, men for meg så skal man i et forhold ha følelser. Blir feil hvis man skal "late som". Har det ikke sååå veldig bra nå egentlig, men det går greit. :shrug:

Jeg er ikke en person som utnytter jenter, dette var den første kjæresten min. Det er bare rart at jeg mistet følelsene for henne. Hadde det veldig bra en stund, men så ble det bare sånn. :hmm:

:shrug:

Lenke til kommentar

som er? :dontgetit:

Blei nyskjerrig på hva PMS er :p

Edit: Hvis er det sånn mensen sak ting, så FU deg :p

Jeg er bare gal i hodet. thats all.

Enda en edit: mulig fordi jeg trenger å røre på meg. er jeg for lenge stille blir jeg veldig rastløs, og må gjøre no sprell.

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
som er? :dontgetit:

Blei nyskjerrig på hva PMS er :p

Edit: Hvis er det sånn mensen sak ting, så FU deg :p

Jeg er bare gal i hodet. thats all.

Enda en edit: mulig fordi jeg trenger å røre på meg. er jeg for lenge stille blir jeg veldig rastløs, og må gjøre no sprell.

premenstruellsak :)

Lenke til kommentar
Kjedelig, Volcov... Hun vet vel at du ikke vil henne noe vondt?

Synes ikke du er en drittsekk som gjør det slutt. Det er det riktige å gjøre i en slik situasjon. Dere er vel også ganske unge begge to? Hun kommer over det.

Ja, jeg regner med at hun vet det. Jeg mener, hun vil vel ikke være i et forhold hvor følelsene ikke er tilsvarende. Hun har godt av å finne seg en som har slike følelser, og en som kan stille opp mer. Jeg vil bare at hun skal ha det bra. (Noe jeg vet hun ikke ville hatt hvis jeg skulle latet som jeg var glad i henne på den måten.)

Begge to kommer nok over det, men jeg er mer redd for hva hun kommer til å gjøre mens hun er alene osv. Hun er 19, og jeg er 20, så vi er ganske unge ja. :)

Lenke til kommentar
Kjedelig, Volcov... Hun vet vel at du ikke vil henne noe vondt?

Synes ikke du er en drittsekk som gjør det slutt. Det er det riktige å gjøre i en slik situasjon. Dere er vel også ganske unge begge to? Hun kommer over det.

Ja, jeg regner med at hun vet det. Jeg mener, hun vil vel ikke være i et forhold hvor følelsene ikke er tilsvarende. Hun har godt av å finne seg en som har slike følelser, og en som kan stille opp mer. Jeg vil bare at hun skal ha det bra. (Noe jeg vet hun ikke ville hatt hvis jeg skulle latet som jeg var glad i henne på den måten.)

Begge to kommer nok over det, men jeg er mer redd for hva hun kommer til å gjøre mens hun er alene osv. Hun er 19, og jeg er 20, så vi er ganske unge ja. :)

Jeg synes det var helt riktig å ta en pause. Du får lære hvor mye du savner henne og om du kanskje har lyst til å gå tilbake. Jeg kjenner godt den tomme følelsen du får når du ikke lenger er forelsket i noen, men det kan hende at den følelsen er forbigående.

Lenke til kommentar
Har pause med dama nå. Jeg som ville det. Føler rett og slett ikke noe for henne lenger, eller, jeg er jo glad i henne og slikt, men ikke på den måten det var. Hun tok det veldig hardt, og det har vært jævlig kjipt å se at hun har det vondt. Mulig jeg har vært en drittsekk, men for meg så skal man i et forhold ha følelser. Blir feil hvis man skal "late som". Har det ikke sååå veldig bra nå egentlig, men det går greit. :shrug:

Selv om det er det riktige å gjøre, er det så ufattelig vondt for den som sitter igjen der med alle følelsene intakt og som fortsatt elsker deg. Selv om hun får det jævlig en periode nå, er det jo for det beste. Ingen vil være i et forhold der du vet typen ikke føler det samme for deg lenger.

Trist for dere begge da. :(

Lenke til kommentar

Nettopp. Man kan jo ikke akkurat late som. Er bedre å gi seg før det går for langt også, hadde nok vært verre om jeg skulle slått opp når vi hadde vært sammen i et par år eller noe slikt. Man skal være ærlig i et forhold.

Har vel kanskje ikke vært ærlig hele tiden, men så er jeg ikke perfekt heller.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Nettopp. Man kan jo ikke akkurat late som. Er bedre å gi seg før det går for langt også, hadde nok vært verre om jeg skulle slått opp når vi hadde vært sammen i et par år eller noe slikt. Man skal være ærlig i et forhold.

Har vel kanskje ikke vært ærlig hele tiden, men så er jeg ikke perfekt heller.

alle så prøver så godt de kan er perfekte..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...