Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, for all del ikke si ting som "Fy faen jeg elsker deg" og sånt, dagen etter at dere har blitt sammen, eller "DU BETYR ALT FOR MEG, HVIS DU FORSVINNER TAR JEG LIVET MITT!!" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, for all del ikke si ting som "Fy faen jeg elsker deg" og sånt, dagen etter at dere har blitt sammen, eller "DU BETYR ALT FOR MEG, HVIS DU FORSVINNER TAR JEG LIVET MITT!!" nice one :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det verste er jo at det finnes folk som sier sånt, så jeg vil bare advare Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 syntes ting som "jeg elsker deg" blir brukt alt for ofte. å elske noen er ganske heftige greier Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, for all del ikke si ting som "Fy faen jeg elsker deg" og sånt, dagen etter at dere har blitt sammen, eller "DU BETYR ALT FOR MEG, HVIS DU FORSVINNER TAR JEG LIVET MITT!!" Hva man kan kalle skrittet før tvangsekteskap? Anyway, det der bli litt teit ja. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 syntes ting som "jeg elsker deg" blir brukt alt for ofte. å elske noen er ganske heftige greier Jepp. Burde bruke andre replikker, som "Jeg er forelska i deg", "Du betyr mer for meg enn noen annen", "Hvis jeg var Knoll ville du vært min Tott", etc. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg klarer ikke å si at jeg elsker noen. Det blir for mye klisje og for voldsomt. Hva er å elske? De fleste som "elsker" noen er bare forelsket. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Bare ikke si: "Du er egentlig ganske slank" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, for all del ikke si ting som "Fy faen jeg elsker deg" og sånt, dagen etter at dere har blitt sammen, eller "DU BETYR ALT FOR MEG, HVIS DU FORSVINNER TAR JEG LIVET MITT!!" hehe, har ei vennine av meg som har blitt utsatt for sånt. hu møte fyren for første gang på en bensinstasjon. De utvekslet nummre. Dagen etter fikk a sms av fyren hvor det stod: Hvordan er formen din pus? Savner deg +++ Tror det er bedre at en sier det en føler, ellers kommer man ingen vei. Men det finnes en gyllen middelvei da, er ikke no vits i og overdrive! Tok meg 1 år før jeg sa til kjæresten min at jeg elsket henne. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor er det teit? Syns ikke det er teit at du sier til henne at du liker henne.Greit, du kan få et nei, men da har du ihvertfall tørt og si det. Drit i rykter osv, du som er tøff som tør og si det du føler! Og er mange jenter som liker det, så hvis hun her sier nei, så har du kanskje mer flaks med neste 1. vi har gått i samme klasse i 7 år. men ikke de siste 2. 2. er ikke tøff når det gjelder følelser, tør aldri si hva jeg føler Hva hvis du finner ut at hu også har følelser for deg da? Skal dere da bare sitte i hvert deres hjørne og ikke si noe til den andre parten`? Bare fordi ingen av dere tørr og si noe? Hvis at du har lit "baller", spørr henne om hun vil bli med på kino eller noe sånt. Kanskje dere har felles venner? Kan jo finne på noe som en gjeng først, så kan dere 2 gå ut sammen senere... hver kreativ, finn på noe...! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg mister nett ikveld. Jeg har ventet nærmest 2 mnd etter at vi flytta. Jeg fikk nett, men bare 300kbps istedenfor 3.5mbit. Nå sier onkeln opp abonnementet og pakker ned routern ikveld. Den samme følelsen igjen, de samme tankene på nytt. Argh. Jeg får ikke snakke med mine venner sånn sett, mobil regninga kommer til å vokse, og det er bare til å bli oppgitt av. Jeg vet ikke om jeg får nett så fort. Det er ikke prioritert enda. Og det hele før høstferien.... Fuck it, er kanskje ikke så ille. Kommer til å sitte mindre hjemme, og møte venner mer irl enn på MSN Skal prøve å ikke ta det så ille. Må nesten begynne å laste ned lyrics til diverse sanger så jeg ikke kjeder meg ihjel videre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Mener det stod i en brosjyre jeg så at lærere og skolepersonell skulle være på vakt og vite hva de skulle se etter iforhold til spiseforstyrrelser. Ser ikke helt sånn ut... Var på sånn leirskolegreie, sa fra til hun kokkedamen på 67 år at jeg ikke taklet fet mat, og at hun kanskje kunne få ordnet litt salat. Nei, hun trodde ikke jeg hadde noe anoreksi, det gikk ikke visst man er gutt. Sa hun. Nå skjønner jeg kanskje at det ikke er så veldig sært å ikke spise leirskolemat, men likevel. Når noen ser at jeg ikke spiser, og at jeg dropper chips til fordel fra cherrytomater og knaskerøtter, da ville jeg kanskje tatt en nærmere titt... Ikke at jeg skulle ønske at noen "fant meg" - jeg klarer meg. Men hva med de som faktisk har "ikke-oppdagete" tilfeller? Skal de da oppmuntres, slik jeg ble "De sier at ungdommen er så usunn, og her kommer du med snack-a-jacks, druer, cherrytomater og knaskerøtter! Det ser bra ut". Tenk om jeg fortsatt mente jeg var 100 frisk både psykisk og fysisk. Når læreren ser at jeg nekter å spise middag, og at jeg så spiser fem cherrytomater, burde det ikke ringe en liten varselbjelle? Jeg er redd mange går rundt med spiseforstyrrelser uten at noen skjønner det/bryr seg. Vennene mine bryr seg og passer på meg. Men hva med de som blir innesluttete som følge av "spiseforstyrrelsen", og som da ikke spiser noe? Hvis jeg husker rett fra denne brosjyren min, hvor jeg mener det stod at lærere fikk opplæring i å se etter symptomer, ja da må det drastiske endringer til. Mine lærere har ihvertfall skulket de timene. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lærere vil ikke bry seg. Alle lærerene eg har hatt har alltid sagt rett ut: eg e kun her for å lære dokkar det som står i pensum, har dokkar problemer av noen slag e det det helsesøster e her for. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For det første; Lærerene jeg har vært borti har vært greie og hjelpsomme (for det meste av tiden!) For å deppe; Jeg må gjøre et vanskelig valg i løpet av dagen....... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mener det stod i en brosjyre jeg så at lærere og skolepersonell skulle være på vakt og vite hva de skulle se etter iforhold til spiseforstyrrelser. Ser ikke helt sånn ut... Var på sånn leirskolegreie, sa fra til hun kokkedamen på 67 år at jeg ikke taklet fet mat, og at hun kanskje kunne få ordnet litt salat. Nei, hun trodde ikke jeg hadde noe anoreksi, det gikk ikke visst man er gutt. Sa hun. Nå skjønner jeg kanskje at det ikke er så veldig sært å ikke spise leirskolemat, men likevel. Når noen ser at jeg ikke spiser, og at jeg dropper chips til fordel fra cherrytomater og knaskerøtter, da ville jeg kanskje tatt en nærmere titt... Ikke at jeg skulle ønske at noen "fant meg" - jeg klarer meg. Men hva med de som faktisk har "ikke-oppdagete" tilfeller? Skal de da oppmuntres, slik jeg ble "De sier at ungdommen er så usunn, og her kommer du med snack-a-jacks, druer, cherrytomater og knaskerøtter! Det ser bra ut". Tenk om jeg fortsatt mente jeg var 100 frisk både psykisk og fysisk. Når læreren ser at jeg nekter å spise middag, og at jeg så spiser fem cherrytomater, burde det ikke ringe en liten varselbjelle? Jeg er redd mange går rundt med spiseforstyrrelser uten at noen skjønner det/bryr seg. Vennene mine bryr seg og passer på meg. Men hva med de som blir innesluttete som følge av "spiseforstyrrelsen", og som da ikke spiser noe? Hvis jeg husker rett fra denne brosjyren min, hvor jeg mener det stod at lærere fikk opplæring i å se etter symptomer, ja da må det drastiske endringer til. Mine lærere har ihvertfall skulket de timene. Vel, hvis du spiser noe i heletatt så hadde jeg egentlig ikke reagert. Jeg foretrekker lett knaskerøtter fremfor chips. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Uansett. Skal til anoreksi senter nå... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Uansett. Skal til anoreksi senter nå... Lykke til Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Løp cooper testen i dag..kan ikke si det gikk særlig bra. Føler meg elendig no, totalt utslitt..måtte til og med droppe treningen i dag. Har så mye lekser eg skulle gjort, men orker bare ikke å gjøre noe... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Løp cooper testen i dag.. m2, fikk 5'er.. Har faktisk bedret kondisjonen etter at jeg sluttet med idrett.. Fikk 4'er i fjord. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Avogtil sånn som nå så kjeder jeg meg vanvittig og liksom lurer på hva jeg skal gjøre i høstferien... Hater å kjede meg og da tenker jeg liksom hvorfor vi lever osv. vanskelig å forklare. Alle kjeder seg iblant kommer dere til å si, men jeg kjeder meg ganske ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg