Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder å være litt frempå, hvis ikke blir du en "venn".

jeg er evig motstander av det. Kall meg alternativ, men jeg syns faktisk at jenter burde også være litt mer "på" hvis de liker en. eod fra min side.

Men hvis jenta ikke tør det da, da er det like greit at du er litt frampå.

Btw, du var veldig frampå selv sist gang. ;)

Lenke til kommentar
Shagma :)

Eller "shag-me", som det også har blitt kalt.

Man må vel være godt over 20 for å få noe ut av Shagma-sangen? Men hvorfor knitrer MP3en så fælt?

Vinyl :)

Eller "LP" som det også har blitt kalt.

Man må vel være godt over 20 for å skjønne at knitter stammer fra vinylplater? :p

ROFL! :!:

:blush: på dine vegne :p

Lenke til kommentar

Jøss, til og med psykologen skjønner ikke hvorfor jeg er så sosialt sjenert :huh:

Til og med psykologen skjønner ikke hvorfor jeg har problemer med å snakke om visse ting, men kan notere det ned og tilnærmet gi den til hvem som helst (som jeg jo på sett og vis gjør nå :fun:). Tror det aldri har vært så morro å være deprimert som det har vært idag :p Tror det har noe med at jeg ser så h... svart på ting og for en gangsskyld ser deler av den andre siden. Jeg må se å bli kvitt tanken om at jeg er unormal. Det er unormalt å være normal, og de som ER normale (dvs: er unormal) lever med det og bryr seg ikke om det. Jeg er normal og føler meg unormal.

Forstå det den som forstå det kan ... :hmm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...