Heisenberg88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) *Removed* pga, noe ukjent Endret 16. mai 2006 av Sippini Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Åh så trist for deg ...noen muligheter for å vinne henne tilbake? I can feel your pain Like clouds of rain Piercing through my heart And tearing me apart Your deceiving eyes Tells such desperate lies Show me what’s wrong So I can be strong For you.. Endret 30. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 I can feel your painLike clouds of rain Piercing through my heart And tearing me apart Your deceiving eyes Tells such desperate lies Show me what’s wrong So I can be strong For you.. Fant du på det der? jeg kan spise opp hatten min. Det var pent Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Åh så trist for deg ...noen muligheter for å vinne henne tilbake? I can feel your pain Like clouds of rain Piercing through my heart And tearing me apart Your deceiving eyes Tells such desperate lies Show me what’s wrong So I can be strong For you.. Fint dikt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha, slike dikt gjør meg alltid i godt humør. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 When you're down and troubled And you need some loving care And nothing, nothing is going right Close your eyes and think of me And soon I will be there To brighten up even your darkest night You just call out my name And you know wherever I am I'll come running to see you again Winter, spring, summer or fall All you have to do is call And I'll be there You've got a friend If the sky above you Grows dark and full of clouds And that old north wind begins to blow Keep your head together And call my name out loud Soon you'll hear me knocking at your door You just call out my name And you know wherever I am I'll come running to see you Winter, spring, summer or fall All you have to do is call And I'll be there Ain't it good to know that you've got a friend When people can be so cold They'll hurt you, and desert you And take your soul if you let them Oh, but don't you let them You just call out my name And you know wherever I am I'll come running to see you again Winter, spring, summer or fall All you have to do is call And I'll be there You've got a friend Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skrev det for en liten stund siden...thx LarsP. Gjør deg i godt humør? fordi du syns det er latterlig da elr? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fordi det er fint Lenke til kommentar
howzer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bare synd hun er eksen min Så kutt kontakt da. Enklere å kommer over henne på den måten. Ikke bli dette: http://www.intellectualwhores.com/ Les heller dette: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 I can feel your painLike clouds of rain Piercing through my heart And tearing me apart Your deceiving eyes Tells such desperate lies Show me what’s wrong So I can be strong For you.. det der var et nydelig dikt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Åh så trist for deg ...noen muligheter for å vinne henne tilbake? I can feel your pain Like clouds of rain Piercing through my heart And tearing me apart Your deceiving eyes Tells such desperate lies Show me what’s wrong So I can be strong For you.. Flink du er !! ... Ingen kan skrive dikt som twinen min *stolt søster* Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Åh takk skulle ønske vi hadde en dikt tråd elns på forumet ... Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Så kutt kontakt da. Enklere å kommer over henne på den måten. Bare synd hun er min beste venn... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Når en jente sier : "du er jo veldig grei" og "har aldri vist at du var så morsom!" HVA betyr det egentlig? følte jeg hadde draget liksom, men senere førta hun med en annen! blei utrolig sjalu! Prøver hun seg på noe? eller kanskje ingen ting? Huff! jenter er noen viduderlige skapniger! men fy faen så forvirrende! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Så kutt kontakt da. Enklere å kommer over henne på den måten. Bare synd hun er min beste venn... Hun er ikke det. Det er bare noe du tror. Hun er din største fiende, fordi hun kan ødelegge selvfølelsen din og selvrespekten din fullstendig. Kanskje hun ikke gjør det med vilje, men det skjer likevel. Kom deg unna. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fordi det er fint Nei, egentlig ikke. Coke Loving Chick er inne på noe i posten over... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Når en jente sier : "du er jo veldig grei" og "har aldri vist at du var så morsom!" HVA betyr det egentlig? følte jeg hadde draget liksom, men senere førta hun med en annen! blei utrolig sjalu! Prøver hun seg på noe? eller kanskje ingen ting? Huff! jenter er noen viduderlige skapniger! men fy faen så forvirrende! Jenter blir forvirret når du gjør noe uforutsigbart i deres hode; det vil si å ikke legge deg langflat og spille etter deres pipe. Hvis du spiller litt "hard to get" og "I don't care" så er det fullt mulig du kommer lenger enn med tunga vikla inn i skolissene deres. Den der funker KUN på de jentene som tror de eier verden, og er vant til at alle guttene de kommer over går mann av huse for å få en bit. Når du da behandler de som noe helt gjennomsnittelig og greit uinteressant - så skjønner de ingenting og blir forvirret. Men som sagt, funker kun på overfladiske jenter - selv da er den tynn. Men har virket for meg en gang! Endret 1. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fordi det er fint Nei, egentlig ikke. Coke Loving Chick er inne på noe i posten over... Skjønner godt hvorfor hun stilte spørsmålet, med sånne som deg kan man aldri vite... Og SkyMarshall: hvordan skal du vite om jenta du liker er overfladisk eller ikke? Tror gjerne på at det finnes en sånn forskjell, men hva hjelper det når du ikke vet hvilken kategori du skal putte jenta "di" i... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 @ smeboe: Er du forelsket er det ingen regler som finnes gitt. Det jeg tenkte på nå var helgemoro og lignende. Er du forelska er du lost uansett ... men det er digg da Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fordi det er fint Nei, egentlig ikke. Coke Loving Chick er inne på noe i posten over... :!: ah min tur til å bli i godt humør. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg