Edmund Blackadder Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei klarer faktisk ikke å se lyst på noe. Hver gang jeg finner noe lyst noe, ender det bare med at det finner noe skarpt å stikke i ryggen på meg. Jeg skal f.eks ikke være hjemme i høstferien, være med venner o.l. Jeg skal være på Geilo med familien der vi skal pynte på hytten etter at farmoren min døde i sommer. Sånn er det hve jævla gang. Jeg gidder det faen meg ikke! Hey! Du har da ett lyspunkt! Du har bursdag på samme dag som meg! 20. november ftw! Dette er faktisk ganske alvorlig. Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tjaa... Ok du har reddet meg... Jeg skal være her for må gi all verdens av folk en ny lekedokke. Ingen som bryr seg så hvorfor i helvette skal jeg gidde... Klarer du ikke å se lyst på livet? Jeg har gått gjennom mye av det du prater om, jeg vet at det er hardt. jeg vet at galgen frister. Finn deg noe som du kan ''holde fast'' i. Det blir bedre, tro meg. Bare du holder hodet opptatt, slik at du slipper å tenke på alt du hater, så er det et lite lys et sted der framme. Det tok meg totalt åtte måneder å komme ut fra helvetet, selv om det kom oppturer og nedturer i hytt og pine.. Nei klarer faktisk ikke å se lyst på noe. Hver gang jeg finner noe lyst noe, ender det bare med at det finner noe skarpt å stikke i ryggen på meg. Jeg skal f.eks ikke være hjemme i høstferien, være med venner o.l. Jeg skal være på Geilo med familien der vi skal pynte på hytten etter at farmoren min døde i sommer. Sånn er det hve jævla gang. Jeg gidder det faen meg ikke! Det er jo deeg å være på fjellet da, da kan man være fullstendig alene. Det er deilig,det liker jeg, Men nå skal det sies at jeg er vel litt sær da. Må se på ting litt possitivt sånn også. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 rxjon, vi har noe til felles... jeg har dårlige dager og det har du også... bare at når du har dårlige dager så gjør du folk som du ikke har møtt livredde ved å true ved å ta ditt eget liv. du har gjort dette før i samme tråden, og det ble slettet.. søk hjelp... proffesjonell hjelp! det er så utrolig mange som har samme problemet som deg. det virker som du trenger noen å snakke med, men at du finner ikke stor nok tilitt i vennene dine. det er ikke flaut eller unormalt å spørre om hjelp. du kan tilogmed gjøre det helt anonymt.. du kan starte ved å gå på klara-klok å skrive et helt anonymt brev som vil bli svart av en utdannet psykolog. lykke til james Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er jo deeg å være på fjellet da, da kan man være fullstendig alene.Det er deilig,det liker jeg, Men nå skal det sies at jeg er vel litt sær da. Må se på ting litt possitivt sånn også. Fjellet er superdigg! frisk luft og muligheten til å være alene.... Sorry for at jeg er optimistisk, er litt for trøtt til å klare å konse på å være deppa... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dvææ! Er så lei av at alle jenter er så uforstålige. Tviler på at det finnes noen der ute til meg... Enten er jenter tøsete (til Tonio; det er kos, men det varer ikke), stygge, dumme eller uoppnålige. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dvææ! Er så lei av at alle jenter er så uforstålige. Tviler på at det finnes noen der ute til meg... Enten er jenter tøsete (til Tonio; det er kos, men det varer ikke), stygge, dumme eller uoppnålige. akuratt som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dvææ! Er så lei av at alle jenter er så uforstålige. Tviler på at det finnes noen der ute til meg... Enten er jenter tøsete (til Tonio; det er kos, men det varer ikke), stygge, dumme eller uoppnålige. akuratt som jeg skulle sagt det selv I`ll second that Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dvææ! Er så lei av at alle jenter er så uforstålige. Tviler på at det finnes noen der ute til meg... Enten er jenter tøsete (til Tonio; det er kos, men det varer ikke), stygge, dumme eller uoppnålige. akuratt som jeg skulle sagt det selv I`ll second that enig. derfor jeg har gitt opp alt som heter kvinnfolk, og heller stappe hode mitt fullt av musikk. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jenter? Muri des ( thats impossible ) Jeg veit ikke om det kan regnes som deprimert, men jeg klarer ikke dash eller monkey Edit: parkour triks. Endret 3. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 The pain I feel consumes me, it dwells deep inside Nothing is left for me here, time for me to say goodbye Nothing i can do about it, still i feels it's my fault My life shrinks, I soon sink down in death's vault Or maybe.. Should i give this life one more chance? Will it fill me with disgrace, will life spit me in my face? Will it devour my hope, wash my joy away with soap? Will it kick me while I'm down, force on my head a thorn crown? Life, are you still such a evil, sadistic person? How did I ever harm you? I face a choice, live this life or let go I'm tempted by the latter, but something tells me no Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!. Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg veit ikke om det kan regnes som deprimert, men jeg klarer ikke dash eller monkey Edit: parkour triks. Begynn å trene turn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. klart man vet om noen man liker, verre med at de liker tilbake... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!. Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. Hmmm det er mye vanskeligere enn sagt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!. Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. Hmmm det er mye vanskeligere enn sagt I know... Men er det virkelig enn sånn greie det er okei å gi opp på? Må bare forsette å prøve! Uansett.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!. Jamen PCen er så trygg jo Den er liksom så fornøyd bare den for litt strøm ... Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. Åja? Kanskje du kan komme med noen tips om HVOR vi skal gå? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dere litt sammen! Det må da være noen jenter som dere liker. Ja ikke sant..! Det finnes en der ute for alle. Men kan lissom ikke forvente at en flott jente bare vandrer inn på rommet ditt og setter seg ned ved siden av pcen!. Kom dokkar ut litt... treff nye folk. Ikke sitt hjemme å klag over at du ikke har en kjæreste.... Er vel ikke så veeeldig rart dersom du bare sitter å slaver over pcen hele dagen... ( som jeg har litt tro på at mange her gjør )Bare et lite tips lissom. Hmmm det er mye vanskeligere enn sagt I know... Men er det virkelig enn sånn greie det er okei å gi opp på? Må bare forsette å prøve! Uansett.. Absolutt... har forferdelig lyst og finne noen andre enn familie å være glad i! Men uff... jeg blir rødt i tryne og jeg kjenner hjerte dunker bare jeg prøver og flørte over MSN Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jenter merker når gutter er helt desperate, sjekker opp alt på to bein lissom.! Må bare ta livet med ro, å det som skjer skjer. Begynn å trene, der møter man masse hyggelige folk. Dra på fester.... Oppsøk steder der det er folk! Å ikke gå rundt å tenk " jeg er singel , jeg er singel" hele tiden. Ser du en flott jente, tørr å snakke med henne. Hva har du å tape..? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jenter merker når gutter er helt desperate, sjekker opp alt på to bein lissom.! Må bare ta livet med ro, å det som skjer skjer. Begynn å trene, der møter man masse hyggelige folk. Dra på fester.... Oppsøk steder der det er folk! Å ikke gå rundt å tenk " jeg er singel , jeg er singel" hele tiden. Ser du en flott jente, tørr å snakke med henne. Hva har du å tape..? Livet mitt... når hjerte mitt stopper når jeg går opp til henne :!: Jeg takler det ikke, jenter altså. Jeg arg... klarer ikke å i det hele tatt snakke med en jente... skikkelig.. få frem det jeg vil altså jeg ekke mongo elns... blir bare litt stum når det kommer til jenter EDIT: Første linje || || \/ Endret 3. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg