HuzZzla Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Creed a' gitt... Men takk for at du rippet opp i denne tråden igjen. Hun jeg liker sa igår at hun var betatt av en annen fyr, som jeg i tillegg kjenner altfor godt. Men, jaja, de får vel ha det fint... Det var synd føler med deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Min avskjed Snakk for tomme ører jeg ser du ikke vet at jeg blir gal i sinnet av savn og kjærlighet Snart vil jeg bli borte jeg vet du ikke vet at du er den som dytter du så hvor hardt jeg slet Jeg falt en gang for mye du holdt meg tett og fast nå vet jeg helt for sikkert jeg var en diger last Og når du så ga slipp og lot meg falle mutt så skjønte jeg at det var alt og lykken den tok slutt Og dagene blir mørke boblen vil snart sprekke så når du en dag våkner er jeg trolig vekke Jeg vet at hjertet ikke er å redde jeg ønsker fortid ugjort å glemme det som skjedde Men en dag sprekker boblen jeg ser en bølge komme kutter - og lar det våte flomme Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) å da, var det vel på tide noen tok til vettet å stengte denne tråden!!! Jeg råder de som sliter med selvmords tanker om å oppsøke en psykolog edit: noen fjes for å livne opp litt. Endret 8. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 å da, var det vel på tide noen tok til vettet å stengte denne tråden!!! Jeg råder de som sliter med selvmords tanker om å oppsøke en psykolog Feiler deg? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Feiler deg? Jeg sliter verken med selvmords tanker, kjærlighets sorg, eller herpes. Så da har jeg vel det fint? Det skulle tatt seg ut om media slo opp en artikkel om hardware.no's medskyld i at folk tar selvmord, eller hva? Selvmord er et FRYKTELIG tema, og bør overlates til en som har over 10 års utd innen faget. Å VET hva han driver med. ( psykolog ) ikke til oss amatører som er på denne tråden, som kan finne på å si noe som "kan" bli tolket feil. Som kan føre til noe skikkelig ille! Du sier selv at du snakker for døve ører.. så da er jo saken biff: Skaff hjelp, for din egen skyld. Steng dette emnet noen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 At du tolker det jeg skriver som selvmord er faktisk ikke noen andre enn ditt problem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Øh, det tolkes veldig lett som noe som har med selvmord å gjøre. Snart vil jeg bli borte jeg vet du ikke vet at du er den som dytter du så hvor hardt jeg slet Og dagene blir mørke boblen vil snart sprekke så når du en dag våkner er jeg trolig vekke Men en dag sprekker boblen jeg ser en bølge komme kutter - og lar det våte flomme Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Who cares. Det handler om å gi slipp, å kutte kontakten, om å gråte. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) det handler også om å kutte pulsårene, og la blodet flomme.. edit: ble for stærkt noe av det. Endret 8. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Jaok. Fint at du vet hva jeg tenker når jeg skriver ting da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Jeebus! darkness| er da ikke suicidal, og kommer trolig aldri til å bli det heller. Skjønner ikke hvorfor alle skal tolke alt så rart... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Jeebus!darkness| er da ikke suicidal, og kommer trolig aldri til å bli det heller. Skjønner ikke hvorfor alle skal tolke alt så rart... å du kan selvfølgelig bekrefte dette siden du har dokumenter på det, og er psykologen til darkness? Alt var greit og i grønne skoger (trodde jeg) med kameraten min også, til han hengte seg. Som sagt, hadde han fått rett hjelp, til rett tid, hadde ikke det skjedd. Denne tråden er ikke rett hjelp.. Det er ikke i nærheten en gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Herregud. Jeg tror jeg tar og dreper meg selv bare for å irriterer XanitrA. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Herregud. Jeg tror jeg tar og dreper meg selv bare for å irriterer XanitrA. *rapportert* Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Følger det med musikk til teksten eller? *sette på fraglene og lese på nytt* :rock: ... synes det var litt mye fokusering på at man ikke skal deppe. Depping er helt greit, så lenge man ikke gjør det for å få ekstra oppmerksomhet utover det normale. Livet hadde vært kjipt uten depping av og til Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) det er ikke deppingen som bekymrer meg. Endret 8. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg sitter nå å skriver med tårer i øynene mine. Min Hund er nok på sitt siste kapitel. Fikk nettopp vite at hun er blitt dårlig igjen. Hun er nå døv, stiv i hele kroppen. 13år og stadig like glad for å se meg hver gang jeg kommer. (Bor ikke hjemme lenger) Selv hvor smertefullt det er å reise seg opp hver gang, så kommer hun logrende og glad mot meg. Hun var fast med på avis ruten min siden jeg startet. 4 år fulgte hun trofast etter meg. Og når mine søstre tok over avis ruten fulgte hun med de. Jaget vekk en drittsekk av en mann som blottet foran min søster. For 7 måneder siden fikk hunden min problemer med livmoren. Til og med dyrelegen hadde gitt opp henne, samme hadde min far. Selv om han ikke likte det. Men jeg (23år) og mine søstre nektet å la henne dø. Så vi fikk henne operert for flere tusen kr. Så vil hun ikke plutselig dø av blodforgiftning i det minste. Men nå har hun ingen matlyst og er veldig slapp. Der røk natte søvnen min. Min trofaste venn igjennom mine tøffe oppvekst som tenåring. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 L..>> Føler med deg. Kondolerer på det sterkeste. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Det er tøft når dyr blir syk. Men noen ganger er faktisk avliving det mest humane. Foreldrene mine fikk avlivet min hund da jeg var liten Hun hadde trolig kreft i magen. Hadde en svulst på størrelse med en fotball. Var ikke annet å gjøre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Xanitra: Denne threaden blir nok åpen _lenge_ selv om du mener det er galt. Hvis du ikke tåler det så gå et annet sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg