snoopg Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 vinterferien er ikke før i februar/mars da tror du sikter til høstferien, noe som ikke eksisterer på høyskole har jeg erfart Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Leeeeenge til sommerferien. *kosepå* det ordner seg nok skal du se... og som tidligere nevnt her; bare en uke til høstferie ! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 tror du sikter til høstferien, noe som ikke eksisterer på høyskole har jeg erfart Har jeg også. 15 uker i strekk med skole, så noen litt "fri" (les: "lese på pensum før eksamen"-tid) før det er eksamen med etterfølgende jul Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg har første eksamen 26oktober Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har matte prøve på onsdag... Sitter å slaver over regnestykkene. Sikker på at jeg får helt jernteppe Kan ikke få dårlig på denne prøven! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så så, dette skal gå supert sistah I'm here for you Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 du er ikke den eneste som sliter med realfag Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Uff hele livet mitt er bare rot:( Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Uff hele livet mitt er bare rot:( fortell, hva har skjedd? vi er her for og hjelpe Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 weee fant nettop ut an en jente som jeg har "sett på" en stund og som jeg følte at jeg kansje hadde noe på gang med har fått seg kjæreste... det er altid like hyggelig å finne ut sånt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gjelder å være litt frempå, hvis ikke blir du en "venn". Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gjelder å være litt frempå, hvis ikke blir du en "venn". jeg er evig motstander av det. Kall meg alternativ, men jeg syns faktisk at jenter burde også være litt mer "på" hvis de liker en. eod fra min side. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gjelder å være litt frempå, hvis ikke blir du en "venn". jeg er evig motstander av det. Kall meg alternativ, men jeg syns faktisk at jenter burde også være litt mer "på" hvis de liker en. eod fra min side. Men hvis jenta ikke tør det da, da er det like greit at du er litt frampå. Btw, du var veldig frampå selv sist gang. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Shagma Eller "shag-me", som det også har blitt kalt. Man må vel være godt over 20 for å få noe ut av Shagma-sangen? Men hvorfor knitrer MP3en så fælt? Vinyl Eller "LP" som det også har blitt kalt. Man må vel være godt over 20 for å skjønne at knitter stammer fra vinylplater? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Shagma Eller "shag-me", som det også har blitt kalt. Man må vel være godt over 20 for å få noe ut av Shagma-sangen? Men hvorfor knitrer MP3en så fælt? Vinyl Eller "LP" som det også har blitt kalt. Man må vel være godt over 20 for å skjønne at knitter stammer fra vinylplater? ROFL! :!: på dine vegne Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vakkert stykke musikk forresten. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg tror ikke vinylplater er det eneste som lager knitrelyder her i verden Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg sitter på skolen.. behøver jeg si mer? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jøss, til og med psykologen skjønner ikke hvorfor jeg er så sosialt sjenert Til og med psykologen skjønner ikke hvorfor jeg har problemer med å snakke om visse ting, men kan notere det ned og tilnærmet gi den til hvem som helst (som jeg jo på sett og vis gjør nå ). Tror det aldri har vært så morro å være deprimert som det har vært idag Tror det har noe med at jeg ser så h... svart på ting og for en gangsskyld ser deler av den andre siden. Jeg må se å bli kvitt tanken om at jeg er unormal. Det er unormalt å være normal, og de som ER normale (dvs: er unormal) lever med det og bryr seg ikke om det. Jeg er normal og føler meg unormal. Forstå det den som forstå det kan ... Endret 27. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg