Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jenter merker når gutter er helt desperate, sjekker opp alt på to bein lissom.! Må bare ta livet med ro, å det som skjer skjer. Begynn å trene, der møter man masse hyggelige folk. Dra på fester.... Oppsøk steder der det er folk! Å ikke gå rundt å tenk " jeg er singel , jeg er singel" hele tiden. Ser du en flott jente, tørr å snakke med henne. Hva har du å tape..?

haha... morro å dra på fester når "alle" har festa sammen i 3 år og du har vært nørd i de samme tre åra. Psykisk vanskelig.

og hva kan man snakke med en jente om? kan ikke akkurat begynne å legge ut hvor mye man eier i cs for eksempel, skole ser de bare rart på deg osv.

skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker.

Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!.

Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. :whistle:

Er ute og møter folk ofte. Blitt mye bedre til det i det siste faktisk. Vet at det ikke kommer en pen dame til meg, at vi må "møtes på halvveien". Allikevel finner jeg ingen... det er så overirriterende.

Lenke til kommentar
Jenter merker når gutter er helt desperate, sjekker opp alt på to bein lissom.! Må bare ta livet med ro, å det som skjer skjer. Begynn å trene, der møter man masse hyggelige folk. Dra på fester.... Oppsøk steder der det er folk! Å ikke gå rundt å tenk " jeg er singel , jeg er singel" hele tiden. Ser du en flott jente, tørr å snakke med henne. Hva har du å tape..?

Fest og meg funker ikke EOD :p (chokke har inne på greia)

Så det betyr vel strengt tatt at jeg burde trene litt, men så var det den evige loopen da. Jeg orker ikke trene alene, men hvis deler av poenget med at jeg skal trene er at jeg skal finne noen å trene sammen med så må jeg starte å trene.

Om jeg ser en pen jente så er det ikke akkurat sånn at jeg dundrer bort og starter en samtale, heller tvert imot. Skulle det mot alle mulige odds som eksisterer faktisk oppstå en samtale så står det i stå før det har begynt. For meg er det en naturlov på lik linje med at mennesker er skumle personer som er ute etter å skade meg mest mulig, og at eplet faller på bakken.

Lenke til kommentar

Sjekk dette då:

Jeg var på LAN i helgen sant og en venn av meg lå merket til at jeg chatte med en jente som var sammen med, 5-6 år siden sant...

Han ville at jeg skulle begynne og liksom ja prøve meg igjen.... jeg turde ikke og overlot tastaturet til han...

Det var utrolig gøy og se på... poenget var å minne hun på hva vi hadde uten at jeg var den første som faktisk sa det... sant :!:

Så det bar frem og tilbake... kjempe gøy.

Slik som han kompisen min liksom kunne forutse nesten alle spørsmålene hun kom med var bare helt rått... han linet ballen opp og ja alt gikk egentlig veldig bra....

Utrolig at hun ikke merket noe forskjell personen hun chattet skiftet jo neste øyeblikkelig personlighet :!:

Da lærte jeg en del om at alt det derre gå rundt om greiene og alt ha en utvei uten og drite på drage.... også til slutt så kanskje det blir noe av... :w00t:

EDIT:

Må bare få sagt at det føltes som å spille fotball på en minelagt bane...

EDIT2:

Hun var min første kjæreste og akkurat nå ser det ut som den siste og :nei:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Akkurat nå føler jeg veldig for en fresh start. Kunne nullstille det meste, reise langt bort og starte helt på nytt. I praksis betyr det vel master i romteknologi i Narvik. I det siste så har jeg på en måte klart å bevise at jeg kan klare å få til ting sosial igjen. Bare jeg pusher meg selv, driter i at jeg føler meg ukomfortabel, driter i at det blir lange, stille, pinlige pauser..., driter i at jeg føler meg helt unormal, kort og greit driter i alt og bare tar situasjonen som den er, akkurat det føler jeg begynner å få inn i hodet. Det er vel akkurat det jeg trenger å få inn også, og da hadde det virkelig vært godt å kunne starte på nytt og virkelig pushe seg selv inn sosialt.

Gleder meg sykt til jeg blir ferdig med operasjonene og faktisk KAN gjennomføre det her, faktisk KAN få den nye starten jeg ønsker. Bare litt under 3 år til nå så kan jeg se meg selv i speilet, ta et dypt drag og kaste meg uti. Det skal bli herlig ... virkelig herlig ... håper jeg da :)

Lenke til kommentar

Herlighet så feil jeg har tatt. Ting jeg anser som helt teit, unormalt og "bad" er faktisk helt normalt og noe jeg faktisk bør gjøre.

Spør noen meg om noe, så svarer jeg og thats is. Jeg spør yttelst sjeldent om det samme tilbake siden jeg synes det virker litt vel teit. Dette er feil, feil, feil! :realmad:

Faktum er at det folk spør om vil de gjerne ofte blir spurt om tilbake :yes: Et annet faktum er at siden jeg ikke spør så mye tilbake så er jeg en vanskelig person å holde en samtale med, hvilket ganske åpenbart har ført til at folk snakker mindre med meg, og jeg har snakket mindre tilbake siden jeg tror at vedkommende synes jeg virker rar og unormal. Vel, jeg har egentlig rett, men feilen ligger på MIN side. Hvis JEG starter å spørre mer så vil folk snakke mer med meg og jeg vi snakke enda mer.

WOW! Psykologen har virkelig hjulpet meg idag.

Lenke til kommentar
Herlighet så feil jeg har tatt. Ting jeg anser som helt teit, unormalt og "bad" er faktisk helt normalt og noe jeg faktisk bør gjøre.

Spør noen meg om noe, så svarer jeg og thats is. Jeg spør yttelst sjeldent om det samme tilbake siden jeg synes det virker litt vel teit. Dette er feil, feil, feil! :realmad:

Faktum er at det folk spør om vil de gjerne ofte blir spurt om tilbake :yes: Et annet faktum er at siden jeg ikke spør så mye tilbake så er jeg en vanskelig person å holde en samtale med, hvilket ganske åpenbart har ført til at folk snakker mindre med meg, og jeg har snakket mindre tilbake siden jeg tror at vedkommende synes jeg virker rar og unormal. Vel, jeg har egentlig rett, men feilen ligger på MIN side. Hvis JEG starter å spørre mer så vil folk snakke mer med meg og jeg vi snakke enda mer.

WOW! Psykologen har virkelig hjulpet meg idag.

Takker for at du deler det med oss... du har et poeng...

Absolutt... jeg burde snakke litt mer jeg og :yes:

Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det er vanskelig å holde en samtale, riktig nok først nå idag at det har gått opp for meg men ...

Blir ikke sjokkert om hun føler at hun ikke har noe å spørre om eller at hun ikke vil spørre om ting rett og slett fordi hun ikke vil utlevere seg eller virke sårbar. Høres sikkert helt sykt merkelig ut at det skal være sånn, men logikken er ganske "fucked up" i hodet på personer som sliter sosialt (åpenbart inkludert meg selv :blush:). Det er selvsagt ikke negativt ment, men man har på en måte programmert inn fordommer, misforståelser og "naturlover" som overhode ikke har rot i noen normal logikk eller virkelighet. Det er svært normalt at det ligger en grunn/episode bak det hele som har startet loopen med fordommer og annet herk. Gjerne går det så langt bak som til barneskole og kan ebbe ut i et tilfelle med påfølgende tilfeldigheter som har blitt tolket negativt og gått utover selvtilliten til de grader.

Lenke til kommentar
Dette tar oss tilbake til et problem jeg har i allefall. Jeg nevnte det før:

Jeg hater å tørrprate. Det vil si, jeg kan jo finne på et eller annet å si, men jeg skjønner ikke poenget. Det føles så falskt og meningsløst.

Agreed indeed. Og hvis du begynner å snakke om noe som betyr noe så blir du anklaget for å være enten pretensiøs, sær, osv... Plagsomme greier.

Ernie: Kjenner til den ja... =/

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Klarer ikke å se det positive i ting... :no:

Ikke jeg heller, kun musikk. Det jeg kan trenge er vell og få dratt meg ut og drikke endel ikveld men sansynligheten for at det er noen bra folk og drikke med idag er liten.

Jeg er forferdelig kritisk og egentlig negativ til det meste...

Positiv, blæ ka e det for noe.

Sett bortsett fra noe som har med data då

Lenke til kommentar

men ser de når jeg prøver desperat og sjekke opp EN ting på 2 bein... ? :blush:

BTW: har pumpa i et halvt år, KUN for at hun skal si : næmen Erik! du he visst trænt" eller noe sånt! er så dritt forelska.. :love:

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...