wewwen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. begynn med en hobby! gaming, modding, hesteridning, sykling, moped, bilde redigering eller hva som helst! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. det er som jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Løp cooper testen i dag..kan ikke si det gikk særlig bra. Føler meg elendig no, totalt utslitt..måtte til og med droppe treningen i dag. Har så mye lekser eg skulle gjort, men orker bare ikke å gjøre noe... Hvor langt løp du da? Er slitsomt, men når du klarer det, er det deilig Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. begynn med en hobby! gaming, modding, hesteridning, sykling, moped, bilde redigering eller hva som helst! har masse hobbyer. Spiller masse dataspill som CS, BF2 og WoW osv. , men blir avogtil bare skikkelig lei.. driver også med idrett. Så det er ikke problemet. Det er bare noe psykiske greier. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) KRL prøve i morgen... Kommer til å gå til helvete... Ikke mitt sterkeste fag. EDIT: Jada, vet at jeg burde lese i stedet for å sitte her... Endret 29. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvor langt løp du da? Er slitsomt, men når du klarer det, er det deilig Har (hatt) kyssesyken så ble ikke mer enn 6,5 runder ... hadde nok greid mer om ikke søsteren min dro med seg en liten gjeng som sto og "heiet" på meg de to siste rundene..var jo bare flaut og stressende.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvor langt løp du da? Er slitsomt, men når du klarer det, er det deilig Har (hatt) kyssesyken så ble ikke mer enn 6,5 runder ... hadde nok greid mer om ikke søsteren min dro med seg en liten gjeng som sto og "heiet" på meg de to siste rundene..var jo bare flaut og stressende.. Hehe....sorry da! Det var jo bare for å muntre deg opp litt.. Desuten var det ikke MEG som ville gå ned dit. Prøver å støtte søsteren sin litt, hva får du igjen! Sure miner... ( du tar seriøst alt negativt duh....) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Muligens fordi du så ofte bruker ting i mot meg seinere..du gjorde det bedre på cooperen og no får eg vel høre det neste gang du er sur. Sånn har det alltid vært og tviler sterkt på at noe har forandret seg dramatisk siden..ehh..sist uke? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) hvis dere er søsken, så snakker dere gjennom et forum? (regner med dere er tvillinger og siden begge er født 18 main 1989 ) Endret 30. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hvis dere er søsken, så snakker dere gjennom et forum? (regner med dere er tvillinger og siden begge er født 18 main 1989 ) jada, snakker sammen på msn og vi.. ser ikke at det e noe problem.. mene..altså, vi snakker jo sammen og då..fysisk til stedet begge to og greier Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) snart utvikler dette seg til en familietragedie ' edit: huff ord delig (!) Endret 30. september 2005 av chokke Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hahaha! to late man, to late.. :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Muligens fordi du så ofte bruker ting i mot meg seinere..du gjorde det bedre på cooperen og no får eg vel høre det neste gang du er sur. Sånn har det alltid vært og tviler sterkt på at noe har forandret seg dramatisk siden..ehh..sist uke? jah, det må være hardt å bli slått av søsteren sin på en ting her i livet. Kan jo skjønne det er vanskelig for deg.... please ass.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. Meg og, akkurat det samme. Idag har jeg hatt en dårlig dag, først krangler jeg med bestekompisen min, så klikker WoW også når jeg var på vei til svømmebassenget så møtte jeg en av kompisene mine som sa at alle andre hadde vært der lenge og hadde dratt hjem. Har ikke hat det så bra den siste tiden. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Meg og, akkurat det samme. Idag har jeg hatt en dårlig dag, først krangler jeg med bestekompisen min, så klikker WoW også når jeg var på vei til svømmebassenget så møtte jeg en av kompisene mine som sa at alle andre hadde vært der lenge og hadde dratt hjem. Har ikke hat det så bra den siste tiden. Du kjeder deg, sier du.. Jeg har en lillesøster født 15. juni i 1993, jeg kan gifte henne bort. Bare send meg en pm. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Meg og, akkurat det samme. Idag har jeg hatt en dårlig dag, først krangler jeg med bestekompisen min, så klikker WoW også når jeg var på vei til svømmebassenget så møtte jeg en av kompisene mine som sa at alle andre hadde vært der lenge og hadde dratt hjem. Har ikke hat det så bra den siste tiden. Du kjeder deg, sier du.. Jeg har en lillesøster født 15. juni i 1993, jeg kan gifte henne bort. Bare send meg en pm. har en bror som er født i 1993, hvis ikke jenta var interesan Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Muligens fordi du så ofte bruker ting i mot meg seinere..du gjorde det bedre på cooperen og no får eg vel høre det neste gang du er sur. Sånn har det alltid vært og tviler sterkt på at noe har forandret seg dramatisk siden..ehh..sist uke? jah, det må være hardt å bli slått av søsteren sin på en ting her i livet. Kan jo skjønne det er vanskelig for deg.... please ass.. du gnir det inn..det gjør ikke eg..i tillegg spiller du "eg e tynnere enn deg kortet" ganske ofte..du gjorde det hele tiden før..ikke så kjekt det skal eg si deg.. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. Meg og, akkurat det samme. Idag har jeg hatt en dårlig dag, først krangler jeg med bestekompisen min, så klikker WoW også når jeg var på vei til svømmebassenget så møtte jeg en av kompisene mine som sa at alle andre hadde vært der lenge og hadde dratt hjem. Har ikke hat det så bra den siste tiden. Da er vi 2 Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er forelsket Hver gang jeg ser henne blir jeg glad inni meg Vi ler sammen Hun er søt pen smart Bare synd hun er eksen min Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ka skjedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg