MrLeftfield Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gjelder å være litt frempå, hvis ikke blir du en "venn". jeg er evig motstander av det. Kall meg alternativ, men jeg syns faktisk at jenter burde også være litt mer "på" hvis de liker en. eod fra min side. Men hvis jenta ikke tør det da, da er det like greit at du er litt frampå. Btw, du var veldig frampå selv sist gang. *kremt* Hørt om å være desp? *host* *hark* *høylydt host* Altså, joa. Hehe Det var liksom enkelt tilfelle når en jente påvirker meg / går inn på meg veldig mye. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bah vere frampå... det blir altid for lite eller for mye med meg Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ok, vi følrter mye. er ikke sikker på om hun er interesert i det HELE tatt. men kan liksom vær. har blitt super i de fagene vi har sammen, bare for og inponere henne. har gått opp 4 karakterer! men liksom skal jeg prøve meg? hva skal jeg si? hva om det skjærer seg? uff, er så vanskelig (var mye lettere for pappa, han gifta seg jo med mamma ) Endret 27. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ok, vi følrter mye. er ikke sikker på om hun er interesert i det HELE tatt.men kan liksom vær. har blitt super i de fagene vi har sammen, bare for og inponere henne. har gått opp 4 karakterer! men liksom skal jeg prøve meg? hva skal jeg si? hva om det skjærer seg? uff, er så vanskelig (var mye lettere for pappa, han gifta seg jo med mamma ) spør hu om ho vil finne på noe en dag.. kino er jo en klassiker si i et passende øyeblikk at du liker ho og se hva som skjer derfra lykke til Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 men er så teit liksom. bor også i en LITEN bygd. rykter sprer seg så fort. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) men er så teit liksom. bor også i en LITEN bygd. rykter sprer seg så fort. Samme her... det blit jævlig slitsomt i lengden... Edit : Jeg klarte mot alle odds å finne og rette en leif Endret 27. september 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 men er så teit liksom. bor også i en LITEN bygd. rykter sprer seg så fort. vel, sånn er det. og sånt overlever man hvis du liker ho så er det bare å prøve å bli kjent med ho.. se om ho faktisk er noe for deg eller ikke. og om ho liker deg tilbake.. eneste måten å finne det ut på er å prøve seg Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ok, vi følrter mye. er ikke sikker på om hun er interesert i det HELE tatt.men kan liksom vær. har blitt super i de fagene vi har sammen, bare for og inponere henne. har gått opp 4 karakterer! men liksom skal jeg prøve meg? hva skal jeg si? hva om det skjærer seg? uff, er så vanskelig (var mye lettere for pappa, han gifta seg jo med mamma ) Mitt råd, la ting være akkurat slik det er nå, du finner fort ut av ting etterhvert. Kan mange ganger virke vanskelig, hang in there man! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg er liksom typen som "oser" av selvtilit. Har vært med i elevrådet lenge, sier altid min mening, får gode karakterer o.s.v. men er jævla usikker egnetlig.. finnes det ikke en enklere måte? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Mitt råd, la ting være akkurat slik det er nå, du finner fort ut av ting etterhvert.Kan mange ganger virke vanskelig, hang in there man! den likte jeg bedre.. men hva om noen andre knabber henne da? før meg? Endret 27. september 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 nei, er faktisk bare the hard way ah.. det regner ute.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 i shall say no more then regner her og.. drittvær. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jaja - mista nesten jobben i dag fordi jeg spurte om jeg kunne få jobbe deltid i steden for heltid. Jeg vet enda ikke hva som vil skje, men jeg håper jeg antakeligvis har en jobb Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jaja - mista nesten jobben i dag fordi jeg spurte om jeg kunne få jobbe deltid i steden for heltid. Jeg vet enda ikke hva som vil skje, men jeg håper jeg antakeligvis har en jobb utrolig surt! sparka de deg bare sånn uten videre? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 nesten Tror ikke han mistet jobben - enda... Over til ditt problem CraZy: Jeg tror du burde ta mot til deg ganske snart. Ikke sikkert hun gjør det hvis hun er interressert. Og selv om hun ikke er interressert, er det godt mulig hun vil bli med deg på date e.l. allikevel, og da kan dere jo bli bedre kjent... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 men er så teit liksom. bor også i en LITEN bygd. rykter sprer seg så fort. Hvorfor er det teit? Syns ikke det er teit at du sier til henne at du liker henne. Greit, du kan få et nei, men da har du ihvertfall tørt og si det. Drit i rykter osv, du som er tøff som tør og si det du føler! Og er mange jenter som liker det, så hvis hun her sier nei, så har du kanskje mer flaks med neste Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg sliter vel litt med sosial angst og depresjon til tider... hater sosiale begivenheter... som blandt annet skole... I år har jeg mannet meg opp til å gå på ByLAN, så for vi se hvordan det arter seg! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lan går nok greit! der har de aller fleste samme interesse som deg; Data! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor er det teit? Syns ikke det er teit at du sier til henne at du liker henne.Greit, du kan få et nei, men da har du ihvertfall tørt og si det. Drit i rykter osv, du som er tøff som tør og si det du føler! Og er mange jenter som liker det, så hvis hun her sier nei, så har du kanskje mer flaks med neste 1. vi har gått i samme klasse i 7 år. men ikke de siste 2. 2. er ikke tøff når det gjelder følelser, tør aldri si hva jeg føler Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ikke overgå med det følelsespratet gutter. Ikke alle jenter liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg